1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Ja, geweldige game! helaas heb ik geen Dreamcast meer :'-( Vind het toch wel zonde dat ik hem toendertijd heb verkocht om de nieuwere generaties te financieren
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    Probeer er nog een te scoren Modder :'-( Desondanks het geen succes was had de console toch een aantal grote pareltjes. Sonic Adventures, Shenmue, Jet Sed Radio Future en nog vele andere. Die titels zien we niet meer terug :'-( Het is hopeloos gesteld met Sega =(

    http://www.gfdata.de/archiv05-2007-gamefront/3098.html

    Pics van PS1/PS2 games die in 1080p lopen via upscaling na de update. Very nice! _O_
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Zeker... helemaal met het einde van Shenmue 2 (weet niet of je m gespeeld hebt). Ik wil verdomme Shenmue 3! Ook al brengen ze er een aparte console bij en moet je hem kopen voor 200 euro dan doe ik dat. Ik wil het verhaal af hebben.

    Als er nooit een Shenmue 3 komt is de Shenmue-serie gewoon het grootste misbaksel in de gamewereld ooit imo. Maar wel een mooi misbaksel :9

    En Cybercon, Jet Set Radio Future was er niet op de Dreamcast ;) Wel Jet Set Radio/Jet Grind Radio. Over Jet Set Radio Future gesproken: Doet ie het nou eens op de 360 in Europa?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  4. Cybercon

    Cybercon Guest

    My bad, ik was in de war met de Xbox versie. Het was inderdaad Jet Set Radio, de game die de shell-shading style als eerst introduceerde.

    En Shenmue III zit er voorlopig niet in, een grootse actie starten haalt niets uit... :'-(
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Ja, dat was mij al lang bekend. Het is voor mij ook de enige game waar ik echt op sta te wachten. De rest is wel leuk en cool, maar wachten doe ik er niet speciaal op. Deze game echter... :mad:
    Maarja, Duke Nukem Forever komt misschien ook nog uit, aan de recente ontwikkelingen te zien, dus je weet maar nooit :+
    Er zitten namelijk ook veel verwijzingen naar Shenmue in Virtua Fighter 5!

    Weet iemand trouwens hoe ik een zelfgemaakte XNA game op de 360 draaiende krijg?
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    Die service is nog niet gelanceerd, toch?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    geen idee, maar de XNA Framework is al een tijdje te gebruiken voor programmeurs. Nu nog ff C# masteren :+
    PC development lukt wel, maar het zou leuk zijn om het op de Xbox 360 te draaien.

    En ik heb het al gevonden: http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/bb197292.aspx
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    http://www.ffccnews.jp/2007/05/85.html

    Klik op het videootje om hem te starten. Weer een mogelijke Wii-topper erbij.

    Ik moet zeggen dat deze versie er nu al veel beter en cooler uitziet dan die op de cube.
     
  10. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een jaar geleden mijn gewone xbox verkocht. nu begint het gamen echter toch weer te kriebelen. Ik speel eigenlijk alleen maar shooters. Welke console zou ik moeten hebben? Er zijn verschillende afwegingen te maken op gebied van mogelijkheden, games en prijs.

    Xbox; heb ik al eens gehad en komt weinig nieuws meer voor imv de 360?

    PS2; komt weining nieuws meer voor ivm ps3, maar heb ik nog nooit gehad dus een nieuwe ervaring en andere spellen, maar grafisch wel minder dan de gewone xbox.

    Wii; Lijkt me niet echt een shooterconsole, maar wel relatief goedkoop.

    XBOX360; heeft mijn voorkeur, maar ze gaan nogal vaak kapot verneem ik hier en op meerdere sites. Ik heb geen zin om eerst 350 euro te betalen en hem vervolgens iedere maand ter reparatie te moeten versturen.

    PS3;ik vind 600 euro wel heel veel geld en zo'n fanatieke gamer ben ik nou ook weer niet.

    Alle advies is welkom, graag met argumentatie.

    dank u
     
  11. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    XBox 360, ivm met Halo 3 en nog veel meer shooters (GoW, BiA enzovoorts)
     
  12. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    gaan er egt zoveel xbox 360 stuk dan? moet je dan ook nog extra betalen voordat ie gerepareerd word?
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij is nu voor de derde of vierde keer stuk, maar ik had ook de allereerste levering(daar zitten over het algemeen meer defecten in). ik heb nog nooit hoeven te betalen voor een reparatie.

    alleen is UPS volgens mij mn xbox kwijtgeraakt, de vorige keren was hij de dag nadat hij opgehaald was in duitsland en nu is hij nog niet uit utrecht weg. :confused:
     
  14. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Repareren is gratis zolang je in je garantie termijn zit.
    Over kapotte 360's is heel wat te doen de ene heeft geen enkel probleem bij de ander gaat hij meerdere keren kapot.
    Bij mij is hij 1 keer kapot gegaan, maar had met een dag of 3 al een nieuwe dus ik ben erg tevreden over de service

    @royspyker

    Is niet gek dat je zo veel leest over kapotte xboxen.
    mensen laten niets horen als ze geen problemen hebben met hun 360 maar zodra hij kapot is dan hoor je het wel.
    Ik wil hiermee niet zeggen dat er niet veel defect raken. Verhoudingsgewijs gaan er teveel kapot. Is te hopen dat dat zal verbeteren
     
  15. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet ik zit nog erg te twijvelen omdat de games die erop komen vet cool zijn en ik eerlijk gezegd een beetje ben uitgekeken op mijn pc games, ik wil iets nieuws maar ik wil em nie elke maand opsturen dat ik elke keer weer een halve maand kan gaan wachten, maar ben je dan ook niet alles kwijt bijv savegames enzevoort?
     
  16. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt aan de wat er kapot is maar je kan je hdd los halen, dus zodra hij kapot is hoor van de ms servicedeck of je je hdd mee moet sturen.
    Wat ik ook al zei in mijn vorige reply is dat ik maar een paar dagen heb hoeven wachten en daarna ook geen problemen meer heb gehad.
    Vind iig niet dat je er vanuit moet gaan bij eventuele aanschaf dat je hem iedere maand moet opsturen, maar wees wel realistisch als hij kapot zou gaan.

    Als je twijfelt of je hem wel of niet wil had ik gewoon ff gewacht tot je het zeker weet;).
     
  17. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik het laatste nieuws vinden over de stand van zaken mbt de kapotte xboxen en een mogelijk definitieve oplossing hiervan?
     
  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel heel erg overdreven. Zijn genoeg mensen die hem nog nooit hebben hoeven opsturen, maar omdat die niks te klagen hebben, gaan die hier daar ook niks over neerschrijven.
    En inderdaad je raakt geen save-games kwijt want je houdt je harde schijf thuis, en ik kreeg zelfs voor de 4 dagen dat ie weg was 1 maand gratis live terug
    erg netjes :thumbs:

    er zal denk ik nooit een definitieve oplossing komen, er gaan nu bijvoorbeeld ook nog wel eens xbox 1 kapot...
    kan altijd gebeuren.
    Maar de nieuwere versies hebben bijna geen problemen en werken top
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  19. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat jullie me overtuigt hebben ik ga een xbox 360 forza pack halen nu is alleen nog de vraag wat voor televisie want voor forza motorsport 2 moet je een tv hebben die 60 hertz kan hebben en volgens mij red met provision tvtje dat nie..
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Tjah het is ook hier Xboxworld hé ;) volgens mij ben ik de enige hier die nog nooit een xbox heeft gehad (ps3 bezitter).

    Deze staat met Stip op 1 in mijn verlanglijst van MUST have samen met GTA IV, Metal gear Solid en Pro evolution soccer 7!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina