Je hoeft niet in herhaling te vallen Voorlopig heb je gewoon geen gelijk in mijn ogen... Voorlopig heb jij gewoon te hoge verwachtingen voor release games. Het komt op mij wat mierenneukerig over.... De spiegeling in de ramen bij de incar view heb je op geen PS2 titel en volgens mij ook niet bij een pc race game op deze (mooie) manier. Super veel mensen zijn hartstikke tevreden met de huidige RELEASE games. Ik denk dat met de maart releases iedereen pas echt de kracht van de 360 gaat zien.
Appie je vergeet een ding .De 360 gebruikt nog maar een processor op dit moment dus er word nog maar theoretisch gezien 1/3 van de power gebruikt . Er komt nog genoeg aan we moeten gewoon wachten ot er multicore games gaan uitkomen .
@appie bullshit, hij gebruikt gewoon 1 van de 3 cores _0/ Maar ik vond het wel gek toen Ubisoft zei dat de game Ghost Recon 3, 2 van de 3 cores gebruikt
Ook al zijn ze op alle drie de cores geschreven dat betekent nog niet dat ze er ook optimaal gebruik van maken..... De game is een RELEASE game die dus nog niet optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden.... Maar terugkomend op mijn vraag eerder gesteld waar je geen antwoord op gaf. "Wat verwacht je dan op dit moment?? " En, "heb je die link gekeken die ik je gaf"? Hier, nogmaals: http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_1.html
Zowat elke game op de 360 is mooier dan we ooit hebben gezien. Heb grafisch nog nooit een mooiere racer dan PGR3 gezien, heb grafisch nog nooit een mooiere platformgame als Kameo gezien etc... Wat valt er dan aan tegen? En dan hebben we het nog niet eens over de aankomende games zoals Fight Night 3, Ghost Recon AW, Gears of War, Elder Scrolls. Grafisch allemaal jaw-dropping. Launchtitels zijn heel vaak niet de mooiste games op de console. Toen de PS2 uitkwam, deden de Dreamcast spellen op dat moment helemaal niet onder voor de PS2 games (sommige waren zelfs mooier) en dat terwijl de PS2 veel krachtiger was.
PGR 3 is op dit moment de next gen game en Kameo is wel erg kleurrijk en mooi maar dan ook niets meer. Gears Of War wordt straks het perfecte voorbeeld
Wat betreft Kameo ben ik het niet met je eens (in bezit van HD TV??). Als je je alleen blind staart op Gears of War dan doe je jezelf op korte termijn erg tekort... Er gaan op zeer korte termijn echt wreede games uitkomen, fijn dat later in het jaar Gears of gaat komen maar voorlopig bekijk ik liever wat er op de nu gaat komen...
Kameo is voor mij samen met PGR3 toch echt next-gen (grafisch gezien). Ik vind Kameo er echt schitterend uitzien. Maar ook een game zoals Condemned ziet er schitterend uit.
ja heb ik Ik vind het er mooi uit zien.. maar! Iedereen wist al van tevoren dat Perfect Dark Zero de game zou worden!...?? zonder gespeeld te hebben. ik heb er maar weinig mensen positief over gehoord! Als dat met deze game maar niet gaat gebeuren! maar het ziet er niet naar uit! ik hoop ook natuurlijk dat er betere games komen en dat geloof ik ook wel! maar het is gewoon te matig tot nu toe!
Tja, dat is jouw mening waar je natuurlijk alle recht op hebt. Ik denk dat je verwachting (nu) iets te hoog ligt en dat je binnenkort blij verrast gaat worden*)
De PS2 is grafisch echt niet veel krachtiger dan een Dreamcast ( probleem met ps2 is dat hij slechts 4mb video RAM heeft t.o.v. 8mb Dreamcast ) ...moet me toch ff van het hart als SEGA-liefhebber Kan me ooit eens een quote herinneren van Capcom waarin ze zeiden dat ze RESI code Veronica nooit zo mooi konden krijgen op de PS2 als op de DC. Geeft toch te denken. Hoe dan ook...specs don't mean shit. Het gaat erom wat de Devs ermee kunnen. Men denkt nu dat de PS3 een licht spec voordeel heeft, dus waarschijnlijk zal een goed geprogrammeerde 360 game er even goed/beter uitzien dan een matig geprogrammeerde ps3 game. Hoe dan ook...de doodsteek voor killerlooks zijn cross-console releases. De best ogende games zijn altijd console exclusives....denk aan GT4, Zelda the Windwaker, God of War, Halo, etc etc..
tjah... weet je wat het probleem is.. iedereen hyped alles zo erg dat als het eenmaal uit is dat het alleen nog maar kan tegenvallen. Je moet het zo bekijken: Je hebt voor een relatief laag bedrag een dijk van een gamesysteem. Wil je een PC met dezelfde mogelijkheden ben je toch echt wel dit bedrag al kwijt voor een goede videokaart. Je hebt geen virussen op je console. Cheaters zijn er veel minder. Je zet hem aan en je kan gaan. Met zijn allen achter een xbox is leuker met je vrienden dan met zijn allen achter een PC. Hij is pas net uit en je kan vind ik niet oordelen over een compleet systeem als er net 10 spellen uit zijn. Buiten dat ziet het er super uit! Kortom: Alles komt goed Zoals je nu al ziet bij spellen als Gears of War of Huxley die relatief vroeg na de launch uitkomen, komen de graphics echt wel goed! Dus chillout en geniet van dat ding. Dingen als 'De PS3 wordt mooier' slaan nergens op aangezien die niet uit is en je dus ook niet kan zeggen wat beter is. Laten ze zich maar eerst een bewijzen met die PS3. Gameplay is naar mijn inziens het belangrijkste en daarna pas graphics.