Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon? Je bent een vrij irritant figuur moet ik zeggen, uit deze post en de afgelopen posts blijkt dat wel weer. Hou toch eens op met het overduidelijk opdringen van je mening aan een ander, echt heel irritant. Je manier van doen op dit forum is sowieso van een bedenkelijk niveau.

Maar om je de waarheid te vertellen, persoonlijk zie ik geen enkele progressie en weten deze screenshots mij totaal NIET te overtuigen. Ik heb NOOIT gezegd dat ik Factor 5 onderschat man. Zoek een ander forum om je overduidelijk opgekropte frustraties op bot te vieren.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, play nice guys :+

Maar om ff terug te komen op het GTA IV verhaal : idd behoorlijk belachelijk. Ach ja, dan bewaar ik m'n geld wel voor de LE van Halo 3. Rockstar mag bij wijze van spreken überhaupt blij zijn dat ik weer een GTA koop, had het persoonlijk na deeltje 3 eigenlijk wel ff gehad met de serie. Vice City ging nog wel, maar San Andreas heeft mij nooit getrokken. De trailer, of nou ja....teaser, van GTA IV zag er wel indrukwekkend uit. Ik hoop dat het eindresultaat van dat niveau is, als we even puur naar de graphics kijken.

Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik TECNOMIC zou heten.... euhh, nieuwe member naam : Cybercon, dan zou ik me ff GAME OVER melden hier op het forum.

Je bent reeds geband wegens slecht gedrag en wat mij betreft mag je nieuwe naam ook weg blijven hier want je kunt weinig meer dan persoonlijk worden en mensen in een hoekje proberen te duwen!

Waarom val je mensen altijd persoonlijk aan?? Met meer dan 11 posts per dag kun je jezelf eens afvragen of je wel zoveel tijd op fora rond moet hangen met zo'n irritant gedrag.... Crow up dude.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan iemand deze vraag beantwoorden?

en reageren op deze post?
    Is Cybercon Tecnomic? Heb je daar bewijs van? Als dat zo is krijgt hij net als andere kloon accounts een perma ban, maar wij hebben het niet kunnen vinden.

Hier ben ik het mee eens daar zijn andere threads voor. Dus plaatjes, filmpjes, zonder argumenten worden als off-topic gezien en worden verwijderd. Dit is een discussie thread en geen bash thread

Ik denk trouwens dat MGS4 nu daadwerkleijk naar de Xbox 360 komt in 2008 en de PS3 versie komt in 2007

bewijs?

Originele trailer E3

Remix trailer

Tevens zag je 2 data staan 2008 (streep) 2007. Ik denk dat konami dit filmpje op E3 bij de microsoft speech als start laat zien, maar alleen met de 2008 datum

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat nieuwe cijfertjes:

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @Fardo:
    Deze maand komt Ninja Gaiden Sigma uit(en third party games zoals Darkness,...)
    Volgende maand Lair
    Eind augustus, begin september komt Heavenly Sword uit(wss sept) !!!
    September wordt home gestart, en komen games als warhawk
    October komt Eye of judgement, fatal inertia, falklore, mercenaries 2,...
    November komt Haze, R&C, nieuwe socom,...
    December komt 8 days(!), Uncharted(!!!)...
    En daarbij komen er ook netwerk games aan.
    Maarja, de lijst van 360 dit jaar is zeker indrukwekkender, maar ik antwoorde gewoon op je vraag he ;).

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Boss - Netjes ziet er goed uit.. Ik ben nog steeds van plan om de Ps3 ook te kopen. Wacht nog wel even ;)

8. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Little big planet lijkt me zoooooooooooo super leuk. Als het zo gaat worden als dat SOny beweert, dan is dit echt super.
    Ik heb de trailer wel 20 keer gezien ofzo.........als ik geld als water zou verdienen wist ik het wel.

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat soort sims achtige gebeuren van Sony. Je weet wel waar je je achievements kunt bekijken bij zo'n etalage en zo. Waar alle Sony netwerkergamers op zitten. Dat is toch Little Big Planet?

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, dat is Playstation Home. Little Big Planet is een game. :)

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Neen, dat is home wat jij bedoelt.
    Dit is little big planet:

www.insidegamer.nl
    Movie:
    http://www.newscore.nl/nieuws.php?id=1758

Dit is Home wat jij bedoelde:

Het coole is, als iemand een trailer gedowned heeft(zoals hier de spiderman trailer), kan je die gewoon "ingame" gaan meekijken. Ook als mensen praten, kan je gaan meeluisteren. Hoeveel dichter je bij hen staat, hoeveel te beter je ze hoort. Natuurlijk kan je nog altijd private chat gaan doen(in je eigen huis... :))

Lees meer hier ofzo:
    http://www.insidegamer.nl/playstation3/home/rubrieken/14315/Wat-vinden-wij-van-Home.html

12. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat 2e bedoelde ik. Had me vergist. Ziet er leuk uit. Goed bedacht. Maar vraag me af of de netwerken dat kunnen trekken als er veel mensen op komen.

Alleen dat "Little Big Planet" lijkt me niet zo geweldig. Puzzles maken vind k niet zo leuk, maar ieder zijn ding.

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt PM met bewijs...

Sorry Tecnomic maar genoeg is genoeg.

Home zal voor een gamer als mij weinig meerwaarde bieden. Little big planet is van al de aangekondigde games van Sony voor mij de meest leuke.

Ik hoop dus eigenlijk stiekem dat er in de toekomst iemand in mn omgeving is die een PS 3 koopt zodat ik hem kan gaan checken ;)

Heb je toevallig de full game van Forza nog gecheckt Kameo?
    Naar mijn idee is de volledige game toch nog wat opgepoetst tov de demo...

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, daar heb ik naar aanleiding van de demo ook helemaal geen behoefte aan. Een vriend van me heeft hem wel en volgens hem was er niet zo gek veel veranderd. De game is bijvoorbeeld nog steeds behoorlijk kartelig.

15. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    de kartels zijn wel minder op mijn tv, maar de toeschouwers zijn uber-lelijk

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, vreemd. Zo'n beetje iedereen die ik spreek vind dat de full game een stuk minder kartels heeft (vrijwel niets in verhouding tot de demo...).

Maar goed, als je maar een beetje van racegames houd raad ik je aan hem toch nog eens te checken want hij speelt als een zonnetje ;)

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Met de Xbox360 en PS3 in huis , kijk ik voortaan welke game per genre in wil kopen.
    Anders zit ik straks weer met een aantal races-games voor beide consoles in huis.

Vond de GT4 demo er veel mooier uitzien dan de Forza voor de Xbox360.

Het zelfde heb ik nu tussen de HD-DVD en Blu-ray.
    Mijn 1e voorkeur gaat altijd uit naar Blu-ray.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Forza 2 grafisch ook tegenvallen (de demo dan). Maar ik had de game sowieso toch niet gekocht, ik kan echt niks met simulatie-racers :+ Need for Speed vind ik nog wel leuk om te spelen, maar dat is dan ook totaal iets anders :)

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mwah, ook de gameplay in de demo heeft mij niet over de streep kunnen trekken. Daarnaast vind ik het aantal banen in een game zoals deze erg mager. Qua dit soort racegames heeft Gran Turismo echt mijn voorkeur.

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Forza 2 is qua graphics teleurstellend. check bv IGN:

En wat ze zeggen op het einde met de graphics:
    Dikke naaistraak naar de makers om LEGO te zeggen...

Maar swat. Forza heeft het niet voor de graphics, Forza heeft het, om de best sim op dit moment te zijn. En het lukt hen behoorlijk goed denk ik. Het spel is gewoon immens uitgebreid als ik alles zo lees. Maar wat ik wel raar vind is, dat men op sommige plaatsen klaagt over de AI, die was in 1 toch zeer goed...? Al bij al, is forza 2 een zeer goed racegame denk ik. Ik heb hem alleen nog niet kunnen spelen, nu die fucking xbox stuk is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina