Je krijgt de laatste van mij, ik stuur de code via de PM naar je toe... Dit betekent meteen dat ik al mijn TRIAL cards kwijt ben, dus het heeft geen zin meer om een PM te sturen... Op is op...
Als iemand er nog 1 over heeft pm me dan even, vriend van me zijn 3 maanden zijn over hij gaat van de week nieuwe halen vandaar. Thx in advance.
eddie, hoeveel geld heb je aan die games wel niet uitgegeven? o ja, is dit het bedelforum? die kaarten kosten toch maar 60 p j
hoeveel kosten die kaarten ? en ja die mensen die hier die kaartjes weg geven hebben al een gold abo en kunnen dus niks doen met die 48 uren kaartjes
xbox 360 live online? Ik wil heel graag eens online spelen.. Zouden jullie mij een code kunnen PM`en . Dankjwel! lijkt me erg mooi.. en leuk En heb gelezen dat er veel in de ronde gaan dus kom maar op
Koop gewoon een abonnement.. gierigaards.. In de tijd dat je hier zit te bedelen had je ook kunnen werken, dan had je nu een jaar-abonnement gehad
Als je óók al niet voor spellen in je portemonnee duikt geef ik de trial kaartjes toch echt aan iemand anders.
HEEJ heeft er nog iemand een trail kaartje voor me ik wil nog geen live kopen omdat ik nogal krap bij kas zit en hij bijna kapot is dus binnenkort tijdje weg is