Helaas werkte deze niet, dus als iemand er nog eentje heeft liggen, je doet me er een groot plezier mee
Heeft een vriend van me eindelijk xbox live gold is de mijne afgelopen, ooh wie oo wie heeft nog een 48 uur pleziertje liggen?
heeft er nog iemand een trail kaartje voor mij ? ik wil nog snel tussen het studeren door de online achievements van ET: quake wars halen alvast bedankt en als je een hbet stuur maar via PM
Ja dit wilde ik net ook vragen. Heeft er iemand ook voor mij een trailkaart beschikbaar? Alvast bedankt.........
Nieuwe Demo's downloaden kan alleen maar op een Gold account (Tot na 1 week) En ik kom ook aanmelden voor het officiƫle ''Schooier topic'' Want ik ga Halo 3 Campaign uitspelen op Xbox Live
Heeft er iemand toevallig nog een 48h trialcode liggen? M'n Gold membership is namelijk vandaag verlopen en aangezien de winkels vandaag niet open zijn is dat niet zo handig. Dus als er iemand eentje beschikbaar heeft, ik hoor het graag en ben je zeer dankbaar
Heeft iemand er voor mij ook nog een liggen? Ik heb sinds gister een xbox 360 ( en als de probelemen met mijn xboxlive IP failed opgelost zijn ) zou ik graag een keer kijken hoe het er online aan toe ga! Hopelijk ontmoet ik jullie gauw! Cya, FearZ
elke nieuwe xbox staat live op ( 1 maand) en er is ook nog een trucje dat je het 3 maanden kan doen ( gewoon elke keer nieuwe account maken,maar datwil n iet altijd lukken) kortom je hebt gewoon xbox live nu je moet alleen ff een account aanmaken
Heeft iemand een trial ter beschikking voor me? Wil namelijk Rock Band online doen MVG, Nugget Leg(Leroy)