nogmaals.. ik heb dus graag een code van Gears of War 2, voor het flashback maps pakket Mocht iemand toch niet online spelen en die aan mij zou willen schenken, tnx! Eventueel heb ik 48uurs kaartjes te ruil.
mijn live gold van een jaar is verlopen. heeft iemand nog een code voor me? kan ik met een vriend halo 3 gaan spelen, zou fijn zijn! grtz
/Mod *knip* Sorry, maar dit valt toch echt onder spam Deze thread is voor mensen die gratis trial kaarten kunnen overnemen
Eeuy Ik kan nog wel een kaartje gebruiken dus als iemand zo aardig is Pm de code dan maar Sven veel succes met je website!!
ey ik wil graag xboxlive als je er toevallig een(hebt maakt niet uit hoelang)stuur me dan een pm alvast bedankt
Hoi, Ik zoek voor mijn grote vriend Doelie een 48 uur kaartje zodat ik tegen hem kan FIFA'en. Hij heeft geen geld voor Gold omdat hij zijn geld verspilt aan space brownies en foto's van Mario Been. Bedankt alvast! Greetz, Fiasco
Ik heb hier nog een 48 uur xbox live gold trial kaart liggen. Hij is echter wel semi japans/chinees dus ik kan niet beloven dat ie het doet maar de eerste die onder mij reply'd dat ie 'm wel zou willen hebben PM ik 'm.
ik zoek een trial kaartje als je er 1 hebt voor me stuur hem maar in een pm, zou helemaal geweldig zijn Alvast bedankt Xat
zoek ook een trailkaart kan ik straks mijn gewonnen spel HALO WARS gaan spelen met een vriend van me zou geweldig zijn