ja dat zal wel, maar aangezien het duur is voor de ps3 om ervoor te ontwikkelen kan je er donder opzeggen dat je dus bij de meeste games kunt gaan betalen
nee klopt, en dat is ook zwaar relaxt, maar mij maakt het geen hol meer uit nu ik ze alle 2 heb.. ze zijn beide tof!
heb jij die podcast wel geluisterd? lees dit maar eens: http://forums.epicgames.com/showpost.php?p=24843914&postcount=12
Als Epic nou niet in zee gaat met Microsoft (2nd party). Als ze 3rd party zijn, dan kunnen ze gewoon hun ding doen.
dat toetsenbord op controller ziet er wel goed uit ik denk niet dat ik het ga halen heb tog ook gewoon een computer. Maar mischien als er een browser komt wel maar voor alleen msn op de xbox haal ik niet zon toetsenbordje
Ik kan me het héél moeilijk voorstellen dat de PS3 de snelst verkopende gamesconsole is. Hier in Beek liggen de rekken hartstikke vol met PS3's. Terwijl de Wii altijd uitverkocht is.
ik vind de ps3 niet zo mooi de 360 en de wii zien er mooi uit wit vind ik mooier dan zwart en ik ben neit zo playstation geef mij maar de 360
Klopt wel wat hij zegt, de PS3 is inderdaad de snelst verkopende console in vele landen. De reden dat je de Wii niet ziet in de winkels, heeft ermee te maken dat Nintendo Nederland ligt te pitten en die dingen gewoon niet lijkt te bestellen. Rij naar een willekeurige winkel in Duitsland en alsjeblieft, hoeveel Wii's wil je hebben. Dixons in Gouda had de laatste keer nog steeds 10 pre-orders staan van mensen die gepre-ordered hadden voor de launch op 8 december 2006. Als ze mazzel hebben, dan krijgen ze gemiddeld 1 Wii per week binnen. Toch te zot voor woorden....
Dat er bij een filiaal nog een stapel met PS3's liggen zegt natuurlijk geen ruk in een kikkerland als Nederland. In Engeland (vooral), Australië, Frankrijk loopt de PS3 als een trein.
http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=567201&page=2 Typisch geval waarbij nieuw sites weer eens te snel een voorbarige conclusie trekken. Storm in een glas water dus.
In september, oktober zat Nintendo te lullen dat ze genoeg Wii's hebben gemaakt. Maar hebben ze het minst van allemaal.
ja, en het feit dat er veeeel meer ps3's beschikbaar zijn dan dat er xboxen of wii's waren. Bij de mediamarkt in Zoetermeer staat ook nog een hele stapel, maar dat zegt helemaal niks
De zaken waar ik de afgelopen week ben geweest stonden geen stapels meer. Hooguit 10 stuks, maar het merendeel had minder, maargoed. Vergeet trouwens niet dat Sony heel constant levert. De strategie van Sony is dat men units in de winkel wil hebben. Als een klant een winkel binnen loopt, dan moet hij een PS3 zien staan en deze kunnen kopen. Dat is dus gewoon de gekozen strategie van Sony, en ja er zijn meer units beschikbaar van de PS3, iets wat dus gewoon keurig geregeld is. De 360 was in het begin slecht te krijgen door te weinig units en de Wii die heeft niet eens officieel in de winkel gelegen. De ergste verkoop is de ''nee'' verkoop en dat wil Sony voorkomen.
Jullie vergeten een heel klein dingetje. Sony rekent bij de verkopen ook de preorders die nog staan maar ook de voorraden in de winkels rekenen ze als verkocht terwijl ze nog in de winkel liggen. Dus ja hoe betrouwbaar zijn deze cijfers, en wat maakt het eigenlijk ook allemaal uit de ps3 of m360 verkoopt meer zolang je er maar op gamen vindt ik het best. Wat trouwens wel heel erg lekker is dat de ps3 zo stil is naast die uit de kluiten gewassen fohn.
precies, mij boeien die verkoopcijfers ook geen drol, als er maar leuke games komen en als het product maar deugt, wat niet altijd het geval is bij 1 van de 3 :b: