1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gaan hier wel verder :+


    Bron

    Nu inderdaad nog wachten op de bronnen en het 'volwaardige' bronmateriaal. :) Mijn HDMI 1.2a receiver slikt in ieder geval al DSD signalen over HDMI (getest met PS3 ). De Oppo DVD981HD-E stuurt ook al DVD-Audio en SACD uit over HDMI. :) Overigens wordt er voorlopig nog geen native Deep Color content verwacht in de vorm van video content op Blu-ray/HD DVD, behalve games en op den duur digitale fotografie/video.
     
  2. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    In de GMR staat ook dat HD-DVD gebruik maakt van de oude rode laser. Iets zegt me dat dat tijdschrift niet helemaal fris is..(of was dat nou wel weer zo ?:+ )..
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, is nog altijd een prikkie vergeleken met wanneer je dergelijke instrumenten in het echt aan zou schaffen ;) Guitar Hero als concept was al briljant, maar dit heeft nog zoveel meer potentie....

    En zoals er in dat stukje ook wordt gezegd, je hoeft niet al die spullen in huis te halen, tenzij je thuis met 4 man op de bank wilt MPen. Ben je iemand die zichzelf alleen op de gitaar ziet spelen (zoals ik), dan voldoet de game met gitaar. Online kun je dan mensen vinden met de andere instrumenten en zo krijg je je "band" bij elkaar. Erg benieuwd naar de ontwikkeling hiervan :)
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar denk dat MS wel een hele zware kluif gaat krijgen aan Sony. Misschien heb ik het verkeerd. Mensen zien de ps3 wel als het nieuwste van het nieuwste en denken dat de 360 bij lange na niet in de buurt komt.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    kom op zeg, 300€ is teveel!, word een dure PS3 dan,


    600 + 300 + 1100(HD) + 60(voor echt spel) = € 2060,-
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    €2060 + surroundset + speakers + bankstel + enz... 8):+

    Zou je eigenlijk allemaal niet mee moeten tellen, want je hoeft geen HDTV te kopen, en ook geen surroundset. :9
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb toch geen surroundset?? oke, dan laat je die HD weg...
    dan nog 1060 euro..
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het maakt niet uit op welke console het spel komt, 300 euro is sowiezo te veel geld hiervoor. Zowel voor de 360 als voor de PS3.
     
  9. Cybercon

    Cybercon Guest

    Je kan de kosten natuurlijk ook verdelen. Jij koopt bijvoorbeeld de gitaar, je pa het spel, je moeder de drumstel en je en zus/broer de microfoons. Tadaa, rocking with stars :+

    Anyway Andy Skerkis toont zijn kwaliteiten maar weer eens in de volgende video:

    Andy Skerkis Motion-capturing Video
     
  10. roy_xbox

    roy_xbox Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    de xbox 360 vind ik de beste wii lijk me niet leuk met die spellen ps3 is te duur ik had vandaag een xbox 360 voor 299 euro gekocht bij dixons en heb vandaag ook saints row van me oma gehad en krijg op 14 april das me verjaardag call of duty 2 en een 64 mb memory stick ervoor das allemaal scill ik heb wel een psp dies leuk en de gameboy advance micro is ook best wel geinig ik ga denk ook ff een keer een paar spellen dr voor kopen bij dixons of freerecordshop das wel een mooi ding die xbox 360 man ik heb vandaag al een ander half uur gespeeld ofzo ik had ervan genoten morgen ga ik denk weer ff veder met saints row leuk forum dit trouwens veel nieuwtjes van games enzo call of duty 3 ga ik ook een keer kopen voor de xbox 360 das een vet spel me vriend heeft hem ook zegt tie en the godfather lijk me ook wel leuk en vet echt zo n mafia spel das cool fifa 2007 moet ik kopen zeg me vriend maar ik hou niet van voetbal en hij blijft maar drammen maar het tis mijn ding niet die van hem hij zit achter me computer altijd als ik aan het xboxen ben ik heb trouwens ook een gewone xbox mvg roy_xbox_0/
     
  11. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0

    interpunctie? Normaal heb ik geen problemen met een puntje meer of minder, maar hier valt echt niks van te maken.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    omg, na dit op gelezen te hebben, heb ik 3 kwartier aan de beademing gelegen..
     
  13. roy_xbox

    roy_xbox Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik ben niej zo goeie typer :'-( ik probeer goed te typen maar dat luk neit zoo altijd oke hier is dan een punt op de einde voor julie.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat geeft niks hoor. Typ maar raak.
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Welkom op het forum in iedergeval! :)
    En veel game plezier met je nieuwe (en oude) console ;)
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even de betweter te verbeteren: 600+300+60=960 :+

    IK hoorde laatst iets van een programma op de PS3 om medicijnen te "berekenen" ofzoiets en dat zou ook naar de 360 komen. Heeft iemand hier nog iets van gehoord? :)
     
  17. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    folding@home
    http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=osstats
    Verder is daar nog geen nieuws over volgens mij. Microsoft moet nog vertellen of ze dit wel of niet gaan doen.

    Het voordeel is dat ze positieve publiciteit hierdoor krijgen.

    Een nadeel is dat de Xbox 360 1 Teraflop per sec berekend en de PS3 2 teraflops. Hierdoor kan de consument een verkeerd beeld krijgen van de kracht van de Xbox 360. Grafisch is het verschil zo klein dat het verwaarloosbaar is.
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat krijgen ze nu al. Die cijfertjes zijn gebaseerd op theorie, de praktijk is heel anders.
     
  19. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    De praktijk is echt niet heel veel anders. Zou ff mooi wezen als de ene xbox 360 beter presteert, dan de andere xbox 360. 1 TFLOP is namelijk maar een theorie. Deze zijn wel verkregen door het testen van consoles. Er zal best wel verschil in zitten. Maar dat is zo nihil. Trouwens denk dat de proccesors gewoon getest worden, voordat ze geplaatst worden. Dat maakt de afwijking alleen maar kleiner. Dus komen de eindproducten zo dicht mogelijk in de buurt van de theorie.

    Ik schep ook geen verkeerd beeld, want ik zeg daarna namelijk: PS3 en Xbox360 verschillen grafisch weinig van elkaar.

    Maargoed als Folding@Home een tabelletje laat zien van het aantal TFLOPS. Dan gaan ze echt niet verklaren, dat Xbox 360 en PS3 grafisch weinig van elkaar verschillen. Al wordt dat wel snel gesuggereerd door het dubbele aantal TFLOPS.
     
  20. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    FLOPS zeggen toch zo goed als niets? aangezien de PS2 ook twee keer zoveel flops heeft als de oude Xbox :) (6.2 GFLOPS tegenover 2.93 GFLOPS van de Xbox). En we zijn het volgens mij wel eens dat de Xbox over het algemeen iets krachtiger leek te zijn dan de PS2 (alhoewel dat verschil ook nihil is).
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina