1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie deel 5 echt wel op 2 dvd's uitkomen hoor, voor PC. Dus wordt voor xbox een probleem.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nou dat betwijfel ik ten zeerste (weddenschap?) ... ik weet trouwens ook niet zeker of deel V op deze generatie gaat uit komen, er gaan trouwens geruchten dat dit het laatste deel gaat worden. Tegen de tijd dat deel V uitkomt dan is de hdd standaard bij de 360 of maakt men gebruik van een grotere HDD

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die weddenschap durf ik eigenlijk, nu ik zo jou bericht lees, niet meer aan te gaan. Als ze idd standaard HD erbij doen en zoals nu bij de elite een grotere, is de kans idd groot dat meerdere dvds niet mee telt. Maar aan de andere kant, telt een bonus dvd ook niet mee? :+

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe, nee ;) ... maar goed ik denk dat de dvd's groot genoeg zijn. Microsoft kijkt rustig de kat uit de boom. Het zal mij niet verbazen als ze over een paar jaar een hybride Blu Ray/HD DVD speler add-on gaan verkopen

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou er gestoord van worden. Maar het is geen denkbaar scenario. Neem Final Fantasy VII. Op disc 1 kon je al vrijelijk over de hele wereld reizen zonder van disc te hoeven wisselen. Op het moment dat je echter verder kwam in het verhaal en je dus nieuwe missies en quests moest doen werd je gevraagd om disc 2 erin te stoppen, waarna je weer vrijelijk over de hele wereld kon reizen. Tot het moment dat je weer verder kwam in het verhaal, waarna disc 3 volgde...etc.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Standaard? Die kans is verkeken he dude. Dan zijn al die mensen die een Core editie gekocht hebben, verplicht om er een HDD bij te halen? Daar hadden ze maar eerder aan moeten denken... Dus in principe kunnen ze nooit gebruik maken van de HDD, tenzij ze wat mensen naaien. Maarja, dat gebruikt nu ook al met die kapotte xboxen, dus verbazen zou het me wel niet...

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was gisteren bij Replay en ik begreep van m'n maat, die daar werkt, dat de Core er sowieso uit lijkt te gaan. Ze hebben hem al een tijdje niet meer op voorraad en bij kunnen bestellen is nog maar de vraag. Iedereen die nu nog een 360 koopt zal dus altijd een pakket hebben met HDD, of je nu voor een bundelpakket met een game gaat, het Supersize Pack, of straks de Elite.

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, kan allemaal goed zijn. Maar dan kan men nog steeds geen gebruik maken van die HDD. Want al die mensen die in het eerste jaar een Core editie gekocht hebben, zouden dan genaaid worden. Die moeten al een HDD gaan kopen, anders kunnen ze zogezegd bepaalde games niet gaan afspelen in de toekomst(als Microsoft de ontwikkelaars gebruik laat maken van de HDD)...

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al games die een HDD vereisen, niks nieuws onder de zon dus. Daar komt bij dat het percentage Core gebruikers veel lager ligt dan Premium gebruikers. De meeste mensen zijn gelijk voor de Premium gegaan. Ik weet nog goed in het begin, die Premiums waren niet aan te slepen. Bij de 4e of 5e lading Premiums lagen de Core's van de eerste lading nog in de winkel. Denk dat de Core er daarom ook uitgaat, omdat het nooit een populair pakket is geweest.

Neemt niet weg dat het voor de Core gebruikers wel een beetje jammer is dat ze voor bepaalde games alsnog een HDD aan moeten schaffen ja.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk. Dat was een domme zet. Waarom een console nu nog uitbrengen zonder HDD. Maar, het was en blijft een zet van Microsoft. Als ze nu HDD toelaten aan ontwikkelaars, gaan meer en meer ontwikkelaars het gebruiken(met ps3 gebruiken ze het bij zoveel games). En dan heb je nog altijd als gevolg, dat bepaalde mensen genaaid worden, heel simpel...(ook al is het percentage klein, maakt niet uit).

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen altijd mensen 'genaaid' worden. Mensen die eerst een DS kochten toen een half jaar later ineens de Lite uitkwam. Mensen die nu een PSP hebben gekocht, waarvan een nieuwe versie inmiddels ook in de maak is. Mensen die nu een 360 hebben zonder HDMI, met een HDTV met HDMI, als straks de Elite komt. Ik toen ik mijn twee X1900XT grafische kaarten kocht, toen twee maanden later de 8800 GTX uitkwam, die in z'n eentje beter presteert als mijn huidige twee kaarten bij elkaar. Zo is de gaming industrie helaas altijd geweest :+

Het is natuurlijk ook de vraag in hoeverre je zelf als persoon gewoon een keer tevreden bent met wat je nu hebt. De techniek is simpelweg niet bij te houden, je loopt als consument altijd achter de feiten aan.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mensen die een nieuwe auto hebben gekocht en volgende maand een nieuw model wordt aangekondigd...

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar die zaken die jij opnoemt, die nieuwe ds, de nieuwe psp,... je kan alle games die in de winkel komen voor het toestel, nog steeds spelen op je origineel apparaat. Als Microsoft daadwerkelijk de HDD toelaat aan de ontwikkelaars, is dit niet het geval. Dus, dat is toch iets anders he... Maarja, maakt niet uit, we zien wel hoe het loopt zekers :).

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Op de xbox 360 core kan je ook al tijd spelen hoor, maar de meeste mensen die GTA gaan kopen ... zullen waarschijnlijk ook een HDD hebben.. ze willen namelijk ook de Episodic content spelen ... Het is een keuze die de consument maakt. Ik denk trouwens dat de core kopers vaak door ouders zijn gekocht. De games voor kinderen hebben geen HDD nodig. Het gaat er dus om wie is de consument en wat wilt hij met de console doen. Een keuze die je niet hebt met de PS3 ... je hebt een duur model of een duurder model .. O wacht het goedkope model is niet in europa uitgekomen :eek:

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt DS spellen idd op elke DS spelen. Alleen op de Lite zien ze er wel ff vijf keer scherper/kleurrijker uit, dankzij het nieuwe scherm. Dan baal je toch ook als je net het oude model gekocht hebt ? Zelfde geldt voor die nieuwe PSP, zullen vast ook wel features opzitten waardoor dezelfde PSP spellen weer net ff iets beter tot hun recht komen. In theorie is gamen op de 360 via HDMI ook beter dan via de huidige analoge standaarden. De vraag is alleen in hoeverre je je iets aantrekt van al die, min of meer kleine, verbeteringen. Als je gewoon een keer besluit tevreden te zijn met wat je nu hebt en gewoon geniet van je spullen ben je al op de helft. De tijd voor vernieuwing komt later wel :)

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, en dat was ook geen slechte zet. De 60 gig verkoopt veel beter dan de 20 gig. Daarbij zijn de eerste 2 weken 800 000 consoles verkocht in Europa als ik me niet vergis... En das was een wereldrecord. Oké, nu verkoopt hij niet zo goed(de casuel gamer geeft ook niet veel geld uit als de hardcore gamer), maarja, heeft zijn tijd nodig, en de games. Daarbij gaat wss op het einde van het jaar een prijsdaling zijn(maar dan doet microsoft natuurlijk ook een prijsdaling)...

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De premium verkoopt beter dan de Core. maar toch wordt de core verkocht, omdat de mensen een keuze kunnen maken. Ik heb bijv. die 80GB niet nodig :eek:

kortom goede keuze van Microsoft, als de ps3 goedkoper was in europa had ik er misschien al een staan

(NB het wereld record ging over het aantal aan de winkels verkochte ps3's) Na de launch zag ik ze nog steeds staan ...;)

18. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me toch af hoe veel mensen nu eigenlijk kwaad worden als ze soms een HD verplicht stellen. Ik denk dat heel veel mensen lawaai gaan maken uit princippe terwijl ze zelf wel een premium hebben. Maar wie zou er bijv. op die forum nog geen HD hebben?

Anders moet microsoft maar aan die 2,5 mensen zonder een HD kado geven :+
    Of er ééntje in een pakket met het spel dat het nodig heeft voor een aardig prijsje...

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waarom. deze mensen hebben toch bewust de ekuze gemaakt .. en ik denk zelfs dat core bezitters ook een hdd hebben gekocht of wachten op een 120 GB versie ... tevens zal de 20gb versie wel op marktplaats aangeboden worden

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft MS niet ooit gezegd dat er nooit games uit zouden komen die de hard drive nodig zouden hebben?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina