Heb nog een Gold Subscription over. 1 maand. Stuur even PM als je hem wilt hebben. Eerst komt eerst maalt. Ok, hij is weg.
Als er iemand een trail kaart heeft mag die mij een Pm sturen. mijn Xbox Live gold van 1 jaar is verlopen. En ik kan pas maandag of dinsdag een nieuwe halen. vermits er dele mensen zijn in mijn lijst die graag spelen zou ik zo een kaart graag willen en zou ik die persoon heel dankbaar zijn. Dank u.
HELP ME!! Ik heb morgen belangrijke clanbattle alleen mijn live is verlopen! Als er iemand een trial voor mijn heeft please stuur die dan via xbox live naar: XxReCoNDeNaLixX
heb hier een trial voor 48 uur. Weet alleen niet zeker of de offer nog geldig is: HPH8T-K4R2M-YH4Q8-7C9C2-DKBXT meld even hier of de code werkte!
dat was n foutje, en dit forum heeft geen delete knop >_> ik ben gewent dat als je op een topic klikt dat ie naar laatste post gaat dus d8 dat r al iemand anders had gepost >_> en kijk eens naar de tijd er tussen, dan ist geen dubbel post ;P maar anyhow, mijn excuses ervoor als een mod langs komt mag ie r wel een deleten
een xbox live maatje heeft al een tijdje geen gol meer, en we wilden crackdown doen. vandaar vraag ik u om een gunst
ik heb er misschien wel een 48 uurs code voor je liggen, moet je die nog? Iedereen mag hem hebben dus wie het eerst komt.... geen pm please, de eerste die hieronder reageerd op dit bericht krijgt de 48 uur. CODE IS NAAR INTRAXZ
Heeft er iemand a.u.b. nog 1 voor mij liggen?? stuur a.u.b. een pm... als je interesse hebt kan ik pme hoe je gratis een cod4 beta token kan krijgen...