1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Titels niet Mooi genoeg ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 2 dec 2005.

  1. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Het verbaasd mij gewoon dat er in sommige spellen nog te weinig gebruik wordt gemaakt van AA.
    Neem nu PGR3. Daar stoor ik me soms echt aan de karteltjes/lijntjes! en dat in deze tijd. Dat had gewoon niet meer gemogen !
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    mee eens Sab-Zero maar game je wel op een HD-tv ?
     
  3. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat dat softwarematig op te lossen is... bij GR-AW zou die auto bijvoorbeeld al in het geheugen gezet kunnen worden alvorens je de hoek om kijkt... ik ben iig nog steeds impressed door de grafische kracht van de 360!
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Thuis niet, bij vrienden wel,
    En verrassend genoeg heb ik op een 'normale' televisie minder last van kartels, lijntjes, dan op een HD-TV daar is het helemaal te erg ! hopelijk is dit bij de volgende generatie spellen opgelost.
     
  5. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    lol , zal die de settings wel verkeerd hebben gedaan. Als je ghost recon op hdtv speeld man ,, DAMN
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hier is het topic (valt me wel van je tegen dat je het topic niet kon vinden Matrix ;).
     
  7. mindr1pper

    mindr1pper Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    nee waar ik vooraf mee blij werd gemaakt (specs)
    blijkt achteraf allemaal teleurstellend te zijn|:-
     
  8. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als ik PGR3, CoD2 en Burnout 360 bekijk dan vind ik ze toch echt allemaal juweeltjes!
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oblivion en Kameo zijn natuurlijk ook _O_

    ik vind iedereen hier eigenlijk een beetje (hoe noemen ze dat...?) azijnpissers (?)
    geen beargumentatie voor nodig...het ziet er allemaal gewoon prachtig uit :D
    (ik speel op een 'normale' tv)
     
  10. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, je hebt altijd lui die bij een kartel die met het menselijke oog bijna niet te zien is , gelijk doorslaan. Je moet gewoon naar het geheel kijken en naar de lichteffecten e.d. Die bepalen tog de sfeer in de game. Niet die paar kartels ( die tog bijna niet te zien zijn ). ;)
     
  11. mindr1pper

    mindr1pper Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom is dit dan "next gen" sfeer had je ook al 20 jaar geleden met mario!
    fred kroket:eek:
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Zegt genoeg lijkt mij zo,
    over een half jaartje-jaartje kan je geloof ik van geen enkele recente game meer zeggen dat deze lelijk of niet "next-gen" is.
    volgens mij is tot nu toe nog nooit een nieuwe console in 1 keer perfect geweest.
    De game ontwikkelaars moeten even de tijd krijgen om door te hebben hoe ze optimaal gebruik kunnen maken van de 360 en als dat zover is dan zijn we vertrokken!

    oftewel: Patiance is the key

    Edit: Ik denk inderdaad dat dat domme kaartspelletje de oplossing zal zijn voor dit probleem :+

    oftewel: Patience is the key
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Maak er dan wel patience van. ;)
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Patience?? :p

    Maar ja, je hebt gelijk. Oblivion is ook al een heel mooi spel, maar stel je straks een voor hoe Halo3 er uit gaat zien. Dan weten de ontwikkelaars hoe ze de kracht moeten gebruiken en ziet een beetje titel er super uit!
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het verbeterd :p

    edit: NOU! dat spelletje heet dus ook Patience, dacht ik net dankzij mijn typfout een andere oplossing te hebben voor het probleem... :+
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was toen toch ook NEXT-GEN!
    bel frikandel!
    mja, zit niet te bitchen over de 360 verkoop die handel als je hem niet vet vind
     
  17. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb je geen hd kabel? die zitten bij premuim pack misschien heb je core gekocht?
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Even Dit oude intressante topic omhoog pompen..

    Hoe vinden jullie de Next Gen console nu (een half jaar later) uit de bus komen!.. ik ben nog steeds niet het echte Next gen spel tegen gekomen..(dus ben altijd nog erg teleur gesteld in de prestatie van de 360)
    Ze g nou zelf welk blad je ook open slaat je komt nouwlijks een game tegen met de graphics hoger dan een 9!

    En Hoe is het met de gameplay is het echt wel allemaal beter en beter... kortom ik hoor het weer graag van jullie!
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    heb je een hd tv ?
     
  20. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Om maar eens een reactie te geven.

    Ik ben erg tevreden met mijn xbox 360. Ik vind Oblivion toch echt een next gen game m.b.t. gameplay en graphics.
    Je kunt ook niet verwachten dat de spellen allemaal next-gen zijn.
    Een spel wordt niet in 1 week gemaakt, maar meestal een aantal jaar aan gewerkt. Je zult ook zien dat de games die komen gaan op grafisch gebied veel en veel beter zullen zijn. (Gears of War, Viva Pinata, Rainbow Six Vegas, Call of Duty 3, Halo 3, Elveon, enz.)
    Ik denk zelf dat er teveel mensen zijn die TEVEEL verwachten van de games op dit moment.

    En zeg nou zelf... wanneer is iets Next Gen? Dit gaat dus echt alleen om het grafische niveau van de games.. en die zullen aan het eind van het jaar, maar zeker in 2007 pas op de markt komen.
    Ontwikkelaars zijn nog niet echt bekend met de mogelijkheden van het systeem en zullen dus veel moeten leren om ook echt de kracht te kunnen benutten. Zo zie je dat games die nu uitkomen voor de xbox 1 er veel beter uitzien dan de eerdere games.

    Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. De volgende generatie kan dus iets wat de oude dus niet kan. Wat mij betreft is de Nintendo Wii dus de Next Gen van de 3 en niet de xbox 360 en de PS3. Zij komen met een revolutionaire controller om je games te besturen.. dat vind ik erg leuk bedacht en geeft een hele andere beleving aan het gamen. Zo is bijvoorbeeld de EYETOY van de ps2 ook super bedacht toen der tijd. Helaas heeft Sony te weinig gedaan om de mogelijkheden ervan te benutten, maar het was erg goed bedacht. Zo kun je jezelf dus ontelbaar vragen stellen wanneer iets nou next gen is.

    Bij mij draait het nog altijd om het plezier wat ik in een spel heb.
    p.s ik heb een HDTV.
     

Deel Deze Pagina