Degene die mij het eerste een PM stuurt krijgt een 48 uurs code van mij. Succes rappe dudes Code is weg
Heeft er iemand nog een code beschikbaar? Wil graag weer eens Call of Duty 4 online spelen, maar ik heb geen Xbox Live Gold en dat krijg ik pas in Juli... PM me maar met de code mvg Steel Dogg
Ik heb weer een 48 uurs code voor degene die mij als eerste een "normale" PM stuurt. Dus niet alleen Ja! ofzo.... Code is weg.
ik zou ook graag nog 1 of 2 kaartjes hebebn, om het weekend en maandag door te komen, want vanaf maandag heb ik weer geld en kan ik een live abo gaan halen alvast bedankt
ja halen, ja want ik ga shoppen achter games dus al iemand nog een kaartje heeft liggen kan je het me dan PM'en ?
trial Hey, heeft iemand nog een trial voor mij al is het maar 24 uur ik heb GoW voor de pc gekocht en ik wil met een vriend online spele die een xbox heeft en ik moet een gold account hebben voor zijn game te joinen.... wilt iemand mij aub een kaartje geven????? stuur het naar dit e-mail adress aub: alligator1_2_3_4@hotmail.com alvast bedankt
48 uurst kaartje ej. hier iemand die z'on kaartje goed kan gebruiken.mijne is vandaag verlopen en daar zit je dan op zondag...... had met mate afgesproke om te chille in gtaw ok hoor het nog Lateerz
Jowww, Ik zou graag in aanmerking willen komen voor een kaartje...:-D Als je der een hebt denk aan mij please! me email is aatjuh@gmail.com.. Alvast bedankt Vrienden! Gr, Aaat
Tot nu toe heb ik elke keer aan de eerste die reageerde een code gegeven maar ik ga er nu een spelelement aan hangen. Hou deze thread maar in de gaten....
Iemand nog een trial kaart liggen? Zit krap in Xbox Live EN geld S: Maakt niet uit hoe lang, 48HR is ook goed