1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Schandalig echt het zou verboden moeten worden.
    Gelukkig dat sony en nintendo niet van dit soort praktijken houden.
    Gisteren las ik ergens dat sony stopt met de ps3, geloof je dat ook.
    Alsjeblieft geloof toch niet alles wat er geschreven wordt.:b: :b:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor updates van de dashboard etc vraagt men geen geld hoor

3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    M$ = niet lief :'-(

4. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Channel Stuffing' houdt iets anders in dan hier boven wordt vermeld.

En die vertaling is verder vrij brak, originele tekst:
    http://www.informationarbitrage.com/2007/04/microsoft_phili.html

En als laatste, waar zijn dit soort berichten op gebaseerd? Een ieder kan een blog starten en smeuïge berichten de wereld insturen. Dezelfde schrijver ziet de Wii als een serieuze concurrent voor de 360. Tsja, hoe serieus ben je dan?

Sterker nog, die hele uitspraak is niet eens van deze schrijver, die uitspraak is overgenomen uit een of ander blog post van december 2006.
    Zie: http://www.blackfriarsinc.com/blog/2006/12/fun-with-microsoft-press-releases-or.html

Dus laten we vooral een slecht vertaald Nederlands nieuws bericht gaan wijden aan een of andere blog post die 4 maanden geleden al was verschenen .. :emo:

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tja, als je naar sales kijkt is de Wii zeker een serieuze concurrent voor de 360. In 4 maanden 6.5 miljoen units verkopen is een hele goede prestatie, ze lopen gigantisch snel in op de 360 en ik denk dat ze er ook voorbij zullen gaan. De schrijver bedoelt hier dus ook qua sales. Qua sales en marktaandeel zijn ze zeker concurrenten. Alleen de bedrijven hebben andere doelgroepen. En tja, over dit hele incident, het is maar hoe je het opvat, ik vind het niet netjes.

Trouwens, wel typisch hier. Een negatief bericht over de PS3 of Wii word nagenoeg meteen als waarheid gezien en een negatief bericht over de 360 is niet boeiend of niet waar. :emo:

Maargoed, lees zojuist het volgende:

6. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jouw conclusie ..

Je zegt het zelf al, beide spreken ze een andere doelgroep aan. Waarom zou Microsoft zich volgens de schrijver zorgen moeten maken om de Wii? :confused:

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Trieste boel indeed. En dan ook altijd dat gezeik dat Sony alles overneemt. Kijk naar Vista, veel gestolen van Tiger van Apple. Maar swat, iedereen doet "shit" in de businisswereld.

8. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen vergelijkt de wii altijd met de 360 omdat deze als eerste uit waren.
    Maar men vergeet er wel bij te vermelden dat de wii zo goed verkoopt omdat hij zowieso de helft kost van een 360 dus de aanschaf wat makkelijker maakt en dat hij voor een grote doelgroep is gemaakt de kids.
    Dus paps en mams trekken die knip wel en geven makkelijker 250 euro uit dan 400 euro en de games zijn meer voor de kids gemaakt
    Je gaat mij echt niet wijsmaken dat iemand de wii koopt voor de gave games want die zijn echt spaarzaam als ze er al zijn.
    Mijn wii heeft bijna 2 maanden geen daglicht meer gezien want er komt echt alleen maar crap op uit.

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ooooh, ik ga echt dead rising boycotten nu hij multiplatform gaat! :emo:

10. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De wii is wel degelijk een serieuze concurent..........6,5 mijoen units in het 1e kwartaal na launch is echt heeeeel veel.

Zodra straks de echte topgames uit gaan komen (Mario, SSBM, Mario striker, RResident Evil etc).....komen er nog wel wat wiitjes bij hoor.

En de meeste gezinnen kiezen voor 1 console.........(ik heb ze beide)........en men zal dan sneller neigen naar een wii voor 250 met minder aggresieve games dan een 360 voor 400,-

En de graphics zijn bij goede games echt niet zo heel belangrijk (ZELDA)

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Topgames als je geluk hebt komen die einde van het jaar uit.
    En vindt jij mario games topgames,man die loodgieter in zijn tuinbroek is nou toch wel eens uitgevoetbald,honkbalt,gesandwiced en ga zo maar door.
    En de graphics zijn bij goed games niet belangrijk, nou sorry dat ik het zeg maar ik zie liever resident evil in hd dan de graphics van de wii

12. Cybercon

Cybercon Guest

OMG dat artikel over de Xbox 360 ''verkoopcijfers'', hebben jullie dat al gelezen? :emo: :lol:

Ben benieuwd wat MS erop heeft te zeggen :)

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    "It is not our policy to communicate on rumours" :+

Ach, wat ze doen en hoe moeten zij weten, zolang ze mijn gameplezier er maar niet mee bederven ;)

14. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze vorig jaar al gedaan ..

http://www.xbitlabs.com/news/multimedia/display/20061206232845.html
    Old news is sooo exciting! \o/

Media Create en NPD cijfertjes zijn veel interessanter aangezien die wel een goed beeld geven van wat er daadwerkelijk aan de consument is verkocht. Morgen verschijnen de NPD cijfers van maart, ik ben benieuwd! :)

15. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de DS ook een concurrent van de PSP.
    Wii is ook een concurrent van de PS3/Xbox 360.

Ook al ligt de focus van de hoofddoelgroep ergens anders. Ze proberen allemaal gamers voor zich te winnen met hun unieke eigenschappen. Gamers moeten kiezen tussen PS3 Wii en Xbox 360.

De wii heeft zeker wel invloed op de verkopen van de Xbox 360. De magere verwachting van 2 miljoen stuks voor de Xbox 360 tussen Januari en Juni. Zou dit door de PS3 komen of door de Wii? Natuurlijk allebei maar ik denk op dit moment meer door de Wii.

16. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de gamer van 12 jaar en ouder eerder voor xbox 360 of ps3 kiest..

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    De scans die je plaatst zijn de scans waar ik het over had (van een tijdje terug die er WEL mooi uit zien..... |:-
    De laatste scans die Cybercon plaatst zijn nogal een downgrade tov die scans....

Als het waar is dan inderdaad triest ja

Waar je op doelt is dat mensen reageren op leugens van bedrijven als Sony, ik denk niet dat er hier iets negatiefs over de Wii over het forum gaat (behalve de slechte voorraden in Europa en dat hij toch al bij wat mensen stof begint te happen).
    Nu is Microsoft slecht bezig (volgens jouw "bron") en reageren mensen daar ook negatief op :)
    Dat Sony wat meer fuck ups op zn geweten heeft de laatste paar jaar kunnen wij natuurlijk niets aan doen. (behalve op dit discussie forum er een mening over uiten :D )

18. Cybercon

Cybercon Guest

/Mod Niet nodig persoonlijk te worden, is zijn mening. Gamepro heeft een exclusieve speelsessie gehad en ik hoor niets minder dan lovende woorden.

Bron

Edit: Ok :) Maar dat de screens zogenaamd ''minder'' zijn dan de vorige lading is bij deze dan weer volledig recht gezet.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2007
  19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Origineel gepost door Xwon:
    Waarom zeg je dat ineens, heel onlogisch. Tuurlijk kunnen wij er niets aan doen...:{
    Nintendo zegt dat ook altijd op hun voorstelllingen. Zo van:
    "Ja, dat de DS beter verkoopt dan de psp, kunnen wij niets aan doen he... "
    Ik snap dat gedoe soms niet. Waarom zoiets aanhalen, net zoals jij nu doet...

20. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo's console outselling PS3 and 360

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=24120

PlayStation 3 Outsold by Nintendo’s Wii 1.5:1

http://www.cubed3.com/news/7274/1/PlayStation_3_Outsold_by_Nintendo’s_Wii_1.5:1

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina