1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbox 360] Verloting FIFA09

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Delphiki, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Voor de derde keer alweer verloot ik de Fifa van afgelopen jaar (Fifa 2009) aangezien ik deze vanaf aankomende woensdag toch niet meer ga spelen.

    Degene met de beste reden waarom hij hem zou moeten krijgen krijgt hem gratis en voor niks thuis gestuurd. (Behalve als niemand een goede reden heeft, dan gaat hij in de verloter :+)

    sluiting is woensdag , spel gaat donerdag op de bus
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    First post! mag ik hem?
     
  3. thakill

    thakill Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik altijd al een voetbal spel wilde hebben voor me xbox360 *)
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik zou hem graag ontvangen omdat:

    Ik al drie maanden geleden ben afgestudeerd en nog steeds hard op zoek ben naar een leuke baan die bij mij en mijn studierichting past (marketing in de FMCG markt).

    Aangezien ik dus overdag veel bezig ben met solliciteren maar na 5 a 6 uur staren naar vacatures het meestal wel gehad heb speel ik graag een spelletje erbij =D Fiffa 09 zou dus een mooi steuntje in mijn rug zijn op weg naar een (hopelijk) erg leuke baan! :thumbs:
     
  5. hahiha1

    hahiha1 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het spel graag ontvangen omdat ik geen poot kan voetballen. Ik vind het spelletje wel leuk om te kijken en om te spelen op de spelcomputer, helaas is mijn voetbalspel dat ik in bezit had (FIFA 07) kaduk gegaan omdat ik er met me grote poten op ging staan. Hopelijk kan jij mij troosten!
     
  6. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik dan misschien eindelijk eens de buitenspelregel ga snappen
    tja ik ben een dom blondje he \o/
     
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Omdat ik je grootste fan ben:+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Omdat Daniëls plaatje het niet doet en ik je grootste fan ben. :+
    [​IMG]
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Omdat Furr, Arti en Ik gewoon lekkere jongens zijn. Dus je hebt geen keus :cool:
     
  10. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Hij doet het wel:+
     
  11. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpelweg omdat het kan :9
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan wel iets hilarisch gaan verzinnen, maar daar ben ik niet grappig genoeg voor :+

    Dus; ik wil em omdat ik em graag wil. Eindelijk eens een góede voetbalgame spelen.

    Mja, ik heb iig meegedaan.

    Random plaatje
    [​IMG]
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    nou, ik heb zojuist fifa 08 verkocht en ben daarom nu dus voetbalgame-loos
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb bijna geen tijd meer om te gamen door mn vriendin, mn school en mn vrienden.. Daarom speel ik de fifa 10 demo ook best vaak omdat het lekkere korte potjes zijn en ik het gewoon een halfuurtje kan spelen! Heerlijk die fun!
     
  15. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het kan :cool:
     
  16. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik Youri Mulder´s commentaar zo leuk vind?

    @Dulle: Zie ik daar een nieuwe bondgirl? :D
     
  17. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 jaar lang een Xbox gewild te hebben, gingen mijn ouders afgelopen weekend overstag. Zoals je ziet bij me gamertag, heb ik slechts 2 games tot nu toe en ik zou mijn collectie met welke game dan ook willen vergroten. FIFA 08 voor de PS3 heb ik helemaal grijs gespeeld, dus FIFA 09 voor de Xbox 360 zie ik absoluut zitten!

    Overtuigd? :cool:
     
  18. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem graag willen hebben, omdat het gewoon een topgame is en ook voor niet voetballiefhebbers. Goede revieuws en altijd spannend online en met vrienden. En omdat ik zelf (helaas) een tijdje niet kan voetballen door een blessure, dus kan ik me toch met het voetbal bezighouden:)
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik een armzalige scholier ben met een kutbaantje en die €65 voor FIFA10 niet echt kan ophoesten :mad:. En owjah, ik vind ook dat je de game aan mij moet geven omdat ik me zo genaaid voelde door CDWOW. Had allemaal kortingscodes gekregen en dacht dat ik FIFA10 goedkoop kon krijgen maar dat kon dus niet, omdat je maar 1 code per artikel mocht gebruiken. En ik ben te nep in Fifa, dus als ik 09 speel hoef ik niet te spelen tegen m'n vrienden en bespaar je me de vernedering :+.

    E: Fifa 09 staat op m'n gamertag maar dat was toen m'n vrienden hier bij mij thuis kwamen zodat we tegen elkaar konden spelen.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  20. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat kleine hamsters vaak jongleren met ondersteboven hangende zandkevers welke opgevouwen zijn door bejaarden die op hun beurt de stoeptegels van hun schoolconciërge aan het oppoetsen waren met buitengewoon grote bierviltjes.

    Lijkt me logisch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina