Jah da weet ik, maar je moet de console gewoon tegenhouden als je die openen knop in wil drukken... liever dat ik hem met mijn controller kan openen voor ik uberhaupt bij mijn boxje ben...
Fast-forward en reverse tijdens video’s en trailers. Nu werkt alleen stop en pauze. Het ook kunnen starten van video’s en trailers met de play-knop op de afstandsbediening nadat je ze geselecteerd hebt. Nu kan je alleen op de ok-knop drukken om de video te laten starten. (Als de video eenmaal speelt kan je de pauze- en stop-knop gebruiken naast de play-knop, terwijl je even daarvoor de play-knop zelf niet hebt kunnen gebruiken om de video te starten.) De mogelijkheid om plaatjes en geluidsbestanden naar je Xbox te kopiëren vanaf een pc. De mogelijkheid om de console uit te zetten met de guide-knop op de afstandbediening en niet alleen met de guide-knop op de controller. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze mogelijkheid er niet is, dus misschien is er iets met de guide-knop op mijn afstandsbediening, maar goed De mogelijkheid om de tijdsduur in te stellen voor het blijven staan van plaatjes tijdens een slideshow. De mogelijkheid om een ‘playlist’ te maken voor een slideshow. De mogelijkheid om playlists te maken voor media die gestreamed wordt. De mogelijkheid om muziek af te spelen naast originele Xbox games. (Dit kan wel conflicten geven omdat de oude game ‘hier geen weet van heeft’, dus je kan tegelijkertijd je eigen muziek en ingame-muziek horen. De ingame-muziek zal je in een oude game eerst uit moeten zetten, als dat al kan. Dit zal vragen aan de helpdesk kunnen opleveren wanneer mensen denken dat er iets mis is met het geluid wanneer ze hun eigen muziek door de originele muziek uit een spel heen horen. Maar toch lijkt het me een fijne feature. Ze zouden het misschien kunnen verstoppen in een advanced settings menu, met een waarschuwing erbij zodra je het activeert dat het voor kan komen dat je je eigen muziek door ingame-muziek heen kan horen als je het aanzet. Maar goed, ze zullen dit vast wel geprobeerd hebben. Het zal misschien iets te veel gevraagd zijn van het systeem.) De mogelijkheid om marketplace downloads uit te voeren terwijl je bijvoorbeeld een slideshow bekijkt, muziek luistert, of je friendslist bekijkt etc.
niet als er een CD(DVD) in zit hoor... anders wel ja, open LADE... maarja.. dan ben ik toch nog niet bij mn 360 in de buurt geweest..dan moet de cd er zo in gaan voor het gamen... maar als ik stop dan wil ik hem met mijn controller open kunnen doen voor ik er bij in de buurt kom..
het eninge wat ze voor mij mogen aanpassen is het geluid en het feit dat ik van de 20gig er maar 12 over hou dat vind ik minder
Mjah maar die 7 Gig heb je straks echt nodig voor Caching van bijv. Oblivion of andere grote games... er komen straks wel grotere HDD's op de markt en de HDD die nu gebruikt kan worden is 3x zo groot dan de originele Xbox
nee, het origeel was 9 GB toch? (dat stond op de sticker van mijn HDD althans... dat was een samsung geloof ik
8 GB ... 2 GB werkt gebruik voor het systeem en 2 GB voor caching ... dus je had 4 GB over voor content en audio
Heb je gelijk in, maar het is toch een extra gedachte. Je verwacht dat de guide-knop hetzelfde werkt dus je houdt hem langer ingedrukt, er gebeurt niets en je denkt dan "O ja, afstandsbediening, dus nu is er een apart knopje...". Dat heb je na een paar keer natuurlijk ook wel door maar het ook onder de guide-knop zetten kost heel weinig extra en het wordt consistenter. Ok, dank je. Ik heb het niet kunnen vinden, ik zal nog eens goed kijken. Op je pc dan neem ik aan? En die kan je aanroepen op je Xbox? Ok, dat is een goede tip! Nee, wat ik bedoel is dat je als gebruiker zelf in een oud spel bij de opties de muziek uitzet als dit kan in het betreffende spel, en dat je 360 er apart muziek "bijgooit". Als je een oud spel hebt waarbij je de muziek niet zelf uit kan zetten dan gaat het inderdaad niet, dan hoor je dus twee soorten muziek door elkaar, maar voor de spellen waarbij dat wel kan zou het me fijn lijken. Maar zo'n feature is veel gevraagd