Ah damn, daar was ik vroeger ook mee bezig toen ik nog zo'n schooier was die niet kon betalen voor Gold Allemaal onzin die niet werkt, dus niet aan beginnen voor je allemaal spam op je mail krijgt
Nee niet doen, je doet er een eeuwigheid over om dat bij elkaar te krijgen. Plus dat je allemaal spam krijgt.
kaartje Iemand nog een gratis trial kaartje op overschot? Stuur maar een pm. Alvast bedankt voor de moeite!
Nou dit topic heeft veel nut. Iedereen vraagt om zo,n kaartje in plaats van te geven. Heb net 1 spel verkocht met daarin dat kaartje dus heb nixx meer
Ik ook, maar ik heb al gebruikt, en ik weet dat jullie daar niks aan hebben, maar ik heb een vraag, is de 48-uurs trial code van ODST anders dan de gewone, want ik kan geen ranked matches spelen bij Halo 3 en de nieuwe Forza 3 demo kan ik niet downloaden omdat ik geen GOLD heb, terwijl ik wel het kaartje geactiveerd heb
Met zo'n kaartje kan je online spelen maar bij Halo 3 alleen social matches. En je moet alsnog een week wachten om die demo te downloaden .
Heeft er iemand eentje voor mij? Ik ben namelijk ziek thuis en geen geld even om live te kopen, ik moet gewoon even COD online spelen dus PM me graag
Ook van mijn kant! Heeft iemand een trial kaartje voor me? Wil graag FM3 demo downloaden! Erg benieuwd naar! Alvast bedankt
Heeft er iemand een kaartje over? Al tijden niet met me vrienden online kunnen gaan en ik heb momenteel helaas echt geen geld