1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb het nog nie egt met de playstation 3 omdat ie op dit moment erg duur is en er is nog nie egt spectaculairs op dat ding misschien ooit in de toekomst komt ie naast de xbox 360 te staan :p}:]
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    Goede zet aangezien ik Killzone dit jaar niet verwacht.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Het is sowieso al een goede zet dat ze hem tijdelijk exclusief maken. Dave Doak van Free Radical (ja, de beroemde Dr Doak uit Goldeneye _O_) zei zelf al dat ze van te voren al zouden verliezen tegen Halo 3, dus het is gewoon een slimme zet om hem eerst op de FPS-loze PS3 te releasen. En de PC-versie moet opboksen tegen Crysis (die jungle in Uncharted is mooi, maar die in Crysis is nog vele malen mooier)... Dat is nou ook niet bepaald fijn.

    Maar toch vraag ik me af of dat nou zoveel zou schelen als ze hem toch pas rond de kerst releasen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Moet ik jullie erop wijzen, dat er ook nog rond die tijd Warhound voor exclusief 360 (en de pc) uitkomt. Dus dat maakt het tijdelijke gemis van Haze al helemaal weer goed.
    [gt]17682[/gt]

    [​IMG]

    /Mod Arjan: link naar filmpje gefixed, 'id=' kun je weglaten! Het gaat alleen om de id zelf.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik wil graag om 'advies' vragen. Ik ben van plan om in de (nabije) toekomst toch een 360 te kopen omdat ik het gamen toch wel wat mis, en de xbox is toch redelijk dood wat games betreft.

    Mijn struikelpunten zijn:

    - Ik heb geen HD-(Ready) tv oid, volgens sommige mensen heeft een 360 dan geen zin en is het grafisch gelijk aan de oude xbox
    - De prijs, aan de ene kant is de core versie wel heel aantrekkelijk met zijn 250 euro, aangezien ik toch niet online game en draadloze controllers ook geen must voor me zijn. Ik speel eigenlijk alleen racegames/splintercellgames en multiplayer sportgames en GTA's. Dus 2 controllers is wel belangrijk. Maar premium, heb je harde schijf, lijkt me ook belangrijk met het oog op de toekomst en het gegeven dat sommige games een harde schijf vereisen.

    Naja, ik hoop dat jullie wat opheldering kunnen geven en advies kunnen geven.
     
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommigen spelen met een gewone tv. Vind het zelf zonde om een console die hd ondersteunt niet aan te sluiten op een hdtv.(maar ja, sommigen kunnen het niet betalen) Het verschil is aanzienlijk. Tja.. er komen geen exclusives meer uit op de xbox.

    Zal zeker voor de premium gaan. Is gewoon handiger, en hoef je je ook geen zorgen te maken om andere versies. Als ik weinig geld zou hebben zou ik de console niet kopen of door sparen.
     
  7. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hell, dat ziet er idd goed uit. Komt zelfs in de buurt van Crysis moet ik toegeven (alleen zijn in Crysis de gezichten en explosies iets gedetaileerder).
     
  8. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, als je de keuze niet hebt zal je het gewoon met een gewone tv moeten doen natuurlijk. En uiteindelijk is de gameplay natuurlijk het belangrijkst, maar is het verschil op een gewone tv ook groot met de xbox?

    En naja, 400 euro voor een premium + game is ook nog wel te overzien. In principe heb je alles dan toch?
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja, wat je nodig hebt wel
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat alles op een normale TV heel donker is, zoals PGR en Test Drive! Rainbow Six gaat nog wel. Weet niet of die op een HDTV ook zo is, maar op een normale kan je de letters amper lezen :eek:
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Maar toch wil ik Haze echt heel graag hebben, aangezien Free Radical echt heerlijke games maakt :)
     
  12. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, das wel kloten. Maar dat kan je desnoods toch nog wel instellen lijkt me bij options etc.? Of anders je tv zelf?
     
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    No shit, maar Crysis ziet er way indrukwekkender eruit. De CryEngine 2.0 veegt de Unreal Engine 3.0 al de vloer aan, dus jij denkt dat dit er bijna net zo indrukwekkend uit ziet als Crysis? :lol: Bekijk de gameplayvideo van Warhound eens en je ziet hoe belabberd de AI is :emo:

    Oh ja nog iets over Gran Turismo 5, schademodel baby! \o/

    Edit:

    _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2007
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Daarnaast lijken de planten in die video zo statisch als wat, als je begrijpt wat ik bedoel.
     
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Even een correctie: ''Bekijk de gameplayvideo van Warhound eens en je ziet hoe belabberd de framerate is''

    framerate = AI

    :)
     
  16. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah Baby! DAT is nog eens goed nieuws voor de zondagmiddag!!!
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wow, dat zijn best wel indrukwekkende features. :) Echt heel erg tof. We zouden hier weleens te maken kunnen hebben met de mogelijke beste racegame ooit. Mits het goed word uitgewerkt, maar dat zit bij deze developer meestal wel goed. Ik word hier heel vrolijk van. :)
     
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou anders ik wel! Die 50 gig gaat zeker goewd benut worden :+
     
  19. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0

    Mmm, toch wel? \o/
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina