€6,99 bij xbox dashboard(1maand) zou ik bij gamehubs of bij dashboard doen?? of iemand heeft een trial kaart(pm graag ;D)
Gamehubs is de beste site, ik heb er super veel games gekocht zeker 30, 10x xbox live waarvan 1 x de code fout was, je post je bestelling nummer bij Xbox Live xx Maanden en je mailt gewoon naar hun klantenservice, dan komen zij erachter dat het inderdaad een foutieve code was en sturen ze 'm meteen op. xbox live code krijg je over het algemeen binnen 1minuut-10uur, NA je betaling **edit: hou er wel rekening mee dat het daar 9 uur later is en dat die chinesen tot 2uur doorwerken en daarna gaan ze pitten. en dat er dan in die 8uur dat ze niet werken nogal wat aanvragen liggen, vandaar die wachttijd.
ik ga vandaag 1maand bestellen en kijken hoe de service daar is dan post ik het hier(zodat andere het ook dan weten)
De codes horen helemaal niet fout te zijn, dan moeten ze het van te voren maar beter controleren. En daarnaast, een kans van 1 op 10 (Oftewel 10%) dat het niet werkt vind ik wel hoog.
Bedankt voor de trial. Ik ga nu de 1month kopen bij gamehubs Btw voor de rest alle trials boven zijn gebruikt
owja 1 vraagje leveren ze ook de 1month gold kaarten ook in het weekend. (moet snel vaak gruntpocalyps
Z3T6J-2WM1C-S6OAF-MNLLX-ABO9O QM8HW-QLS24-J7S3E-YBP49-TIO5M doen het bij mij niet waarschijnlijk voor us acount
heeft er ook nog iemand een code voor mij? dat zou ik echt helemaal top vinden ik heb nog nooit online gedaan dus ik wil ff kijke of het leuk online is en anders koop ik misschien wel 3 maanden ofso maar eerst ff proberen met een trial
Maak anders ff opnieuw een profiel aan. Dan kun je als het goed is weer 1 of 2 maanden op xbox live. *Dit kan alleen als je niet meer dan 3 profielen hebt geregistreerd op die xbox. correct me if i'm wrong
ik heb mijn xbox 2e hands gekocht dus dat werkt niet meer dus zou iemand me nog een xbox live 48 uur code willen geven?
De gratis maand gaat via een profiel, gamertag, en niet via een Xbox. Ik neem aan dat je een nieuw gamertag/profiel hebt aangemaakt? Dan is die maand er gewoon voor je hoor .