Heb sinds donderdag een 360 2ehands gekocht Maar wil toch wel heel graag even xbox live checken. Iemand zo vriendelijk,?? PM
Zou graag eens xbox live willen proberen, had me namelijk aangemeld op xbox live, maar die dag er na ging ik op vakantie Pm me als je er eentje zou willen afstaan MVG, Frank
Call of Duty 3 geregeld en heb 3 dagen vrij, ik zou wel eens online willen proberen vanavond. Vanaf november start ik zelf met Xbox live gold. Iemand een trial card voor me?
Ik las ergens dat je je oude kaarten ook kunt gebruiken dmv het 'voor de gek houden' van je xbox 360 middels het veranderen van de datum, ik weet alleen niet meer in welk topic... Ik kan echter de datum niet aanpassen bij mijn xbox 360, hoe kan dit?
mijn hamster is gister overleden en ik heb een paar dagen xbox live nodig om deze tragische gebeurtenis te verwerken. help me en stuur een pm plz !
Heey Heb hier nog een 48 uur gold kaartje liggen, gekregen bij halo 3 maar heb zelf al en jaar dus veel heb ik er niet aan... PM me effe als je hem wilt. Groeten daan
ik zou graag een trial kaartje wil hebben zodat ik viva pinata party animals even online kan spelen alvast bedankt!