Iemand nog eentje voor me ? Vanavond t/m morgen doorhalen met gamen. PM/GT zou erg gewaardeerd worden.
Ja toevallig iemand? Gratisxboxlive.nl werkt momenteel niet.. Daar haal ik meestal vandaan als ik even geen gteld over heb..
Heeft iemand misschien een xbox live gold trial kaart voor mijn broertje? Ik speel graag black ops met mijn broertje en deze paar dagen zijn de enige waar ik met hem kan spelen. maar het gold abbonnement is net op en ik heb geen geld om nieuwe te kopen op het moment alvast bedankt!
heeft er nog iemand een code te veel waar hij vanaf wil? Je zou me er goed mee helpen, ik zie net dat mijn gold is verlopen en verveel me hopelijk heeft iemand eentje liggen anders moet ik tot maandag wachten alvast bedankt.
DDVBV-RQRWK-Y4W48-WYJ6B-PHTB3 DDPFH-6CW8B-YQQ4M-92VP8-73QRT Ik neem aan dat ze het nog doen, maar weet het niet zeker. Stonden ergens op mijn pc.
Ik zag nog deze nog in een doosje zitten van een game die ik vorig jaar heb gekocht, maar ik neem aan dat die het nog wel doet. VYT7Y-9TQKF-7XT6W-2VMPC-T7HH6
Gek dat hij het niet doet, had die kraslaag net pas weggehaald. Denk dat iemand anders hem al heeft gebruikt de afgelopen uren dan. Probeer deze eens: D9RCJ-3VP8D-DQDPD-B8RXB-8GFFB. Die zat kennelijk nog in m'n Blops en is m'n laatste.