1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er dik in dat 360 een prijsverlaging krijgt dit jaar. Ook al heeft Micro nog veel verliezen van de Xbox. Sony buitenspel zetten is op dit moment belangrijker.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en toen reageerde X niet meer. Situatie: mijn 360 is tijdens de garantie twee keer stuk gegaan (gekocht 5-12-05) 1 januari 2008 gaat ie weer stuk. Krijg ik dan te horen van M$ dat ik dan moet gaan betalen?

3. Cybercon

Cybercon Guest

Case closed.

Ik hoop het niet voor je in ieder geval, want dat zou echt een naaistreek van jewelste zijn. Maar goed laat ik maar niet dieper ingaan op de hardware fiasco, want duidelijkheid zullen we hier niet krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2007
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @cybercon laten we het inderdaad eens over de games hebben. Welke exclusieve gamrs zijn deze afgelopen maanden uktgekomen op de ps3? een andere vraag leuke avatar :) hoe bevalt de bc van deze vorige delen op de ps3. Graag jouw mening

edit: Welke ps3 gamds komen er deze maand uit? Nog toppers?
    Hij is niet 24 uur on-line op xbw hoor. stuur hem eens een pm :)

5. Cybercon

Cybercon Guest

Je stelt mij een vraag terwijl je dondersgoed het antwoord zelf al weet. Lekker naïef Fardo...

Over BC kan ik geen exacte uitspraak doen aangezien ik nog niet bezit over de PS3. Bezoek het Sony forum zou ik zeggen, want o.a. Kameo en Burnfout kunnen je hier alles over vertellen als je het zo graag wilt weten. Het enige wat ik kan zeggen is dat het in ieder geval stukken meer is dan bij de 360.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Sorry dat weet ik niet de bc is toch 100%?

Komen deze aan komende 2 maanden nog een aantal exclusieve games uit voor de ps3? zo ja welke kan je me aan raden?

7. Cybercon

Cybercon Guest

Euh wie probeer je nou voor de gek te houden?

Grow up Fardo...

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja weet je waarom de ps3 beter is in bc dan de xbox 360?

Welke console is krachtiger de ps2 of de xbox? en waarom?Antwoord: De xbox ,Hardware is nieuwer. De ps2 is gebasseert op verouderde hardware, dus makkelijkervte emuleren. Hoe indrukwekkend is de game upscaling van psone en ps2 games? Eerlijk antwoord

Nu jij weer ;)

edit ik heb nog geen antwoord gehad op mijn andere vraag. Welke exclusieve games raad je deze maand aan?

Edit2:Je hebt gelijk, maar ik dacht dat alle toppers wel speelbaar waren en die opmerking was positief. Welke toppers zijn nog meer niet speelbaar?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Fardo, waarom vraag je naar zaken die je allemaal al weet? Zoals dit.
    Wat wil je hier mee bereiken?

10. Cybercon

Cybercon Guest

Jij vraagt mij of de BC van de PS3 100% is terwijl je het antwoord dondersgoed zelf weet. Wie probeer je nou te overtuigen? =( Weet je ik heb geen zin in een welles-nietus spelletje, want dit schiet voor geen meter op. Het beste maar weer...

Nu maar even tijd voor het dagelijkse nieuws:

WTF :{ Dit is toch echt naaierij van de bovenste plank :{

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2007
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @cybercon - ok dus je houd nu ook op met het welles nietus spelletje defecte consoles -- respect!
    Sorry, maar dat doet cybercon ook :eek:Maar welke game raden jullie aan?

Maar ik dacht echt dat alle top games bc waren hoor:eek:

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    30 euro meer?? Dat is echt gestoord. Ik zag de pre-order staan en ik had hem erg graag willen hebben, maar die prijs is me te veel. :x Trouwens, opvallend dat GTA met een week is uitgesteld. Want dat is niet de eerste keer! Het is al met meer delen voorgekomen dat Rockstar een datum in oktober prikt en uiteindelijk slechts één week moet uitstellen. :confused:

13. Cybercon

Cybercon Guest

Ik snap het ook niet. Wat denken die gasten wel, Europa heeft genoeg geld dus laten we hun maar die 30 euro meer ophoesten? :emo: Trieste zaak dit...wat mij betreft mogen ze de boom in met hun LE _0/ :+

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga wel voor de normale versie, zolang het spel maar hetzelfde is :cool:

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga echt geen 40 euro meer betalen voor een LE dan voor een normale editie. Daarnaast vind ik het echt ronduit belachelijk dat wij Europeanen weer 30 euro meer moeten betalen dan de Yanks. Dan maar geen LE, dan maar een normale editie van 60 euro, denk dat er wel meer mensen zijn die er zo over denken.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja, ik bijvoorbeeld. 30 euro is net iets te veel van het goede, en waarom weer die Europeanen. Echt onvoorstelbaar soms, we moeten al langer wachten voordat een spel uitkomt, dollars worden hetzelfde gezien als euro's dus we betalen altijd sowieso al meer. Soms vraag ik me echt af waar ze nou allemaal mee bezig zijn...

17. Cybercon

Cybercon Guest

Nieuwe screens van Lair!

Ja Dennis je onderschat de leden van Factor 5 toch aardig moet ik zeggen :+ Ze hebben progressie geboekt moet ik zeggen met Lair :thumbs: Volgens mij komt het spel nu in september als ik me niet vergis...

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik niet vat is dat er telkens alleen maar nieuwe plaatjes van ps3 games worden gepost en nooit van andere consoles. volgens mij is dit topic niet om te laten zien welke games er allemaal op de ps3 zijn. gaat toch over de hardware? ik wil niet zeiken, maar ik hoef niet alleen ps3 games te zien.

19. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste beelden die ik heb gezien van Lair vind ik ronduit slecht. Het is zo stijf en getekend vind ik. Terwijl Lair wel veel potentie heeft.

Heavenly sword lijkt me wel mooi. De actie dan.

Ik vind ook dat Sony wel een keer met een toppertje mogen komen.

Maar wat ik zo lullig vind aan Sony is dat ze zoveel beloven. Neem nou Little Big Planet is prachtig, zeker mooier dan xboxlive. Maar werkt het ook?

Als je de topic bekijkt zou je het wel zeggen, maar vind dat je het beter over de consoles algemeen moet hebben. Alles wat er bij hoort.

Ja, de Europeanen moeten weer meer betalen. Kom gaan we Rockstar boycotten :+

20. Cybercon

Cybercon Guest

Misschien een kwestie van niet zeuren maar doen? Iedereen is vrij om zijn eigen shit te posten, dus voeg dan ook wat toe aan dit topic in plaats van te gaan zeiken :thumbs:

De laatste beelden? Oh je bedoeld die van een maand geleden? Oh ja dat zag er niet echt indrukwekkend uit nee, maar zoals gezegd ze zitten nu in de laatste fase: finetunen. Factor 5 zijn perfectionisten dus ik heb alle vertrouwen dat dit grafisch een pareltje gaat worden.

Euh oke...

Ja, want de 360 kende zoveel toppers in deze periode vorig jaar...

Een downloadable titel zeker mooier dan Xbox Live? Hier vat ik iets niet..

Bron

Om je vraag te beantwoorden, ja het werkt :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina