Xbox 360 Titels niet Mooi genoeg ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 2 dec 2005.

1. Tecnomic

Tecnomic Guest

link ? :)

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem mn woorden terug. Speel nu op een 32" HDTV. Zie nu pas hoe het spel eruit hoort te zien.
    :+

3. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.. :cool:

4. mars15

mars15 Guest

Ik vindt Call of duty 2 al bijzonder mooi hoor echt bizar goed. krijg over 2 weken perfect dark zero en pgr3 ff kijken hoe die zijn. Maar ook de demo's van nba en madden en first night zijn toch wel mooi genoeg hoor :p

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Hou je hart maar vast want PGR 3 is adembenemend :9 ;), PDZ ziet er ook wel goed uit....

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  7. Tecnomic

Tecnomic Guest

toch bedankt maar had hem al gezien ;)

8. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0

Nou ik snapte al die hype van PGR3 niet.... toen ik het spel eenmaal in mijn bezit had en ik vergleek het met GT4 ( op LCD tv component op 1080i ...jawel heren...gaat met USA versie :) ) was het verschil niet bijster groot.

Ik vond hem grafisch niet top met vooral tegenvallend textures op gebouwen etc en veel kartels op de wagens...Als je dan kijkt naar een Nissan GTR V-Spec R34 ziet die er in GT4 er gewoon beter uit. Sommige auto's zien er gewoon niet echt mooi uit ( de ferrari's dan weer wel ) en de kleuren voor auto's zijn lang niet zo mooi als in GT4 imho

Wel is de snelheidservaring in de cockpitview apart, maar ook daar veel kartels en soms weinig textures.

Betekent niet dat het een boutspel is overigens maar in vond Condemned grafisch 10x meer next-gen.

Blijft jammer dat de meesten het bij next-gen steeds blijven hebben over graphics...Next-gen gameplay is ook belangrijk toch;)

9. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik citeer mezelf even en daar zitten 2 filmpjes bij en als je dat niet mooi vind, Dan weet ik het ook niet meer.
    Ik vind het in iedergeval wel mooi!

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vind de graphics goed uizien maar niet super. Komt mss ook omdat ik maar een grundig heb met 40 CM.
    In de woonkamer staat de nieuwste Samsung LCD met 110 CM maar me vader wil niet hebben dat ik de 360 daar op aansluit. Ik weet zeker dat ie daar perfect uitziet want we hebben daar ook nog eens bioscoop geluid, maarja helaas. Ik denk dat hij ook niet blij zou zijn met het geluid:D

En over die laadtijden die zijn echt super kort en geen enkele hapering dus echt super zo.

11. JeePee

JeePee Guest

Ik vind de laadtijden in PGR3 toch wel tegenvallen. Duurt mij iets te lang, helemaal de lange zelfgemaakte custom routes. Er zitten ook haperingen in, want wanneer ik het geluid via een 5,1 setje afspeel, stopt de muziek een paar keer tijdens het laden.

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dacht dat, dat aan mijn Dolby Setje lag.
    Maar idd, de muziek stopt soms, bij het laden idd met PGR 3.
    De laadtijden kunnen nog wel, hoewel het idd niet veel langer moet gaan duren.

Het mag wel wat korter, nu we zo'n nieuwe Next-gen beestje thuis hebben staan.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja nou bekijk nu eens de gameplay van PGR 3?? is toch ook geen echte next gen!????? ik bedoel wat is er nu echt nieuw!! ook niks toch????

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik krijg vaak het gevoel dat mensen next-gen een beetje als een stop-woord gebruiken. Ze zeggen het continue maar weten niet precies wat ze ermee bedoelen.

Wat verstaan jullie eigenlijk onder een next-gen racegame als ik vragen mag?

15. cubegirl

cubegirl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen verwachtten gewoon veel te veel.

de grondstenen van gaming en hoe die genres spelen zijn nu eenmaal gelegd.
    shooters racers enzovoort...in de basis blijven we gewoon de games van de laatste jaren spelen maar nu grafisch beter en sterker online geimplementeerd..en ik klaag daar niet over.
    natuurlijk zijn er games die kleine twists en nieuwigheden brengen...daarvoor gamen we ook en er zullen ongetwijfeld games komen die echt origineel en fris aanvoelen maar mensen die een xbox 360 kopen en denken..wow nextgen het wordt allemaal anders en dan klagen dat de games in de basis niet verschillen ..die zijn gewoon beetje dom denk ik

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het moet geewoon langzaam gaan groeien, het verschil tussen de eerste en de oude xbox. Developers weten nog niet helemaal wat ze met extra power allemaal kunnen. Moet je het verschil een zien tussen de eerste xbox games en de laatsten als Halo2 en Ninja gaiden. En bedenk dan dat we nu zien ook maar diie eerste lading is...

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ho ho dat zegt microsoft zelf hoor!! en nieuwe gameplay en een hele nieuwe games beleving... (be kijk die filmpjes nog maar eens..)
    Als ik nu naar de xbox 360 kijk dan weet ik idd niet wat next gen is !!!

Tuurlijk sommige dingen zijn mooi! neem de Figt Night demo nou als voorbeeld ziet er goed uit ... totdat je een herhaling ziet... armen gaan door elkaar, elleboog stoten raken de tegenstander niet! enz enz dus dat is zeker geen next gen lijkt me :) of wel?????o ja en dan komen jullie weer van ohh dit is een demo .. nou ik weet zeker dat het in de voledige game ook aanwezig is!

p.s rijdt ik net in mijn nieuwe saleen in car view in PGR 3 zie ik de binnen spiegel?

haha ik moest wel even aan jullie denken ... next gen?

Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk ook dat je pas Next-Gen gaming mag verwachten over een aantal maanden.
    Met spellen als Oblivion, Gears of Wars?, Huxley, Ghost Recon: AW en Splinter Cell: DA.
    En zo zijn er nog veel meer titels.

Als ik bijvoorbeeld de screens zie van 2 Days in Vegas, dan denk ik toch, dat we de goede kant opgaan.

Het duurt alleen even voordat ontwikkelaars echt met de kracht van de Xbox 360 kunnen omgaan.

19. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens :)

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wat is t dan??? de binnen spiegls..???? zie boven!

Deel Deze Pagina