maar....................als je de xbox nog niet hebt en later koopt krijg je hem er niet bij en dan zal je toch moeten lopen of de a.b. kopen
Jah nou niet bijdehand doen ik wil hem ook met mijn controller open kunnen doen terwijl er een cd in zit, niet alleen als hij leeg is... heey ik bedenk me net iets leuks... met die afstandsbediening he, dan kan je bij de BS ofzo waar zon console staat met zon ettertje erachter terwijl jij wil, dan zet je hem gewoon uit.. of je doet de lade opeens open haha dat ga ik eens doen... denk dat dat dan ook de reden is dat hij niet met de controller geopend kan worden als er een dvd in zit.. voor al die demokasten...
zullen ze daar geen lock op hebben of zoiets lijkt me niet logisch dat ik met mijn a.b. de winkel kan inlopen en dan ff een xbox open kan maken wel leuk als dat kan.,.
Vooral niet omdat die omhulsels niet genoeg ruimte hebben voor de DVD lade om open te gaan... (OOPS) KRAK
maar volgens mij duurt dat nog wel eeff voordat die afstandsbediening van de xbox 360 weg gaat , want er zijn er maar duizend naar nederland gekomen (heb ik gehoord dan ) en dan zou het lullig zijn als je dat ding er niet bij krijgt
@Fardo over die Xbox 1 headsets, heeft het beter geluid? Maar je kan hem toch niet harder doen of zachter??
Kan je regelen met de Guide button ...ik weet niet of de xbox 1 headsets beter zijn ... maar de x20 is dat wel
dat kan ook maar dan moet je eerst via de guide menu naar het dachboard gaan, en dan via de dachboard de lade openen
Nu ik dit lees vraag ik me af of het ook mogelijk is om de DVD-lade van de consoles, die in de winkel bespeelbaar zijn, ook te openen zijn met de controller??
lol net geprobeert in de media markt. hij geen echt heel even open en maar een klein stukje. toen ging die weer dicht. Een even nog iets die demopods zijn er niet voor niks!!!! je kan er je memery card in doen en dan vanaf die demopod dingen op je memery card zetten. dit kunen demo's zijn maar ook kleine filmpjes. lees dit maar eens