1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ubisoft heeft die fout niet gemaakt. Een playstation fan site dacht te hebbben gehoord dat ubisoft een exclusieve PS3 game bekend zou maken. Ubisoft maakt trouwens meer games voor de 360 dan voor de playstation :eek:

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dacht ook altijd dat de PS3 dvd's netjes upscalde naar 1080i.
    Toen ik de info knop drukte van de Samsung , werd ik meteen met beide benen terug op aarde gezet.

Ondanks de 720x576 @50hz zag het beeld er behoorlijk strak uit.

Tot vorige week gebruikte ik de Xbox360 als dvd-speler , maar met de de C-film Lancelot had de Xbox360 alleen maar problemen.
    De Xbox360 kon de film helemaal goed op mijn LCD toveren.
    Of ik had aan de boven- en onderkant grijze balken of aan de linker- en rechterzijde.

Na een paar minuten de dvd maar in de PS3 gestopt en deze toverde de film perfect op het scherm.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In de verschillende nieuwsberichten stond dat Ubisoft het bekend had gemaakt, vandaar.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    allemaal copycats ... zou me niets verbazen als de originele post van spong was :+

6. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De DVD speler in de PS3 is inderdaad nu al erg goed, beste PQ van mijn 3 spelers die aan mijn TV hangen. Ben erg benieuwd hoe het er na deze update uit gaat zien!

7. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.712
  9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Cybercon

Cybercon Guest

[gt]19902[/gt]

[gt]19888[/gt]

_O_ GOTY _O_

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als dat de goty wordt voor de ps3, dan ben ik blij dat ik een 360 heb! Daar komt deze game namelijk ook op uit :)

12. DeGeKKe

DeGeKKe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje tussendoor,

ik heb nog nooit een playstation of een xbox console :eek: gehad ik heb nu wel een psp op mijn kamer liggen maar daar ligt al 5 cm stof op als je begrijp wat ik bedoel, nu is mijn vraag heeft het wel nut om een xbox 360 te kopen? en is de controller moeilijk of heb je die zo onder de knie? of moet ik wachten op de xbox 360 elite? ik zit al een paar weken te kijken of ik het wel of niet moet doen hopelijk kunnen jullie mijn mening veranderen :D :cool:

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat zijn je wensen? Een console is geen handheld. Een console is leuk voor casual play en als je van on-line game play houd dan is de Xbox 360 iets voor jou. Heb je een HDTV? Ben je een Video freak en je wilt niets anders dan HDMI gebruiken (want dat R0cks) dan moet je wachten op de Elite. Als je een HDTV en je weet dat component of VGA niet onder doet dan de HDMI. Dan kan je nu al de Xbox 360 kopen. Dus wat wil je met de console doen?

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, en voor de PS3. Houd je van racen? Welke soort game genre spreekt je aan?

Halo 3 --> Xbox 360
    Gran Turismo --> PS3

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Forza 2 is ook een aardige race game hoor :)

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Op gamekings was zo'n heel verhaal dat MS meende met forza 2 de xbox de nieuwe race console moest zijn en sony eruit moest spele. (kwa race console)

17. Cybercon

Cybercon Guest

Ik praat nu even in het algemeen en dat het spel ook op de Xbox 360 versie gaat verschijnen wist ik natuurlijk. Ga ook voor die versie puur vanwege mijn vrienden met wie ik de vorige twee delen grijs heb gespeeld online \o/

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe okay :) ... ik heb een andere voor keur ... maar ik vermoed dat deze geen Goty gaat worden ;)

19. Cybercon

Cybercon Guest

Huhm let me think....Assassin's Creed? :+

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mass Effects, Assassin's Creed, Unreal Tournament III, Halo 3, Half Life 2 Orange Pack .. ehm en nog een aantal kans hebbers ... Komen er eigenlijk nog goede games uit voor de PS3 :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina