Iemand een kaartje voor mij als ik mn xbox terug krijg gelijk maar voor het eerst live op met COD4 en COD3 Daarna koop ik een jaar abb Alvast bedankt...graag via PM
Ik heb net gears of war gekocht en lijkt me wel vet om online te kunnen duss pleeaase heeft er iemand nog zo'n code (pleeaase) als je er nog 1 hebt PM maar!
Net nu ik COD 4 binnen heb is mijn Gold abbo afgelopen. Dus mocht iemand nog een kaart voor me overhebben, dan ben je mijn beste vriend. Dery
Heeft iemand misschien nog een kaartje over? Ik was van plan om in de vakantie nog een keer Halo 3 met z'n 4en te coopen, maar ik heb geen live meer Ik zou het erg op prijs stellen
Ik weet niet wie op deze pagina nog een code nodig heeft, dus PM me gewoon maar als je er nog eentje wilt Code is weg!
Ik speel voornamelijk offline, lekker relax Fifa enzo. Ik heb nu CoD4 uitgespeelt en zou het wel eens online willen proberen. Als het bevalt zal ik een gold abbo afsluiten. Iemand een trial kaart voor me?
Ik heb geen gold, maar wel zojuist de Orangebox gekocht. Helaas kan ik Team Fortress alleen online doen, wie wilt mij helpen aan een 48hrs trial, zodat ik het eens kan proberen? via PM plz.... Thnx