1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. naar mijn mening trekt iedereen veel te hard aan graphics tegenwoordig, terwijl de gameplay ervaring vergeten wordt. Ik vind het te gek om naar mooi plaatjes te kijken, maar als het spel me niet kan boeien dan ben ik het kijken na een uur ook moe.

    Naar mijn mening waren de spellen vroeger que gameplay dan ook veel beter dan de huidige spellen..
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat het verhaal, de sfeer en het emotionele aspect van videospellen het belangrijkste, niet zozeer de gameplay. Iedereen heeft gewoon andere motieven om een videospel te spelen en sommige doen dat mede voor de mooie plaatjes.
     
  3. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Physics zoals AI maken ook de gameplay het is niet alleen de controller. Maar het gaat inderdaad om de sfeer. Als je niet van WWII houdt dan zal je nooit Call of Duty halen ook al is het een goede game.
     
  4. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond juist dat ze hier de spijker volledig mee op zn kop sloegen en ik denk dat er best wel een verschil zit tussen de gemiddelde xbox bezitter en de nintendo bezitter qua smaak voor games...
     
  5. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    meschien dat sommige 't te kiddy vinden maar dat neemt niet weg dat je bij de wii een leuke gameplay hebt en een aantal humor spellen.
    bijde xbox zit je altijd nog op een stoel (of iets anders lichteraan waar je een 't gamen bent) met een controller in je hand.
    je leeft je niet in de game in, bij de wii wel daar moet je echt bewegen das tog een leukere gameplay (vind ik).
    ook kan je dara vele humor games op spelen die gewoon leuk blijven maar ook andere games wat spannendere games met meer actie komen er op dus het licht er maar aan aan wie je het vraagt.
    (in mijn geval vind ik ze allebij super) :D:D:D:D:D:D:D
     
  6. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was ik ff vergeten, helemaal waar!!
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Maar dat heb je ook bij Resistance. Resistance is eigenlijk ook niks vernieuwed op shootergebied.
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    gow is ieder zn mening. sommige vinden het geweldig en sommige minder geweldig zoals ik. Ik had het na 1x uitspelen echt wel gezien. Vrij repetieve gameplay, wel leuk overigens, maar ik kon het niet nog eens spelen hoor. Mooie graphics maar gameplay, verhaal, tijdsduur was niet super hoor.
     
  9. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook weer leuk aan Gears of War. Dat dekking zoeken is wel vaker voorgekomen in een game. Maar Gears of War is toch wel de eerste klassieker in dit genre. Resistence is een FPS waar al vele toppers van zijn. Alleen nog niet op de PS3. Beide games zijn goed, alleen Gears of War is net ff wat anders dan normaal.
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt grappig om te lezen die welles-nietes discussies :+ Nee Gears is beter, nee Resistance 8) Qua gameplay zijn ze geen van beiden echt vernieuwend binnen hun genre. Dat vind ik ook geen pré, zolang de sfeer maar meteen goed aanwezig is vanaf het begin. Buiten het verhaal en de manier waarop je er als gamer zijnde bij wordt betrokken, kunnen de graphics hier ook een bijdrage bij leveren. Welke beter is valt moeilijk te zeggen, aangezien het allemaal erg smaakgebonden is.
     
  11. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou indd. 2 keer heb ik hem uitgespeeld en toen verkocht. Vond er niets aan na die 2 keer omdat ik het een vreselijke slecht verhaal vind dat kant noch wal raakt. Hopelijk doen ze het bij deel 2 flink beter, anders graai ik die pas na een jaar uit de voordeelbakken.

    Ontopic: Je mot gewoon kopuh wat je zelluf leuk vindt! PS3 of X360, over een jaar heb ik ze toch alletwee thuis staan :b: en met mij veel meer mensen gok ik.
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lange laadtijd voor de Ps3 :emo:
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Owkee, dus één game staat meteen voor alle PS3 games? :{ Er zijn ook 360 games die lange laadtijden hebben. Bij Test Drive duurt het bij mij bijvoorbeeld ook een paar minuten eer dat ik pas aan de slag kan. Zelfde geld voor Oblivion. Deze moet zelf in de game zelf nog veel en lang laden.
    Maakt dat de 360 een langzaam apparaat? Nee. Er zijn namelijk genoeg andere games die wel snel opstarten, net zoals bij de PS3.
    Klik, de PS3 start sneller op dan de 360, zeker dat de PS3 veel beter is dan de 360. :+
     
  16. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je schiet wel erg snel in de verdediging. ;) Niemand trekt de conclusie dat de PS3 nu een langzaam ding is. :b:
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Die is net 4 post terug ook al gepost ;)
     
  19. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    De laadtijd is wel belangrijk, vind ik. Ik merk weleens als ik snel een spelletje wil spelen mijn psp maar even pak. Ik moet zeggen dat ik GOW wel heel snel vind laden. Wel apart. Bij Call of duty 3 moet je eerst van cutscenes bekijken. Dat is echt tergend.
     
  20. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0

    LOL

    Niet goed opgelet 8) |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina