1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Titels niet Mooi genoeg ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 2 dec 2005.

1. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Appie
    ik snap jou soms niet de laatste tijd, jij hebt dus wel een xbox360 maar jij zit alles af te kraken wat er af te kraken valt. Ik vind het erg dom dat je de 360 nu al gaat beoordelen, wacht nou eens eerst voordat we straks in de 3e generatie komen wat betreft de games want dan zul je echt gaan zien waarom je de 360 hebt gehaald. Simpel zat lijkt mij dus.....En je ziet nu al games die er grafisch erg goed uit zien zoals PGR 3 of Fight Night Round 3 en die er zo nooit uit kwamen te zien op de xbox. Je moet een console nooit gaan beoordelen op de eerste generatie games wacht dan liever op de 2e of sterker nog de 3e generatie games voordat je je bek gaat open trekken ;)

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    in vele auto's zie je de binnenspiegel niet maar je moet met de rechter analoge stick effe naar boven richten en je hebt de spiegel.

en btw wat jullie allemaal zitten zagen over next gen weet ik niet hoor.
    wat kunnen ze nog nieuw uitvinden.

race games blijven race games, kunnen alleen meer auto's, meer parcours en betere graphics.
    shooter blijven ook shooters hoor alleen kan alles nu groter en beter.
    voetbal games kan ook alleen maar meer teams en betere graphics.

jullie denken, nieuwe console direct nieuwe next gen games, en volgens mij zullen we met de nieuwe generatie nog maar weinig next gen games zien omdat we allen bijna gezien hebben met alle genres.

kijk bv naa ghost recon3 dat word een topper, maar zit er iets nieuw in neen dus volgens mij wordt next gen betere graphics en beter online play

Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ten eerste ik heb geen bek ten 2e tuurlijk ben ik zeer tevreden over de xbox.. maar waarom is allemaal fantastisch terwijl t helemaal niet zo fantastisch is kijk nu naar bijvoorbeeld naar Full auto was dat niet de game! (van de E3 .) enz enz en wat krijgt hij voor een eind cijfer.. bij bijv Gamespot! (welke xbox 360 game krijgt nu eigenlijk wel een goed cijfer ? 8of hoger... )
    En ook ik hoop nattuurlijk dat het over 3 jaar anders is maar ik betwijfel dit gewoon heel sterk!

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat het over 3 jaar anders is weet ik wel zeker! :)
    Zie mijn post terug namelijk.

Als je al die Screens ziet, van de toekomstige games..... Dan zie je toch ook wel, dat er heel wat aparts aant komen is?
    ALs je in het Splinter Cell topic gaat kijken, zie je een plaatje, dat INgame is.
    Maar net een foto lijkt.

*gaat zoeken

Edit:/

Het is bevestigd dat dit een Ingame plaatje is.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik ga zoeken

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Sorry hoor maar dit slaat nergens op hoor 8), ik bedoel Gears Of War gaat straks nog laten zien next gen is en dan betwijfel jij ook nog aan de kwaliteiten over 3 jaar!! lol

Tsja dat zijn die gestoorde Amerikanen, die hebben nu eenmaal een rare smaak

@Mystery X NL
    tsja en als ik hier zeg dat MGS 4 ingame was begint iedereen te mekkeren dat het niet zo is, sorry hoor maar MGS 4 zag er toch een paar klasses beter uit dan deze game, met alle respect naar Splintercell

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2006
  7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    als je jouw moeten geloven gaan xbox360 de weg op van sega

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Appie21

Het plaatje is intussen geplaatsd.

En zoals Tecnomic al aangeeft.
    Ik denk dat er wel al genoeg spul is laten zien, wat de kracht van de Xbox 360 aantoont binnen een jaar.

Voor 2007, zullen er een aantal toppers zijn uitgekomen.

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dit heeft er totaal niks mee te maken, Sega ging faliet doordat ze de marketing gewoon slecht voor elkaar hadden en ze ook in de schulden zaten. Daar heeft het grafische aspect niks mee te maken

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    kijk dit bedoel ik nu dit is zo fout alst maar kan! dit hoorde ik ook bij perfect dark zero! en hoe is dit wel niet afgelopen....

mensen eerst zien dan geloven..

plaatje zegt nog niet veel! maar oke het is mooi

de dreamcast wat een goeie macine!

alleen de marketing idd

11. Tecnomic

Tecnomic Guest

Gozer wat zeg ik nou tien keer ga de console nou niet gelijk beoordelen op de 1e generatie games...*zucht*

Ach laat ook maar dit is alleen maar verspilde tijd

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    haha iedereen wist al van tevoren dat dit de game zou worden de ene wist al hoe hij speelde de andere wist al hoe mooi hij was... (en niemand wist het eind oordeel!

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Relax,

Het gaat er heel mooi uitzien bij de tweede generatie games. Fight Night is een zeer mooie game en van GRAW verwacht ik ook heel wat. Verwacht alleen geen fotorealistische beelden, aint going to happen. Niet bij deze generatie consoles iig. Ook niet bij de PS3.

Over PGR3 ben ik zeer tevreden, het ziet er perfect uit. Als alle games er zo uit gaan zien ben ik tevreden...... Nu nog een beetje vettere gameplay want dat is hetgeen ik nou echt mis...... Het is allemaal hetzelfde, alleen wat mooier..

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Hoe weet jij dat nou? Check anders de E3 coverage van vorig jaar van de ps3

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Zijn dat ingame beelden? Dat denk ik niet.... Ik denk gewoon dat het verwachtingspatroon te hoog is. That's all. Ik denk gewoon dat we op deze nieuwe generatieconsoles geen fotorealistisch beelden zullen gaan krijgen. De PS3 wordt geweldig gehyped, maar ik heb nog geen ingame beelden mogen aanschouwen. Zolang ik niets zie, geloof ik ook niets. Heel simpel. Bij de PS2 kregen we ook prachtige filmpjes te zien. Op de 360 kan ik zelf zien dat ze het onmogelijk fotorealistisch gaan maken. No way.....

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

ooh nee? kijk de MGS 4 demonstratie waarin Mister Himself(Hideo Kojima) duidelijk zegt dat het ingame is....

Overdrijven is ook een vak, en tsja dat hypen begint langzamerhand de normaalste zaak van de wereld te worden. kuch*halo2*kuch

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    MGS4 beelden zijn niet ingame

18. TJ WHITE

TJ WHITE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met die hele discussie is dat producenten altijd revoluties beloven, maar dit in de gaming industrie gewoon niet bestaat. Het is altijd al over EVOLUTIE geweest, altijd!

Neem nu Halo en Halo 2, nu worden die als revolutionair aanzien, maar die games waren gewoon een verderzetting van een hele evolutie van Doom over Quake tot Half Life. De eerste Resident Evil was zogezegd ook revolutionair, terwijl het gewoon een actualisering van de oude Alone in the Dark spellen was.

De games van de X360 gaan er geleidelijk aan veel beter uitzien en dat is net het leuke eraan. Met dezelfde hardware krijg je steeds mooiere games. Op pc moet je telkens opnieuw investeren in hardware. Een pc van drie jaar oud kan bijna geen enkele nieuwe game meer deftig draaien.

De games van de X360 zien er nu inderdaad "slechts" even goed uit dan op pc, maar dan wel een peperdure high end pc van EUR 2500 of meer.

Gewoon genieten van de games en niet letten op al die kleine details. PGR3 is de mooiste racer die ik al heb gespeeld, COD2 ziet en speelt knap en bij PDZ is vooral de multiplayer waanzinnig. Weinig spellen gespeeld die zoveel verschillende on line modi hebben!

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Zoals ik al zei heb ik geen ingame beelden gezien van een PS3 game. Ik heb dat filmpje niet gezien. Maar je moet niet zomaar alles geloven wat ze zeggen. Het zal allemaal vast wel mooi worden, no doubt. En ik persoonlijk ben ook tevreden met de grafische kwaliteiten van de games die gaan komen en sommigen zijn al erg mooi op dit moment. Maar fotorealistisch? Ik denk dat dat niet gaat gebeuren, al zou het leuk zijin als ik ongelijk krijg.

Ik heb het niet zo op hypen, dan gaan die mensen die alles geloven weer piepen straks wanneer bleek dat je gewoon naar filmpjes zat te kijken op een dikke pc....

20. TJ WHITE

TJ WHITE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En over nieuwe gameplay gesproken... het is wel niet wereldschokkend, maar het hele systeem van achievements is bij mijn weten toch nieuw, of niet? Ik vind dat het in elk geval de replay value van de games sterk verhoogt. Ik had CO2 wellicht nooit op veteran uitgespeeld zonder dat systeem.

Deel Deze Pagina