zijn er nog Mensen die er eentje willen delen Graag PM moet even wat testen met router voordat ik overstap op Live! thx
Oorspronkelijk geplaatst door DealerNL YO BOELIE heb je die code nog? dan had ik die graag gehad Thx alvast door boeliethemaster Ja, die heb ik nog je ken hem krijgen voor 5 euries WTF reageer dan niet lul de behanger hehe maare nog iemand anders?
Jo.. Ik heb een tip.. Maak een nieuwe gamertag met xbox live+ maak een nieuw emailadres.. dan kun je zo online gamen voor 30 dagen gratis... Daan
heb jij dat al getest ?¿ want volgens mij kan dat niet want je Xbox word geregristreerd als je eenmaal bent aangemeld op XBL
heeft er niemand eff een 48 uurs code !! AUB dat van die nieuwe accounts werkt idd niemeer heb deze overgekocht maar weet dat de vorige eigenaar meerdere accounts had (broertje..)
Hoogvliet wie heeft er nog een kaartje voor mij? Alvast bedankt, BEIDE PM MET CODE GESTUURD HAVE FUN:b:
vooruit Lil Kaweh pm komt eraan zo , vandaag ff 3 mensen blij gemaakt .... voor mij houdt het vandaag evn op.
heeft er misschien nog 1 iemand een trial ben bezig 2 xboxen via de router (forza 2 ) te laten doen maar om dit te testen moet ik helaas 2 live hebben Dus graag! heb nog maar 1x48 uur nodig! graag PM alvast bedankt!