ik heb geen idee wat het is, en heb dus ook niet zo'n kaartje. En wil wel zo'n kaartje (denk ik). Stuur maar een pm. kusjes m.
hoi, ik zou ook weleens xbox live willen ervaren, ik heb het hier al vaker gevraagd maar ik heb nog steeds niets ontvangen. zou er iemand zo vriendelijk willen zijn z'n 48-uur trial kaart naar mij te sturen? alleen de code dan he alvast bedankt!
Ik heb me een xbox 360 gekocht maar had jammer genoeg alleen genoeg geld voor het core system want anders kon ik geen spel erbij pakken. Ik hoop dat iemand nog zo een code/kaart voor me heeft want ik ben van plan flink uit te breiden maar zou graag keertje die live functie willen proberen. Dus als iemand er nog een kan bezorgen voor me zou ik heel erg dankbaar zijn. greetz d-blaze
ik heb een core, en ik kon drie accounts aanmaken met allemaal 1 maand gratis live. speel nu op de derde account, als deze afloopt koop ik pas weer een abbo
2 nieuwe 48h codes, voor de liefhebber Wie het eerst komt..... TQ6FY - XG8W3 - V99TK - QM8R2 - KDJJY PBQ9J - BFGT9 - TKP92 - RQF7W - DBQYQ veel plezier ermee!
Ik heb ze allebei geprobeerd en 1tje deed het er nog, bedankt Wel stom, koop ik gister Worms HD kan ik nog geen eens online spelen. Dacht persoonlijk dat als je zo FULL arcade spel kocht je wel online kon spelen, niet dus . Nu kan ik wel een maandje spelen !
waar kan ik dan nu me grtis 1 maand xbox live vinden?? ik heb een nieuwe 360 premium, zaten zooveel boekjes en papiertjes bij