Euh, ik probeer niets, het zijn gewoon feiten wat ik zeg...Tjonge jonge, altijd dat gezeik. Als je dat nog niet door hebt wat ik zei he, dan geloof je nog in sinterklaas. Als Sony met blu-ray wint he, dan halen ze geld binnen, dat het niet normaal is. Tuurlijk is het nog geen bewezen formaat(alsof DVD dat wel onmiddellijk was toen ps2 en xbox uitkwamen_0/ ). Het HD tijdperk is aangebroken, dus ook een nieuwe standaard van disk is aangebroken. En als jij echt gelooft dat Microsoft dvd gekozen heeft omdat het "een bewezen formaat" is, dan geloof je dat maar. Maar ik weet dat Microsoft altijd het beste voor het beste neemt. En nu konden ze het niet, want ze moesten veel vroeger launchen dan Sony, want DAT is zeer belangrijk voor hun toekomst van xbox, ze moeten voor Sony zitten. Anders hadden ze zeker van Hd-dvd gekozen. Dat is gewoon compleet logisch...
En over Peter Moore: Hij haalt altijd streken uit naar Sony, op iedere persvoorstelling/show,... haalt hij streken uit naar Sony. Zaken roepen zoals "Comon Kennyboy" en dit en dat vind ik niet professioneel overkomen. Begrijp me niet verkeerd, hij kan het zeer goed uitleggen, is een zeeeer goed marketingsman, maar dat arrogant gedoe vind ik spijtig van hem...
Laatst bewerkt: 2 mei 2007