Bij de lancering van een console zul je over het algemeen niet de allermooiste titels tegenkomen. Het is bij de 360 een behoorlijke klus geweest om de games op tijd af te krijgen voor de lancering van de console. De werkelijke grafische kracht zullen we waarschijnlijk tegen het eind van de tweede generatie titels-begin derde generatie titels te zien krijgen.
Overigens staan er voor maart/april een hoop leuke titels gepland, dus wie weet ben je dan weer een beetje positiever gestemd over de 360!
Ik zal eerlijk toegegeven dat ook ik persoonlijk een beetje sceptisch was in het begin ten opzichte van de 360. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben een hardcore gamer en zal dat nog wel een tijdje blijven, maar ik had het idee dat de eerste XBOX nog een hele tijd mee had gekund. Hierdoor had Microsoft vanzelfsprekend meer tijd had gehad voor de lancering van 360 inclusief afwerking van bepaalde games. Nu ben ik nog steeds van mening dat lang niet alle power uit de Xbox is gehaald maar de 360 weet mijn gamers hart beetje bij beetje voor zich te winnen. Dit komt mede doordat er diverse leuke titels in ontwikkeling zijn, en X-Live plus de marketplace simpelweg een hoop potentie heeft voor de toekomst.
offtopic: Ik zal van de week weer eens informeren of het mogelijk is om mijn Xbox te laten repareren! Ik heb een hoop problemen ondervonden met het reparatie centrum. Laten we hopen dat mijn console ditmaal wel kan worden opgehaald! MS ik ben eindelijk positief! Zorg er voor dat ik het blijf! LOL
Laatst bewerkt: 14 feb 2006