Heeft iemand een 24 uur trial kaart voor mij?? Als je die hebt...pm ok?? Ik mis xbox live.... Alvast bedankt
Kan iemand mij er een pm'men? Ik wacht nu al een paar dagen op die van die site.... Toen ik ze allemaal had ingevuld stond er dat de codes op waren, dus ik heb ze gemaild. Zonder resultaat tot nu toe.
Iemand nog een kaartje, heb hem hard nodig. Kan er eventueel nog een euro voor betalen ofzo via paypal.
bij gratisxboxworld zijn ze idd op, wacht ook nog steeds op een mail dat de voorraad weer bijgevuld is
Heey, heeft iemand miss een trail voor mij krijg dinsdag pas weer geld dus tot dan geen live dus zou fijn zijn als iemand mij eentje kan pme alvast bedankt!\o/
Heeft iemand een trial kaartje liggen? Pm hem asjeblieft door. Ik heb het echt nodig. Ik heb weer wat later in de week geld beschikbaar voor xbox live te kopen. Ik wil graag nog op reach challanges completen enzo
crosspost Een vriend van jullie heeft vast wel Black Ops, gewoon aan hem vragen voor een 48 uur code. Die zit namelijk achter het boekje verstopt.