Is er nog een die ik kan gebruiken? Ik ben nieuw hier en zou graag nog wat meer willen weten over gold etc. De 3 bovenstaande codes zijn allemaal niet meer geldig.. NeSs88, als hij er nog is, graag! Alvast bedankt!
hallo ik wil graag op xbox live gamen maar ik heb geen gold....dus als iemand een trialkaart heeft..geef hem dan aan mij aub.alvast bedankt
Hey, Ik heb pas een nieuwe spel gekocht. En will de nu dus op live spelen. Dus als iemand een Trail Heeft please pm me de code. Thanks
Ja ik zou ook nog wel een trail kaartje willen hebben. Dus PM mij aub een code, zou echt geweldig zijn
Ja ik zou ook nog wel een trail kaartje willen hebben Dus PM mij aub een code, zou echt geweldig zijn
heej, ik ben ook erg hard op zoek naar kaartjes van 48 uur want die van 3 maanden is net afgelopen en ik koop nog eff geen 1 voor een jaar aangezien hij waarschijnlijk binnenkort naar ms moet voor reparatie dus iemand voor mij nog code's? om deze tijd door te komen
Heeft iemand voor mij een trail code aangezien ik eens wil zien wat erop live allemaal te doen is voor ik een xbox360 ga halen
Ik heb nog VIER 48-Hour Xbox Live Trial cards... Stuur me een PM en je krijgt één van de codes... Wees er snel bij, want wie het eerst komt, wie het eerst maalt... P.S. Als de cards eenmaal allemaal bezet zijn, zal ik het hier uiteraard laten weten, zodat mensen niet voor niets zullen blijven reageren... Edit 1, 2 en 3: Inmiddels ben ik ALLE 48-Hour Xbox Live Trial card codes kwijt, hetgeen betekent dat ik nog GÉÉN card meer over heb, dus geen PM's meer sturen hierover, want dat heeft geen zin meer...