Je zal een error code krijgen nadat je redeem hebt gedrukt wanneer je geen US account maakt Beetje jammer
Als iemand nog een code wilt: PM me maar. De eerste waarvan de PM binnenkomt, krijgt em uiteraard ook. Verkocht!
Iemand die mij gelukkig wilt maken met een trial code? Please please please, wil even wat aars kicken met NBA 2K7 online. [A]
Hee vriend hou jij je misselijke teringbek is dicht, als je er geen geld aan uit wilt geven of weer een keer wilt uitproberen is dit toch goede oplossing._0/
Als er iemand nog een trial code heeft, dan zou ik deze graag willen. Ik zou weleens willen ervaren wat het is om via live te gamen. Indien het bevalt kan ik een abbo nemen, maar vind het te duur om het te proberen. alvast dank, mvg xndrtk
Als iemand er nog een heeft voor een oude X-doos wil je me dan PLZ PM'en. Of naar: virtus92@gmail.com Alvast bedankt!
thenx ga hem direct proberen*) Helaas, deze code was al gebruikt. Jammer. Iemand nog een andere trial code? pm me dan aub.
of mij gold is verlopen en 26 als Halo van Bol.com komt heb ik weer gold. Je weet het pm knopje te vinden