Heeft er iemand een trial kaartje over voor mij ik zou graag met mijn vriend wille spele hij heeft net zijn xbox 360 en we kunnen niet wachten om online te gaan . Ik ga vrijdag dan gelijk ook een jaar xbox live abbo halen . Alvast bedankt hehe. Ps: laat maar ik heb al een trialkaartje gevonde waarvan ik niet wist dat ik hem had .
Heeft er iemand nog een 48 Hour Trial? Ik zou nog wel een code willen gebruiken btw, ThomasR. Tot nu toe heb je de uitslag nog niet gezegd van de ''Mini Contest'' mvg Steel Dogg
Ik was inderdaad op vakantie maar ben net terug uit.........Iran ! Omdat mijn vrouw geen snor had mochten we Afghanistan niet in en werd het dus Iran Aangezien Xbox master er het dichts bij zat krijg hij een code via PM.
Het is vandaag woensdag aka vandaag aka de officieel 3e dag van de E3 [evil mod mode]Als je mij die trial kaart geeft zal ik je niet bannen [/evil mode mode]
Nou vooruit dan maar.... Als ik een boom met trialcode's in mijn tuin heb staan laat ik je het weten ok?
ik heb er eentje nodig heb battlefield gekocht maar zat blijkbaar geen kaartje bij en heb om bf te kopej 30 euros geleend dus ik zal ff geen live kunnen aanschafen.
Heeft iemand nog een kaartje ik heb binnekort een LAN party en ik wil mn xbox eff meenemen.. ik heb atm geen geld k heb net ipod touch gekocht .. Please Clavis..