F4YHC-FBF6V-WT9FH-BW68B-X2KXD RVYP9-RDRB3-TV9XD-6GQGM-VMQJM MQK6K-YP7FK-CXJ6M-7V3RW-7KC8W JYVYF-8WMCM-WWJ6J-2XBMF-4X9GJ HW3P8-W9VR7-WY4GP-C9BVB-RKB6J het zou kunnen dat er 1 of 2 niet werken omdat de kaartjes al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud waren maar de rest moet het doen.. DIT WAS ALLES WAT IK HEB... PM ME DUS NIET VOOR MEER!!!! suc6 ermee!!
Zou ook graag 1tje via pm ontvangen, had niet in de gaten dat het deze maand af zou lopen en heb een beetje teveel games gekocht haha
Zou graag een 48-uurs kaartje van iemand ontvangen via de PM. Heb er hier één liggen, maar mn xbox zegt datie niet geldig is... Alvast bedankt!!
Hoe peutert een Belg in zijn neus? Antw: Hij maakt met zijn vingers een rondje om zijn neus en zegt: "Kom er uit, je bent omsingeld!"
Laat ik ook maar me best doen om toch een 48 uur kaartje binnen te spelen Vraagt de juf op school wat het grootste is dat je in je mond kunt stoppen. Jantje weet het antwoord: "Een schemerlamp juf!" Vraagt de juf verbaasd hoe Jantje daar nou bij komt. Antwoord Jantje: "Nou, gisteravond hoorde ik mijn vader en moeder in de slaapkamer en me moeder zei tegen me vader dat als hij de schemerlamp uit zou doen zij hem wel effe in d'r mond zou nemen."
Ja, ik ik kreeg binnen een kwartier de code toegemaild. vergeet niet de europese te nemen, anders werkt ie niet.