dan vull je die van je buren of van wie dan ook in zolang het maar een bestaand adres is ps; vernieuw je ip en je kan zoveel codes krijgen als je wilt
Niet meer nodig dan? Moeten volgens mij nog ongebruikt zijn maar vermeld ff als je 1 pakt/probeert en zo.
Op www.gratisxboxlive.nl moet je een enquete invullen, het kost je 5 minuten en je hoeft je echte adres niet in te vullen. Je kan dit trouwens blijven doen, 1x per dag geloof ik en je moet gewoon steeds een ander nepadres in vullen. Dan krijg je een 48-uur trial.
doen het niet gisteren 5 min na dat er gepost was had gecheckt waarom moet je gebruikte codes plaatsen?
Omdat hij niet zeker wist of ze gebruikt waren. En dacht, ik zet gewoon online. Dan kijk ik wel of ik iemand blij kan maken.
Heeft er iemand nog een trail voor mij? Zou graag COD MW2 spelen online spelen die ik van Winterbase ontvangen heb.
Dat is een enquete waar je al je gegevens moet invullen. En waar je een hoop spam krijgt. Nee, dankje
Nee hoor. Ik vul altijd overal in: Nee, geen intresse. Op het eind vul ik een random e-mail in. Ik vul wel gewoon mijn echte Huisnummer en Postcode in (nog nooit wat ontvangen). En telefoonnummer ook random. Voila, heb je 2 dagen Xbox Live.
@ citaat van jou van robben Heb jij zin om elke 48 uur achter je pc te zitten voor xbox gold? Betaal ik tog echt liever 36 euro voor een jaar
lol helaas doet hij t niet bij mij kei raar alles ff "Nee, geen interesse" nep adressen ingevuld en krijg ik het niet
heeft misschien iemand 48hrs Trial Kaart??? ik heb echt nodig nu omdat gold net is verlopen ik ik nog wat moet regelen... MrBeast