1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Titels niet Mooi genoeg ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 2 dec 2005.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zeker een geslaagd half jaar voor de xbox360.
    als je ziet wat voor toppers allemaal al niet zijn, graw, oblivion, prey enz...
    ik moet wel zeggen dat je veel van het next - gen gevoel verliest als je met geen hdtv speel.
    heb je wel een dan zul je het next gen gedoe rap zien.
    maar zoals ik al een paar keer heb gezegd, iets nieuw kunnen ze bijna niet meer uitvinden kijk naar prey das iets speciaal met die portals, maar de meeste vinden het te veel van hetzelfde zoals doom.
    kan je dat ook niet beginnen zeggen tegen forza en fifa en pgr3 enz... dat het hetzelfde blijft?
    dus ik wil zeggen waarom iets nieuws als de oude formule nog goed werkt
    voor mij blijft next gen alleen betere gfx. :D
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet het na een half jaar nog steeds niet. Ik heb sinds vorige week een HD-tv en ik moet eerlijk zeggen dat het er grafisch gewoon 2x zo mooi uitziet als dat het op mijn oude tv deed.

    Grafisch gaan we naar mijn mening steeds meer naar next-gen toe hoor, ik bedoel een spel als Fight Night of Graw ziet er op mijn HD-tv toch echt wel zeer bruut uit. Ik speelde laatst even MotoGP op de Xbox en stopte daarna de 360 versie erin en het verschil was enorm hoor. Dat valt pas echt op als je de oude versies op de vorige generatie consoles checked en die vergelijkt met je 360 games.

    Maar ik blijf toch vinden dat er snel eens iets moet worden gedaan aan de AI, want die is vaak nog altijd om te huilen. Neem MotoGP'06 bijvoorbeeld: daar rijden de NPC's nog niet zo debiel als dat ze doen in een game van 10 jaar geleden. Absoluut niet realistisch, zoals dat in de Formule1 games ook vaak was. Dat is nog altijd zo, ook in PGR3 is dat nog steeds het geval. In shooters hetzelfde, in GRAW is het nog vaak zo dat je collega's zo stom zijn als het achterwerk van een varken. Echt verschrikkelijk soms, als je om de schoonheid van het spel heen kijkt is er genoeg te klagen over de AI. Die is geen steek veranderd tov de vorige generatie. Terwijl die extra rekenkracht toch best gebruikt zou mogen worden voor de AI.

    Ik verwacht nog steeds dat de AI beter zal gaan worden, daar valt nog veel winst te behalen.

    Ik ben tevreden, maar het moet met de volgende generatie games wel beter. Anders is het toch ietwat teleurstellend. Ik verwacht bijvoorbeeld heel wat van Konami en dan vooral van PES6 op de 360. Nu kunnen ze niet meer zeggen dat de fouten in PES5/WE10 komen door de rekenkracht van de hardware. Ik ben erg benieuwd iig.
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben niet teleur gesteld moet ik zeggen. Ik kocht mijn Xbox 360 met Project Gotham Racing 3 en heb daar op mijn 37 centimeter TV'tje veel plezier mee gehad. Twee maanden later kocht ik Oblivion en speelde ik ook met veel plezier 175 uur. De graphics waren/zijn op mijn TV'tje zelfs een stuk mooier als de XBox. Een paar weken geleden heb ik live gekocht en toen zag ik dat het echt Next Gen was. Je kan mensen inviten je kan een bad reputation geven je kan met mensen communiseren en mensen berichten sturen. Dan de downloads. Het is toch wel heel cool dat je zomaar Demo's en en downloads van internet kan halen, en de arcade games zijn toch origineel en Next Gen. Dit vind ik toch wel Next Gen hoor en over de AI kan ik de reacties van hierboven wel begrijpen. Als je bijvoorbeeld zelf een baan maakt bij PGR3 dan racen de computergestuurde tegenstanders wel heel raar. Ze remmen op lange rechten stukken omdat ze op dat punt nog niet zeker weten of ze links of rechtdoor moeten. Ik hoop dat Brothers In Arms Hells Highway echt laat zien hoe goed de AI kan zijn.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kwa graphics vind ik alleen de nieuwe HDR lightning (zo heet het toch?) echt next-gen. Ik stond bij PGR3 versteld hoe realistisch het zonlicht overkwam, het wa zo fel en kleurrijk.
    Tegelijkertijd was ik ook teleurgesteld in de gebrekkige anti alias op een normale tv bij pgr3. En zelfs bij Oblivion was ik teleurgesteld over de graphics van de omgeving in de verte (al ziet het ervan dichtbij fantastisch uit!). Het next-gen gevoel ontbrak een beetje, wat ik wel meemaakte bij de start van de xbox. Het gat tussen playstation/n64 en de vorige consoles was groter dan nu. Nu is het enkel meer, groter, scherper. Bij de vorige generatie werd o.a. een heel nieuw genre geïntroduceerd, de (3D) free-roam. Dat is nu nog niet gebeurd.

    Toch, moet ik zeggen dat ik de xbox360 zelf wel heel next-gen vindt. De mogelijkheden zijn super. Profiles, gamercard, guide-tabblad, muziek, marketplace, achievements. Het werkt erg goed en is zeer gebruiksvriendelijk.
    Dus in mijn ogen maakt het apparaat de verwachtingen wel waar, maar de games niet. En dan heb ik nog niks gezegd over gameplay, want die is niet eens next-gen te noemen tot nu toe.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik verwacht ook niet dat er veel games zowel op de Xbox 360 als op de PS3 zullen komen die echt vernieuwende gameplay zullen bieden. Ze zullen er zijn, maar het zullen er niet veel zijn.

    Voor vernieuwende gameplay kom je denk ik toch echt bij de Wii terecht.
     

Deel Deze Pagina