1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Titels niet Mooi genoeg ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 2 dec 2005.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nou toch spreken de vakbladen anders kijk maar eens naar de cijfers

ik weet zeker dat de bugs uit die fightnight demo gewoon in het echte spel zullen zitten!

en ik bedoel het natuurlijk alleen over de grafische kwaliteit!

Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  2. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de lancering van een console zul je over het algemeen niet de allermooiste titels tegenkomen. Het is bij de 360 een behoorlijke klus geweest om de games op tijd af te krijgen voor de lancering van de console. De werkelijke grafische kracht zullen we waarschijnlijk tegen het eind van de tweede generatie titels-begin derde generatie titels te zien krijgen.

Overigens staan er voor maart/april een hoop leuke titels gepland, dus wie weet ben je dan weer een beetje positiever gestemd over de 360! :)

Ik zal eerlijk toegegeven dat ook ik persoonlijk een beetje sceptisch was in het begin ten opzichte van de 360. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben een hardcore gamer en zal dat nog wel een tijdje blijven, maar ik had het idee dat de eerste XBOX nog een hele tijd mee had gekund. Hierdoor had Microsoft vanzelfsprekend meer tijd had gehad voor de lancering van 360 inclusief afwerking van bepaalde games. Nu ben ik nog steeds van mening dat lang niet alle power uit de Xbox is gehaald maar de 360 weet mijn gamers hart beetje bij beetje voor zich te winnen. Dit komt mede doordat er diverse leuke titels in ontwikkeling zijn, en X-Live plus de marketplace simpelweg een hoop potentie heeft voor de toekomst.

offtopic: Ik zal van de week weer eens informeren of het mogelijk is om mijn Xbox te laten repareren! Ik heb een hoop problemen ondervonden met het reparatie centrum. Laten we hopen dat mijn console ditmaal wel kan worden opgehaald! MS ik ben eindelijk positief! Zorg er voor dat ik het blijf! LOL :)

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    maar prg had toch het pareltje moeten wezen... mar het valt mij op dat ik deze game niet echt met plezier speel, tuurlijk hij is niet slecht. maar ik weet nog dat ik de xbox 1 op de realease dag onving toen had ik lleen nog maar raiili sport en die heb ik stuk gespeeld! maar met PRG 3 heb ik dit gevoel gewoon minder???? snap je

Ik vind het een moiie console die 360 maar ik had er gewoon meer van voorgesteld! ... sorry

En natuurlijk ben ik ook geintreseerd in de toekomstige games!

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben een DOA fan, maar vind DOA grafisch ook aardig tegenvallen. Lijkt imo teveel op DOA3...een xbox launchtitel dus. Heeft overigens niets met de 360 zelf te maken want games als gears of war, cod2 en GR:AW laten toch wel zien dat de 360 aardig wat power in huis heeft. meeste developers moeten alleen nog ff doorkriigen hoe ze die power moeten benutten, maar dat is logisch

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De titels die nu op de markt zijn, zijn niets tegen de titels binnen 2 a 3 jaar... Nu is er nog geen next gen titel op de xbox 360, zo simpel is het. Er moet niet rond de pot gedraaid worden, Condemned, ... zijn coole games,maar niet next gen genoeg. Grafisch gaat fight night er volgende maand verandering in brengen, qua gameplay(en ook graphics, animatie,...) gaat ghost recon 3 er volgende maand ook verandering in brengen,maar binnen een jaar(2jaar) ga je pas weggeblazen worden door de graphics van de xbox 360(halo 3?...)

6. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

8) 8) de eerst xbox(1) spellen waren toch ook minder mooi dan die er nu uit zijn neem bv burnout hoe veel mooier is die wel niet geworden de laatste jaren denk dat de xbox360 nog niet eens op zijn helft van zijn kunnen zit_0/

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, de eerste Xbox spellen die werden gelanceerd waren ook niet veel, vergeleken met de spellen die nu nog op de Xbox komen.
    En zoals Boss al aangeeft, is dit precies hetzelfde als op de Xbox 360.

Als je al die screenshots van bijvoorbeeld Splinter Cell: Double Agent ziet.....
    Dan zie je al weer héél, wat zeg ik...
    Zwaar prachtige Next-Gen graphics.
    Het duurt alleen even, voordat ontwikkelaars dit uit de Xbox 360 kunnen halen.

8. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ontwikkelaars kunnen niet met een net nieuwe console alles eruit krijgen, dat kan gewoon niet.. maar naarmate de jaren voorbijgaan leren ze goed om te gaan met de videokaart, het geheugen , de processor... etc.
    Ik vind het nog een beetje vroeg om te zeggen dat 360 titels niet mooi genoeg zijn.
    Sowiezo vind ik de uitspraak nergens op slaan want de ''gap'' tussen vorige gen en deze gen ( 360 gen ) vind ik al erg groot en ik ben zwaar onder de indruk van de kracht, de spellen zijn er enorm op vooruit gegaan, zelf kan ik nog steeds niet geloven dat het allemaal nog veel mooier dan dit kan.

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort komen er toch een aantal super mooie games uit: zoals Gears Of War en TES4. En later ook nog Splinter Cell 4. Ik denk dat die games echt bachelijk mooi worden en dat ze een echt next-gen gevoel gaan geven. Zoals anderen ook zeggen in het begin van een console kunnen de games nog lang niet volledig gebruik maken van de kracht...

10. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Dus...next-gen betekent vooral next-gen graphics??
    Eerlijk is eerlijk...we zijn 'allemaal' grahic whores...maar voor mij betekent next-gen niet alleen next-gen graphics. De revolution zal wellicht de minste graphics hebben, maar zal wel next-gen gameplay kennen.
    Tot nu toe xbox 360: mooier, maar same old, same old ...

Het enige wat ik tot nu toe echt next-gen vind?
    Het ontbreken van de HUD/ minimale HUD in bijv. King Kong, FNR3 en COD2.

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet je dan Condemned niet?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal met je eens. Waar ik op zit te wachten is dat consolegames maximaal gebruik gaan maken van de live-mogelijkheden. Een Huxley doet dan ook zeker een grote stap in de goede richting (als het alles waar gaat maken).

13. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    revo minste graphics... denk het niet ik las net in het revo topic dat hij ergens rond de 2500 bij 1500 resolutie krijgt... dat is een stuk hoger dan de 1080i van de xbox...

verder heb je gelijk dat de revo het meest revolutionaire gaming neer zal zetten...

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik ben het niet met jullie eens de eerste game die ik kocht was Ralli sport challenge en die was grafisch mooi (persoonlijk een goed spel en grafisch wijnig verschil met deel 2 wat later uitkwam!)

tuurlijk zullen de ontwikkelaars de softwarre en hardware veel beter onder de knie krijgen!

Maar als ik naar de kracht van de xbox 360 en PGR kijk klopt er eigenlijk niks van kijk bijv maar eens naar de glans in de auto's de weerspiegeling klopt soms eens helemaal niet???? kijk naar het publiek wat steld hetnu eigenlijk voor!je ziet weinig detai op de popppetjes geen gezichten enz en wat dacht je van de schaduwen van de vangrelen langs de zijkanten soms ziet het er gewoon niet uit!???

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hoe mooier het wordt, hoe meer mensen zeuren om de kleine dingen. Logisch gevolg of niet, ik word er moe van.

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Het publiek is interactief kerel......|:- Als je tegen de vangrail knalt springen ze achteruit en komen ze weer naar voren.

De incar view is nog nooit eerder getoond in een race gamen (spiegeling aan de binnenkant van het raam.... |:- )

Wat verwacht je dan??
    Misschien iets als dit.....? http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_1.html

17. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of de REV dat kan neerzetten. De kwaliteiten van de ontwikkelaar schat ik hoger in dat de specs van een console.
    Kijk naar Metroid Prime en GT3....beiden al enkele jaren oud en grafisch voor mij nog steeds top of the bill...en...ook de gameplay klopt als een bus.
    Mooie plaatjes ben je zo moe, als de rest van het plaatje niet klopt toch?

Kijk, onze Japanse vrienden kruipen een bunker in, maken 100 uur per week zonder te zeuren, brengen een spel vaak pas vaak uit als het echt af is.
    Daarom zal Zelda, al is het current gen, moeiteloos de concurrentie aankunnen met next-gen van MS.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

ik zeg een ding: PGR 3 en niks meer op dit moment ;)

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wat is is interactief dat je ze alleen naar achteren ziet springen en de armen ziet w=bewegen... soms duiken ze door muren enz...

En als ik dan refecties in de ramen zie enz waarom kloppen ze niet. neem nu bijvoorbeelde de spiegel als je in car rijd moet je eens goed kijken wat nu echt laat zien???? t is alleen het weg dek en wat boompjes maar meer niet.

o ja nu we het over de spiegels hebben wat laten ze zien in een replay!? bijv ??? helemal niks??

En ik heb al eens een in car vieuw gezien ik geloof dat dat spel gtr race heet(op de pc!geloof ik!)(en ook kan ik mij een game op de ps2 herrineren)

kortom de xbox 360 komt gewoon kracht tekort... tenzij ze het in de toekomst wel kunnen laten zien natuurlijk! :) maar voorlopig heeft deze kerel nog wel gelijk!

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wat is is interactief dat je ze alleen naar achteren ziet springen en de armen ziet bewegen(ik zie geen vingers..)... soms duiken ze door muren enz...

En als ik dan refecties in de ramen zie enz waarom kloppen ze niet. neem nu bijvoorbeelde de spiegel als je in car rijd moet je eens goed kijken wat nu echt laat zien???? t is alleen het weg dek en wat boompjes maar meer niet.

o ja nu we het over de spiegels hebben wat laten ze zien in een replay!? bijv ??? helemal niks??

En ik heb al eens een in car vieuw gezien ik geloof dat dat spel gtr race heet(op de pc!geloof ik!)(en ook kan ik mij een game op de ps2 herrineren)

kortom de xbox 360 komt gewoon kracht tekort... tenzij ze het in de toekomst wel kunnen laten zien natuurlijk! :) maar voorlopig heeft deze kerel nog wel gelijk!

Deel Deze Pagina