De graphics van Pgr3 op een normale tv, zijn al mega. De reflecties, de omgevingen, de auto's. Tziet er allemaal supervet uit. Magoed, sommige mensen stellen blijkbaar nog hogere eisen :\.
vergelijk eens de eerste burnout voor de xbox en de laatste jullie zagen daar toch ook het verschil Denk dat bv PGR nog maar 1/3 van de xbox360 laat zien zo is het in het begin Speel nu op "klein" tvscherm van een aantal jaar oud maar toch vind het super mooi eruit zien laat staan als ik dadelijk mijn samsung 32inch binnen heb
Weet niet op wat voor jaren 60 tv jij dan je games speeld. Hd tv is idd wel mooier, maar em eerst ook een gewone breedbeeld gespeeld (Had toen nog geen vga kabel gehaald) en dat zag er ook al vet uit. Iedergeval PGR en Kameo zagen er al super uit.
Misschien lijkt het wat minder mooi omdat Oblivion is uitgesteld? Oblivion vond ik het mooiste spel op de xbox 360.
ik speel op een tv uit 1990 toch zijn de graphics erg mooi !! nu nog wachten tot mid 06 voor een super hd lcd
Ik heb een Sony Bravia LCD en heb hem ook ff aangesloten om mijn oude trouwe CRT....Graphics vallen best mee op CRT...not bad...Waarschijnlijk omdat je bij een geringer aantal pixels niet alle oneffenheden ziet...soort automatische washed-out Anti Aliasing LCD laat alles zien en dat betekent dus veel scherper maar daardoor wellicht ook meer (lelijke) details. Ik bedoel...als ik dichtbij de spiegel kom zie ik er ook niet uit ( van veraf is het al bagger )
die van mij is nog ouder Maar ik denk dat grfx steeds realistischer worden, maar door de rekenkracht, denk ik/hoop ik dat ze steeds meer in AI en zorgen voor een 'slimme' game gaan. Maar goed we zullen zien, en morgen eindelijk games, nadat ik vandaag gameloos heb moeten 360en
Op een gewone TV vind ik de graphics er al zeer nice uitzien, maar ik speel zelf op een HDTV en dan ist gewoon super Op een gewone TV heb je alle grafische aspecten van de game, alleen een veel lagere resolutie. Op een HDTV heb je datzelfde, maar dan op een resolutie van 1280x720 progressive Heb 3 games : Quake IV, Perfect Dark Zero en Kameo. Vooral die laatste heeft mij echt van m'n stoel geblazen, prachtig gewoon En dit is nog maar de eerste generatie games he....
PGR3 is natuurlijk niet de enigste game. Maar van games als PDZ had ik meer verwacht. Het Genre bepaalt het natuurlijk ook een beetje. Maar ik had er toch ietsje meer van verwacht. Maar PGR vond ik overigens wel een van de mooiste games. Vooral de Carvieuw heeft het zo mooi gemaakt.
Ik vindt dat het er erg mooi uitziet en heb zeker geen klagen.. Denk wel dat het allemaal nog veel mooier wordt. Er wordt gestart met een launchgame als de console misschien alleen nog maar op papier bestaat.. En de game moet af zijn op het moment dat de console het laatste stadium bereikt.. Het is dus onmogelijk om dan alle mogelijkheden van het systeem al te kennen.. Maar als dit het begin is, vindt ik het allang goed.
Ja, daar heb je gelijk in. Als je ziet hoeveel games er uit gesteld zijn, zoals Saint's Row. Dat is een game waar grafisch nog flink wat aan gedaan word. O.a. ook bugs etc. We moeten er rekening meehouden dat dit launchgames zijn en dat die zoals ik eerder gezegd hebt zijn de mischien net op tijd af.
Ik vraag me af of de topicstarter zijn HD instellingen wel helemaal goed heeft staan. Heb je zowel in je systeem instellingen (display) de resolutie op 720p gezet, als dat je de HD switch op je component kabel goed hebt staan? Want ik kan nu met zekerheid zeggen dat bijna alle units op de PU Gameplay en GameExpo niet goed waren ingesteld. Ik vond PGR3 er mooi op, maar erg kartelig en ook bijvoorbeeld de textures van de weg waren niet scherp, lelijk zelfs. Nu speel ik op mijn HDTV 32" en ik zie echt zo goed als geen karteltjes. Ook niet van een meter afstand. Dus ik vraag me écht af of de topicstarter alles goed heeft ingesteld. Ik had eerst mijn Xbox 360 zelf nog als output op 480p staan, toen was ik ook wat teleurgesteld. Tot ik daarachter kwam, het omzette, en het echt waanzinnig vond..
Ik vind de games er ook zeker goed uitzien. Heb zelf een lcd tv en heb hem op hd staan en het is echt ongelovelijk. Vooral kameo is zo sprookjesachtig mooi dat ik elke keer weer denk, wow. Echt een verschil met 480p!
Ik heb een 12 jaar oude tv en alles ziet er super uit, het verschil met de "normale" XBOX is toch behoorlijk. Ik heb PG3 en Kameo en ze zien er allebei heel mooi uit en ook de gameplay t.o.v. PG2 is veel leuker.
Ook niet als je in de garage(s) rondloopt? In het spel zien de wagens er toch stukken mooier uit en vooral zonder kartels. In de garage zie ik toch echt wel duidelijk kartels. Speel zelf op een 32" Samsung LCD tv @ 720p.
Op mijn 28" breedbeeld van 300 euro zie ik zelfs geen kartels... ook niet van dichtbij ofzo. Ook niet in de garage, daar ziet alles er ook echt uit.
Ik heb ook last van die karteltjes bij PGR 3 in het spel (vooral bij schuine lijnen) terwijl de menu's er gelikt uitzien. Toch heb ik de xbox ook op 720p en de switch op de kabel op hdtv staan. Wat doe ik hier dan verkeerd?
ook ik ben zeer teleurgesteld over de kracht van de xbox 360 ! welke game is nu echt zijn volle 60 euro waard het zijn er weinig.. tot geen..(vind ik) Zelfs PGR 3 is soms matig... ik verlang steeds meer naar de ps3 (en ik ben een echte xbox fan!.... ) en van Demo,s dowloaden enzo vind ik ook mager neem nu de demo van king kong t is toch gewoon schande!???
ja dat is 1 voorbeeld, kijk de demo van fight night die is erg goed (met hier en daar wat bugs maar dat mag in een demo) ook de games zijn van hoge klasse, ik heb nog geen 1 game gespeeld die zwaar tegenviel, COD2 is een goede game, Kameo is een fantastische game, Condemned is een geweldige game! Perfect Dark Zero is een fantastiche game, dus lul niet dat de 360 geen topgames heeft want dat heeft ie wel degelijk. (en volgens mij heb jij nog alleen maar PGR 3 en wat demootjes gespeeld *PuH* ) *Dont mess with MIE! or my three-six-TIE!*