1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    lol,, warhawk vind iedereen kut en word een PSN game
    LPP vind iedereen te gek en word opeens een boxed game..

    ik snap die logica niet echt...
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    En ik snap jouw logica niet. WarHawk was kut, maar na de metamorfose is men tot dusver alleen maar te spreken over het spel. En LPP wordt zowel een boxed game als een downloadable titel.
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer, op GDC zei Phil Harrison dat de gamers levels konden maken die in de blu-ray versie zouden komen. Jammer dat dit plan schijnbaar niet meer bestaat.

    Vraag me af wat de demo dan wel zal bevatten.
     
  4. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie de vorige pagina, blijkbaar is dit dus niet meer het geval. Er komt een demo + boxed versie.

    http://www.mtv.com/news/articles/1560174/20070521/id_0.jhtml

    Meer informatie over deze titel:
    http://blogs.guardian.co.uk/games/archives/2007/05/22/interview_little_big_planet.html
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Bekijk het filmpje :emo:

    Ben benieuwd naar de aankondiging van Barlog's nieuwe project :)

    Niet verrassend dus.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2007
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    Kwam zojuist iets ''interessants'' tegen:

    Bron

    Beluister de podcast hier

    WTF? :emo: Killzone kan het écht niet zijn zou je zeggen aangezien op de E3 getoond gaat worden. Erg vaag :confused: Misschien het nieuwe project van Team Ico? :confused:

    Edit: Het schijnt om de MMO van Sony te gaan, The Agency. Stomme fanboys ook altijd :emo:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2007
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zouden ze voor E3 nog iets laten zien?...
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ach een kleine aankondiging kan geen kwaad dacht ik zo. Titels zoals Killzone toon je op de E3, niet eerder.

    Metal Gear Solid 4 'TGS 06 Remix'

    Naar deze game kijk ik echt enorm uit! _O_ _O_ _O_
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vooral 't einde is wel leuk van dat filmpje:

    [​IMG]

    Bron
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maja, die trailer is al oud he. Het is gewoon iets vloeiender nu. Maar echt in 2007 uitkomen, ik weet het niet hoor. in het fiscale jaar van 2007 misschien(die is tot maart 2008 zeker?). Of misschien in Japan eind dit jaar en in maart hier ofzo, dat lijkt me meer logisch...
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Hier moeten 360 bezitters dus jaloers om zijn :emo: :emo: :emo:
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn erg jaloers ja met alle aankondigingen van Sony. Met wat ze tot nu toe in de realiteit laten zien, valt het gelukkig allemaal wel weer mee hoe jaloers we hoeven zijn. Euh, eigenlijk nog helemaal niets, feitelijk.

    Grappig hoe PS3 fanboys altijd schermen met wat er allemaal zit aan te komen ipv met wat ze nu hebben.
     
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    Grappig hoe jij altijd voorbarige dingen blijft roepen terwijl het achteraf meestal lulkoek blijkt te zijn. Degene die met deze ''grootse'' aankondiging zijn gekomen is een of andere amateuristische gamesite. 9 van de 10 keer zijn inderdaad de fanboys de schuldige, maar dat ligt nu wel anders. Beluister de podcast voor de grap eens zou ik zeggen.

    Edit: Kwam zojuist weer een nieuwspost tegen omtrent de belabberde Xbox 360 hardware :emo:

    Toch frappant dat meneertje Naber hier alleen komt als er wat bashvoer met betrekking tot de PS3, maar over de belabberde 360 hardware heb ik 'm geen één woord over horen praten...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, MS heeft hardware problemen. Sony kent ook zijn problemen. Kijk maar eens op het forum van ps3only.nl.

    En jta. Sony belooft veel, maar heeft niks indrukwekkends laten zien. Ze kunnen wel mooie flmpjes maken, dat geef ik toe :+.Hier sluit ik me aan bij MrX.
     
  15. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik zou het even uitleggen. Sony verstuurd duizenden trailers (vette trailers) ook die van MGS zijn erg mooi. Met mooie beloftes. Maar ik wil een keer wat ingame footage zien en dan niet de opmerking van Sony horen dat ze het een belofte was die ze achteraf niet hebben weten te realiseren.

    Bij ps3only. nl worden ook problemen met de ps3 besproken.
     
  16. Cybercon

    Cybercon Guest

    Komt u eens met voorbeelden aub....

    MGS 4 wordt niet door Sony naar buiten gebracht, maar door Konami. De ontwikkelaar is dat. Maar laat eens wat voorbeelden zien, iets waar ik al meerdere malen om vraag.

    Wat voor problemen? De bedroevende sales? Eensch. De slechte hardware? Niets van te bekennen tot dusver hoor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind het wel grappig hoe PS3 fanboys speciaal hier op een Xbox forum komen om ons van hun gelijk te proberen overtuigen. :lol:
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Qua hardware is ps3 gewoon superieur. Nu niet om de fanboy uit te hangen ofzo. Maar ik heb echt respect voor Sony, omdat ze zo'n machine afgeleverd hebben. In het begin waren de problemen met xbox 360 nog veel erger dan nu, en nu is het enorm erg met xbox 360. Tuurlijk zijn er altijd problemen. maar qua hardware zit ps3 serieus wat lager in de shit dan de 360. Dat is gewoon een feit. Wat ook een feit is, is dat Microsoft blijft beweren dat het tussen de 3 a 5 procent zit qua problemen met xbox 360. Dat zeggen zij. Maar kranten en magazines beweren dat dit bullshit is. Maarja, 5 procent is al extreem hoog eigelijk...
    Maar, als we naar de software kijken, heeft Microsoft gewoon een heel dikke streep voor op Sony op dit moment. Maar dat is ook logisch natuurlijk :).

    Ohja, even iets anders, ik moet mijn psp nog eens updaten. één van deze dagen eens doen. En dan kijk ik er naar uit om te kunnen genieten van de ps3 via de psp. het is echt cool. Maakt niet uit waar je bent. Als er maar wifi is, kan je gewoon je trailers, films,foto's,... bekijken van je HDD van je ps3 op je psp. Echt super!:) En waarschijnlijk kan je zo binnenkort ps1 games downen op je ps3 en spelen op je psp... Mooie shit zeg ik daarop. Alleen, kom op met die fucking games!

    Edit: @ Rafje: Ik ben heel blij met die trailers van mgs4. Ik weet dat het met de ingame engine gemaakt is. En hoefde tot nu toe nog geen "ingame(speelbare)" filmpjes te zien. Maar, wees er maar zeker van dat op E3(of als die te min is voor Kojima, TGS) speelbare shit te zien gaat zijn. En trek dan aub je conclusies. Kojima is één van de weinige die zijn beloftes altijd waarmaakt. Maarja, zoals ik al zei, trek je conclusies wanneer je de demo gezien hebt,...
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    En ik vind het wel grappig dat de baas van MS Nederland geen enkele woord over de 360 hardware heeft gerept :emo: :lol:
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    De eerste die zich aangesproken voelt. Hoeveel zullen er uiteindelijk happen? :lol:


    Dit is weer dus echt zo'n welles-nietus discussie. De ene developer zegt dat de PS 3 krachtiger is en Epic roept vervolgens dat GoW nooit en te nimmer op de PS 3 zou kunnen draaien vanwege hardwareproblemen. blablabla
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina