1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Ach we krijgen een nog zonniger zomer dit jaar, een mooie gelegenheid om Forza 2 te releasen. Het spel verschijnt gewoon in juni hier, 29 mei in de US ;).

En ik maar denken dat het nu voor een deel verleden tijd was...

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2007
  2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Maar hoe komt hij dan nu al aan een Elite? (In Amerika en Canada zal de vernieuwde console vanaf 29 april te koop zijn tegen de kostprijs van 479 dollar.) Dat snap ik niet helemaal, maargoed het kan ook fanboy gebrabbel zijn van Mr. MegaDTSX. Maarja zo niet dan is dat behoorlijk klote ja, maar ik wacht liever op de echte launch verhalen van de Elite. ;)

3. Cybercon

Cybercon Guest

29 april, weet je wel wat je nu zegt? Het is nu 24 april :+ Maar ja waarom zou hij dan niet de beschikking hebben over een unit, ik bedoel 5 dagen voor de release moet geen kwaad kunnen...

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik weet wat ik zeg de launch dag is 29april en niet 24april, dus ik ben wel benieuwd hoe deze Mr. aan de Elite is gekomen. En al helemaal aan de 'Rings of Death'. Sorry maar ik twijfel echt aan de waarheid van dat nieuws bericht.

Hier de bron van mijn kant.

5. Cybercon

Cybercon Guest

Ik vraag me af waarom hij zoiets dan zou zeggen, maar goed laten we wachten op wat meer duidelijkheid.

De launchdetails van de Xbox 360 Elite waren bij mij al bekend.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn altijd mensen die een nieuwe console een weekje eerder weten te bemachtigen. Maatje of familie die in een winkel werkt enz.... Is niet zo heel erg raar ;)

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Aja je weet net zo goed als ik dat er genoeg fanboys rondlopen die andere consoles zwart willen maken, om hun eigen 'precious' helemaal geweldig te laten lijken.

Maar idd ik wacht liever de eerste echte reacties af, want hoop juist echt dat het met de Elite een stuk beter gaat.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Lees zojuist de 2 bovenstaande zaken in de Halo 3 thread. Wel grappig dat PS3 games op voorhand wel alleen op graphics worden beoordeeld (en niet op gameplay) en vaak niet de kans krijgen om beoordeeld te worden als de games pas in de winkel liggen.

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ziet er zeker goed uit! Hoop dat we op de E3 wat gameplay krijgen te zien, ben erg benieuwd.

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    In veel van de gevallen betreft het een multi platform game, die dan vergeleken word en toch minder uit de test komt. Voor de rest ben ik het wel met je eens, mensen trekken te snel conclusies, zie mijn posts hierboven over de Elite.

Daar vind ik ook van dat er weer veel te snel allerlei conclusies getrokken worden, dat die Rings Of Death er weer op zitten het is nog geen eens launch dag, oftewel te snel conclusies trekken is zo ie zo fout. Maar waarom ze het doen? Tja.....

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mee eens. Vind het Elite Ring of Death verhaal wat vreemd. Heb het wel ergens gepost, maar het is natuurlijk wel wat voorbarig om na (waarschijnlijk) één kapotte console conclusies te gaan trekken.

13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje flauw om hier in te gaan op enkele opmerkingen van 1 persoon in een andere thread en om die dan meteen te zien als een algemene trend.

Leg mij eens uit hoe men een mening kan vormen over de gameplay van Lair of Drake's Fortune? Dat zijn nieuwe franchises zonder een bewezen staat van dienst. Op alle fora wordt volop gediscussieerd over de graphics in games voor zowel de PS3 als de 360. Het toppunt is momenteel nog wel Forza 2.

De Halo 3 gameplay opmerkingen hadden naar mijn inziens betrekking op de voorgaande delen. Natuurlijk zijn resulten uit het verleden geen garantie voor de toekomst maar Bungie heeft met Halo 3 wel een naam hoog te houden.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is ook puur afwachten wat Lair en Drake gaan doen. Alhoewel de pers tot nu toe redelijk tot vrij positief is over de gameplay van Lair. Met Drake is het afwachten wat de gameplay gaat doen. Echter, het materiaal ziet er veelbelovend uit, maar het is even afwachten wat de game gaat doen.
    Maar dan mag je mij eens uitleggen hoe mensen een mening kunnen vormen over Killzone 2 (en de game al afschrijven) terwijl niemand uberhaupt iets heeft gezien of weet van de game?
    Het gaat mij er vooral om dat hier PS3 games nagenoeg altijd op het grafische gedeelte worden beoordeeld en er nagenoeg niet naar de gameplay word gekeken. En bij Halo zie ik nu het omgekeerde, opeens kijken we niet naar graphics en kijken we volledig naar gameplay. Terwijl bij de PS3 games niet verder word gekeken dan graphics.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Met Killzone 2 was het gewoon niet slim van de gasten om een filmstudio in te huren om dat stukje film te maken, en zo mischien averechts een te hoge verwachting creëren. Want ik moet persoonlijk wel zeggen dat ik Killzone nou niet echt je van het vond op de PS2, want die werd ook naar buiten gebracht als een Halo killer. Dat was in mijn ogen een slechte zet, maar idd over het uit eindelijke resultaat kunnen we het nog niet hebben. Mischien weten ze het wel bekende E3 filmpje wel te bereiken, dat zo erg cool zijn.

Even wat anders...
    Ik heb gisteren Chronicles of Riddick op me oude Xbox gekocht, ik vind dat spel er gewoon bijna next gen uitzien, zo niet mooier als F.e.a.r/Stalker, ben echt verrast door deze game! :thumbs: En de gameplay is ook super!

16. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij beide titels is het een kwestie van afwachten. Ik zie de pers net zo goed framerates van 3 fps noemen bij Lair, echt killing voor de gameplay.

Afschrijven? Ik zie men juist de PS3 aanhangers juist deze game de hemel in prijzen. Waarom weet ik ook niet.

Dat zeg ik toch, is erg moeilijk bij nieuwe franchises. :confused: Verder is er ook maar weinig inhoudelijk bekend over verschillende PS3 games.

'We'? 'Volledig'? Dit baseer je aan de hand van 1 persoon de in een Halo 3 thread een opmerking maakt over de gameplay van de voorgaande delen. Je conclusie vind ik dan ook bijzonder voorbarig.

Sony heeft de lat met de PS3 voor zichzelf veel te hoog gelegd. De 360 zou een xbox 1.5 zijn en de PS3 zou wel even over alle consoles stappen van deze generatie. De relatief gezien dure PS3 dient zich echter nu volop te bewijzen. Voor dat geld en al dat lange wachten zou je misschien een console mogen verwachten die de concurrentie laat verbleken, mede geholpen door fantastische E3 CGI video's. Niets blijkt (nog) minder waar. En dan vind je het vreemd dat men als eerste met een kritisch oog naar de graphics kijkt?

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor, maar vind het een beetje triest om nu nog steeds terug te blijven grijpen naar uitspraken / zaken van 2 jaar geleden. :{
    Jij vind de console het misschien niet waarmaken, is jouw mening.
    Echter, het valt me wel op dat als de graphics van een PS3 game niet wereldschokkend zijn, de hele game meteen niks is in de ogen van sommige mensen en er dan niet verder word gekeken.

Kennelijk voel jij je aangesproken.. Echter, het was gericht tegen de poster en enkele andere personen. Maar goed, laten we hier maar over op houden, daar komen wij toch niet uit.

Maargoed, lees zojuist het volgende:

18. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik voel mij niet aangesproken, je trekt de verkeerde conclusie. Bezoek eens een Forza2 of Dirt thread. Ook daar wordt net zo goed kritiek gegeven op elke screenshot of video die verschijnt, soms tot het afbranden aan toe terwijl de gameplay net zo belangrijk is. Mijn persoonlijke mening is, is dat gameplay en graphics in balans moeten zijn.

En voordat je mijn uitspraken als 'triest' bestempeld bedenk dan eerst eens wanneer sommige uitspraken door Sony lieden gemaakt zijn. Deze is van 1 maand geleden waar ik o.a. op doelde, allesbehalve 2 jaar geleden ..
    Kane & Lynch, Crossfire to get multi-platform launches

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=24390

Exclusieve games zijn een uitstervend ras. Reden? $$$

Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  19. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Lair en Uncharted is nog even afwachten. Slechte games zullen het waarschijnlijk niet worden. Aangezien je best wel wat mag verwachten van Level 5 & Naughty Dog.

Heavenly Sword zou minder zeker zijn. Ninja Theory kennen we eigenlijk alleen van Kung Fu Chaos. Voorals nog lijkt het wel goed te komen. Sony zal zeker bij staan bij de ontwikkeling.

Killzone 2 zal niet zo goed worden als Halo 3. Maar ik verwacht geen dramatische resultaten.

20. Cybercon

Cybercon Guest

Kijk dit is precies wat ik met God of War II constant probeer duidelijk te maken aan bijvoorbeeld Goiz. Ik heb The Cronicles of Riddick ook en het spel ziet er grafisch echt puik uit. God of War II ziet er ook subliem en deze twee spellen doen absoluut niet onder van titels als GRAW of welke dan ook. Maar goed dat terzijde, de scans van Uncharted zien er weer heerlijk uit moet ik zeggen!

De makers van Lair zijn Factor 5 ;).

Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina