1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, met MotorStorm erbij. Voor 629 euro geloof ik.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, met MotorStorm voor 629,- euro. Echter, bij Media Markt in Groningen en Alphen a/d Rijn kost de PS3 nu 499,- euro.

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ben je in feite goedkoper uit dat zo'n pack? Ga toch maar eens overwegen een PS3 te halen ipv. een Xbox....

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, 499 + 59.99 voor MotorStorm is 558.99 euro, of natuurlijk een andere game. Een aantal games (weet niet welke titels) kosten 44 euro bij Media Markt. Weet niet of deze prijzen bij alle filialen gelden.

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een PS3 haal, ga ik eigenlijk voor GT. Voor de rest is er (nog) niets wat mij aanspreekt.

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij gelooft dat er per jaar in de UK ruim 450.000, 360's naar de kloten gaan...??? :emo:
    Vreemd dat ze daar dan toch nog zoveel games verkopen niet....??

Feit is dat MS een kwaliteits probleem heeft maar dit soort artikelen zijn gewoon ongefundeerd en slaan kant nog wal.

Edit 2: flame naar Kameo verwijdert ;)

Edit: [​IMG]

LOL

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geef nergens mijn mening over het bericht, post alleen het nieuwsbericht.

Gevoelige snaar geraakt? Het feit dat wij een een Xbox forum zijn en ik een moderator hier ben, wil niet zeggen dat wij enkel positief over de 360 moeten / mogen posten. Tja, als je niet tegen een kritische noot van de 360 kan, dan zou ik je willen adviseren om deze thread dan maar niet te bezoeken. Na 4 kapotte 360's in 1,5 jaar tijd heb ik reden genoeg om kritisch te zijn over de hardware. Ben wel benieuwd hoe jij erover zou denken als je 4 kapotte 360's in 1,5 jaar hebt gehad.
    Kan me tevens herinneren dat jij altijd iemand bent die het niet zo heeft op persoonlijke aanvallen en met vingertjes wijzen, doe het dan ook niet bij een ander. Als er maar iets negatiefs te melden is over een andere console, dan ben jij er vaak als de kippen bij om het te posten of je gal erover te spuwen. Als je je stoort aan mijn posts of je een kritische noot over de 360 niet kan verdragen, dan bestaat er altijd nog de mogelijkheid om me op de negeerknop te gooien. Als je problemen met mij hebt of je stoort aan mijn gedrag, gelieve dit via PM te doen en dit niet in een thread te plaatsen (offtopic).

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had mn post intussen al aangepast ;)
    Edit: ik bash alleen op nieuwsberichten van Sony die nergens op slaan trouwens, niet op roddels en ongefundeerde nieuwsberichten maar dat terzijden :)

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  9. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo ga ff lekker weg met je kinderachtige gedrag./Mod Gedraag je een beetje wil je...

Maarja het nieuwe downloadbare kanaal voor nintendo word soort xbox live-arcade dan zou opzich wel leuk zijn als er wat kleinere verassende games wordt gemaakt.

10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de ps3 versie van "the darkness" weer een port van de 360 versie?

12. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn zover ik weet gelijktijdig in ontwikkeling geweest en verschijnen nu ook beide op hetzelfde moment. Dus van een echte port kan je niet spreken.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=166883

Blijkbaar zijn niet alleen de gamers het beu dat het aantal Xbox 360 consoles die het begeven elke dag blijft stijgen. Nu heeft een bedrijf dat 360’s repareert, aangekondigd dat ze het probleem van de Ring of Death niet meer gaan behandelen. Door het grote aantal defecten is het voor het bedrijf onmogelijk geworden om nog normaal te werken.
    Ondanks het zoveelste bericht over de onbetrouwbaarheid van de console blijft Microsoft ontkennen dat er een groot probleem is.
    "I would say we don't have a high defect rate. The important thing here is that each product that comes out of the factory is rigorously tested. To ensure highest quality for our customer"

De goede service van Microsoft ten spijt, blijft het toch een zwak punt van de Xbox 360. Het is eerder schandalig te noemen. Microsoft heeft het lang uit de media kunnen houden. Maar nu is het echt erg aan het worden. Sorry, maar de xbox 360 is echt een slecht afgewerkt product. Eigelijk, als je alleen al naar het moederbord kijkt, weet je genoeg. Mooi is het niet afgewerkt. Dan is wss nog een dikke productiefout gemaakt ofzo. Met al dat gerush, en die fucking wereldlaunch die ze nooit hadden mogen doen. En dan ook spotten met Sony, dat ze hun ps3 nooit gekoeld gaan krijgen. God heeft Microsoft vervloekt zo te zien...

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    "The important thing here is that each product that comes out of the factory is rigorously tested. To ensure highest quality for our customer,"

Goeie grap.

Gaat lekker dus weer, zelfs de bedrijven die die dingen fixen willen het niet meer doen. Kijken hoe lang MS het blijft ontkennen...

Ik had vandaag ook weer een aantal keren dat die mijn disk niet herkende. En hij speelt de disk soms ook zeer slecht af en gaat steeds meer herrie maken...=(

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, Microsoft heeft zijn naam verloren van goede service. Massa's mensen zijn razend. En dit is zeer begrijpelijk. Ik ben persoonlijk ook pissed. Ik heb nu juist een paar vrije dagen. En dan kan je 's avonds niet op je gemak gamen, heel spijtig. Ik ken zelfs gasten die een 2de xbox hebben voor te kunnen blijven gamen. Oké, daar is Microsoft blij mee, maar niet iedereen doet dit. En dan is het heel logisch dat die mensen frustreerd geraken. Dit gaat veel gevolgen hebben voor Microsoft, zoveel is zeker...
    Ik hoop voor Microsoft dat ze niet een bepaalde naam voor hun xbox 360 gaan krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel... Want goede reclame is het zeker niet...

Darkness ps3 vs xbox 360:

Dit is van gamespot. XBox 360 versie is dus net ietsje scherper. Ps3 versie heeft net iets mooiere kleuren. Al bij al dus, gelijkwaardig...

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als MS nou eens de waarheid onder ogen ziet en gewoon toegeeft dat het aantal defecte consoles te hoog is zou dat ook fijn zijn. Eerlijk duurt het langst en als ze die harde kop door blijven zetten is de schade alleen maar groter. Ze moeten er gewoon wat aan doen, als ik zie hoeveel vrienden van me ook al een defecte xbox hebben gehad. Een tijdje terug kreeg iemand gewoon een console terug van vlak na de launch. Het kan nooit lang meer duren voordat MS het wel moet toegeven...hoop ik... Natuurlijk is dit niet goed voor de naam van MS maar als dit zo door blijft gaan wordt het alleen maar erger.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zat de 360 vorige week in Japan eindelijk weer eens in de lift door de release van Trusty Bell, deze week is hij alweer op zijn retour.

Het positieve effect van Trusty Bell lijkt alweer snel uitgewerkt te zijn. Denk dat volgende week de sales weer op zijn normale niveau zit. De Japanners lijken toch echt liever op een DS of Wii te spelen, dan op een 360 of PS3. Blijven rare gasten die Japanners. De DS kan ik me nog enigzins voorstellen. Een handheld koop je een stuk sneller dan een 360 of PS3. Japan is daarnaast echt een handheld land, die dingen zijn daar altijd rete populair. Vind persoonlijk het aanbod op de DS niet heel schokkend, maar kan me wel voorstellen dat hij goed verkoopt. De Wii snap ik echter totaal niet. Dat ding blijft maar goed verkopen, terwijl er amper goede titels op het ding uit zijn. Als we het over een slecht aanbod hebben, dan hebben we het over het Wii aanbod. Nu hebben we dan wel Resident Evil 4, eindelijk weer eens een topgame op de Wii, maar dat brengt het totaal op slechts 2 topgames. Snap daarom echt niet waarom dat ding zo goed blijft verkopen. Zal wel met de hype om het apparaat heen te maken hebben. Trouwens wel grappig, vanaf dag 1 zijn er in Nederland amper Wii's te krijgen. In de VS en in Japan gaan er echter duizenden units per week doorheen. Lijkt me dat Nintendo Nederland toch ergens iets fout doet. Nu lijken ze eindelijk heel langzaam aan in de winkel te komen.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind die accomplishments van Sony een complete rip-off .. heeft alleen The Darkness dit of hebben andere games dit ook?

Ik snap trouwens niet waarom iedereen de japanse markt zo spannend vind? Ik kijk liever naar europese en amerikaanse cijfers

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor zover ik zal naast The Darkness zal tot nu toe alleen Lair gebruik maken van deze accomplishments (heb ik ergens gelezen). Het merendeel zal gebruik gaan maken van de trophy's in Home. Las trouwens het volgende in het Playstation Magazine:

Heb geen idee of ze kloppen, maar vond het wel interessant. Jammer dat er altijd zo weinig bekend is van de Europese cijfers. Heb het idee dat de PS3 het aardig goed doet in Europa.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja ik bedoel niet op wekelijkse basis. De eneke keer verkoopt de ps3 meer de andere keer verkoopt de xbox 360 meer. Door dat de PS2 een hype machine is geweest is het ook logisch dat de fans een ps3 kopen. Het gaat mij puur om de "nieuwe" gamers :)

Ik heb het gevoel dat de PS3 het slechter doet dan verwacht in Europa. Ik vraag vaak aan mijn plaatselijke game boer hoe de zaken gaan. Wii verkoopt geweldig, Xbox 360 redelijk en de PS3 slecht.

Daarnaast rekent sony met cijfers shipped to stores

Maar wel goed om te horen dat de PS3 nu eindelijk sales maakt :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina