1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga donderdag een PS3 kopen, en ik zit te twijfelen tussen Resistance en Motorstorm.
    welke zouden jullie halen???

2. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan. Speel je graag racespellen of een fps. Ik zou zelf voor motorstorm gaan. Heb Resistance gespeeld. Geen slecht spel, ziet er ook wel mooi uit. Maar ik denk dat motorstorm iets leuker is. Heb hem niet gespeeld hoor.

Moet je dit trouwens eens lezen. Xbox360 en ps3 niet sterk genoeg voor HD. Volgens mij is hij de weg kwijt.

http://games.blogo.nl/?comments/848/26294

3. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, shooter - racer. Launch game - GoW niet. En in GoW zit erg veel detail vindt ik zelf. 8)

4. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk ziet Gears of war er beter uit. Vooral als je kijkt naar de fora en media. Iedereen was lyrisch over dit spel. Bij Motorstorm waren ze dat niet.

5. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet uit wat de mensen op de fora en media ervan vinden, maar wat je er zelf van vindt.

6. Cybercon

Cybercon Guest

Qua replaywaarde zeg ik duidelijk Resistance. Met dit spel kan je je maanden mee vermaken. Top multiplayer met 40 man online, clanmatches, offline co-op mode etc. Voor mij was de keuze in ieder geval snel gemaakt, maar het ligt er maar net aan waar je zin in hebt.

7. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    motorstorm heeft een maat van me.. en heb hem paar uurtjes kunnen spelen toch wel vet hoor! vooral als je op een motor zit en iemand voor ze klus slaat geweldig :thumbs:

8. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet games vergelijken die hetzelfde genre hebben. Zo kan je GTA niet vergelijken met Halo, omdat de levels in GTA veel groter zijn dan in Halo. Door de grotere levels is GTA minder mooi dan Halo. Zo krijg je een oneerlijke vergelijking. Zelfde geld dus voor race game vs FPS.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon kijken wat je liever speelt, een FPS of een racegame

10. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik hou meer van FPS, maar ik heb Motorstorm bij de Media Markt in Alkmaar gespeelt en die vond best wel gruwelijk,
    en van R:FOM heb ik nog niks gezien (op internet wel, maar niet in het echt)
    en ik vraag me dus af van hoe is het spel, hoe zijn de graphics, speelduur (van beide, career mode) etc.

en nog iets ik wil er ook een HDMI Cable bij halen alleen die is 1.3 en mijn HDTV is volgens mij 1.2 (Samsung LE-27S71B) maakt dit iets uit???

Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  11. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zelf geen ps3 dus je kunt er niet over oordelen. Ik heb een ps3 en een 360 en ik zie het verschil

12. Cybercon

Cybercon Guest

Kom op zeg overdrijf altijd niet zo. Ik raad je even aan om hier te gaan kijken, want men is laaiend enthousiast over Motorstorm. Je opmerking is nogal kortzichtig als je het mij vraagt.

13. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metacritic gemiddelde score van alle reviews (52 stuks) voor Motorstorm : 82
    Metacritic gemiddelde score van alle reviews (87stuks ) voor Gears of War : 94

Nu is een shooter vergelijken met een racespel onzinnig, maar de reviewscores lijken me toch wel duidelijk. Hangt van persoonlijke smaak af welke game iemand verder graag speelt, alleen lijkt Gears of War mij meer een systemseller voor de Xbox360 dan Motorstorm dat is voor de PS3.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Reviews zijn niks anders dan de meningen van anderen. Hecht persoonlijk dus ook niet zoveel waarde aan die cijfers. Zo scoort Lost Planet qua cijfers een stuk lager dan Gears of War, maar ik vind Lost Planet veel toffer dan Gears of War. Het zijn uiteindelijk allemaal persoonlijke meningen.
    Ik baseer mijn mening dus ook niet op die cijfers. Tja, gemiddelde gedachten zijn allemaal leuk en geven een indicatie, maar uiteindelijk gaat het erom wat ik er zelf van vind. Sommige mensen zien reviews met hun cijfers als feiten, iets wat niet zo is.

15. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook 'persoonlijke smaak', maar als er na meer dan 90 reviews een cijfer uitkomt boven de 90 is een game in ieder geval geen baggerspel. Niet dat Motorstorm dat is met 82, maar het geeft enigzins wel aan hoe er gemiddeld gedacht wordt over die games.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je er niet over kunnen oordelen? je kan toch screenshots en video's bekijken. tenminste.. als je de graphics wil vergelijken en daar gaat het nu ook om
    :)

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Over de graphics kun je het beste oordelen als je beide daadwerkelijk in het echt heb gezien. Screens en filmpjes geven een minder goed beeld.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Screens/Trailers zijn niet representatief voor hoe het er in het echt uit ziet.

Vaak zijn screens/trailers of van slechte kwaliteit of ze zijn mooier gemaakt.

19. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze in het echt heb staan kun je veel beter vergelijken.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik juist, dat je niet een echte game kunt vergelijken met screens/filmpjes maar dat je ze allebei gespeeld moet hebben in het echt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina