Ik had ook geen kaart voor Live Gold in de doos van mijn xdoos zitten, maar nadat ik via xbox live gewoon een zilveren account had aangemaakt ging deze automatisch over in een gold membership. Ik heb zelfs een bevestigingsemail van Microsoft gehad (let wel.. ik heb dus geen prepaid xbox live gold aangeschaft): Gaat dus waarschijnlijk tegenwoordig automatisch.
Ooh oke da's wel mooi om te weten want ik heb dus ook pas een premium gekocht, en daar vond ik ook al geen live gold kaartje voor een maand in. Maar als dat dus automatisch gaat is dat wel mooi
Werken deze kaartjes ook al op een account die al een tijd gold is geweest en nu weer op silver staat ? (beetje offtopic, ik weet het )
Hey mensen, Mijn xbox live gold lidmaatschap voor 1 maand is helaas verlopen. Ik heb tijdelijk geen geld om een Xbox live kaart te kopen . Als iemand een trial kaart beschikbaar heeft, zou ik het op prijs stellen als je het even naar me kan sturen via pm . Of stuur het gerust naar m'n email toe. Alvast bedankt.
Heeft iemand miss een 48 uur trialtje voor me .. ?? Kheb er nl snel 1 nodig.. (PM me maar.. ) Alvast Bedankt .. !
Beste xboxworld-leden, ik zou willen vragen of iemand nog een 48-uurs trial heeft liggen voor xbox Live. Ik wil namelijk 'checken' of mijn verbinding sterk genoeg is om op Live te gamen, maar heb geen trial gekregen bij mn 360. Als iemand er nog 1 heeft liggen en hem toch niet gebruikt, zou ik hem graag willen gebruiken. Alvast bedankt! (PM ) Peter AragornNL
heeft hier nog iemadn een code liggen voor een xbox live trail want ik had al een account op xbox.com en hbe dus een account recovery moeten doen, dus geen 30 dagen trail dus als iemand mij een plezier zou kunnen doen ? alvast bedankt