[/QUOTE] Bydor, de trial card is ook geen goldabbo, het stelt je alleen in staat 48 uur online te kunnen gamen. Gold dingen downloaden etc. kan niet, alleen gamen.
Bydor, de trial card is ook geen goldabbo, het stelt je alleen in staat 48 uur online te kunnen gamen. Gold dingen downloaden etc. kan niet, alleen gamen.[/QUOTE] Maar dan zegt 'ie : 'Your current account doesn't have the rights to play online'
stel hierbij mijn gold kaart ter beschikking de eerste die hem gebruikt heeft geluk r8r49 xhp2b xqcpg gjxt3 bjf9j
Ik heb net Need for Speed Carbon gekocht, en daar zat er ook eentje bij, maar ik heb al gold dus wie het eerst pm'ed, wie het eerst maalt edit: weg
Heeft er iemand nog een maand gratis voor mij ? Zit een beetje krap deze maand en Gold is bijna verlopen
Heeft iemand voor mij noch trail kaartjes? mijn gold is net op. Het liefste een maand gratis. Grtzzz Jesse
Heeft iemand nog een maand trial kaart voor mij? Dat zou echt tof zijn. Als je een pmetje achterlaat maak je me heel erg blij
Ik heb nog een 48-uurs trail kaart liggen, wie het eerste een PMtje heeft gestuurd krijgt hem! En hij is al weg.
Iemand??? Is al 3 dagen over heen dat ik dat vroeg. Het liefst een maand maar mag ook 48-uur. Grtzzz jesse
ff iets vaags... ik heb zelf Gold, heb voor mezelf en mn zwager 2 x GOW besteld bij CD-WOW. En dus hebben we 2 x een 48hours trial card. Mn zwager heeft nu inmiddels een silver-account aangezien zn 1 maand gold op proef al voorbij is. Als hij de codes van de cards van GOW invoerd krijgt hij de melding dat de code niet geldig is... van alle2!! ik snap er geen biet van.. moet hij nu perse een nieuwe silveraccount aanmaken omdat live bijhoudt dat zn originele account al een gold trial had ofzo? alvast bedankt voor jullie hulp/suggesties...
nou mensen k heb sinds gister ook een 360 en heb een 48 trail kaart dus wie hem wilt meldt het maar ff peace BIGGA84 hij is al weg
Ik heb hier ook nog een trail kaartje liggen van 48 uur. Wie hem wil, stuur even een pm *EDIT Al weggeven, helaas