1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik herinner me nog heel goed, toen ik voor het eerste op halo kwam. Eventjes later kwam er een ruimteschip afgevlogen om je te zoeken. En terwijl lieten ze vijanden achter, echt geweldig dat eerste stuk_O_. Ik kan me al inbeelden hoe die ruimeschepen in halo 3 er gaan uitzien. Zo mooi_O_:D
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    FF een cross post maar voor zoiets als dit hoop ik dat de mods een uitzondering maken ;)

    Open Letter From Peter Moore
    To our Xbox Community:

    You've spoken, and we’ve heard you. Good service and a good customer experience are areas of the business that we care deeply about. And frankly, we've not been doing a good enough job.

    Some of you have expressed frustration with the customer experiences you have had with Xbox 360; frustration with having to return your console for service after receiving the general hardware error message on the console.

    The majority of customers who own Xbox 360 consoles have had a terrific experience from their first day, and continue to, day in and day out. But when anyone questions the reliability of our product, or our commitment to our customers, it's something I take very seriously.

    We have been following this issue closely, and with on-going testing have identified several factors that can cause a general hardware failure indicated by three flashing red lights on the console. To address this issue, and as part of our ongoing work, we have already made certain improvements to the console.

    We are also implementing some important policy changes intended to keep you in the game, worry-free.

    As of today, all Xbox 360 consoles are covered by an enhanced warranty program to address specifically the general hardware failures indicated by the three flashing red lights on the console. This applies to new and previously-sold consoles. While we will still have a general one year console warranty (two years in some countries), we are announcing today a three-year warranty that covers any console that displays a three flashing red lights error message. If a customer has an issue indicated by the three flashing red lights, Microsoft will repair the console free of charge—including shipping—for three years from the console’s purchase date. We will also retroactively reimburse any of you who paid for repairs related to problems indicated by this error message in the past. In doing so, Microsoft stands behind its products and takes responsibility to ensure that every Xbox 360 console owner continues to have a fantastic gaming experience.

    If we have let any of you down in the experience you have had with your Xbox 360, we sincerely apologize. We are taking responsibility and are making these changes to ensure that every Xbox 360 owner continues to have a great experience.

    This will take a few days to roll out globally, and I appreciate your continued patience as we launch this program. I've posted an FAQ that should address some additional questions, and we'll update it over the next few days.

    I want to thank you, on behalf of all us at Microsoft, for your loyalty

    Respect :thumbs:
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd respect, maar geef nu toe. Ze konden het ook eerder toegeven he? Ja toch,... Anyways, dit moesten ze wel doen. Deze week stond het nog in de kranten van België: Microsoft in de problemen met onwerpfouten,... In de krant sprak men ook van 33 %, en er stond in dat Microsoft het allemaal negeerde,... Nu geven ze het toe, het had helemaal niet in de krant moeten staan. En iedereen krijgt meer garantie. Maar ik vind het probleem gewoon, dat velen(zoals ik) 6 weken op hun console moeten wachten. En als je juist vrije dagen hebt,... is dat zeer irritant. Maarja, al bij al, is dit toch nog iets positiefs van Microsoft op dit vlak. Ik hoop alleen dat ze ook daadwerkelijk het percentage kapotte xboxen omlaag gaan krijgen. Want dat is toch zeer belangrijk.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    65MN chip is ook onderweg als het goed is.

    Maar kom op zeg, nu nog iets negatiefs eruit gaan pakken is echt....

    Laat maar.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel je? Je doet precies alsof nu alles terug SUPER is. Microsoft geeft na zoveel tijd iets toe, en ik moet daar VOLLEDIG positief over zijn? Dit maakt nog steeds de 33 % kapotte xboxen niet goed. Ik ben hier heel sceptisch over ja, sorry daarvoor.
    Ook wel grappig, Microsoft heeft zoveel uitspraken hierover gedaan, zoveel gelogen hierover. 1 ommezwaai en Xwon verklaart Microsoft heilig. Terwijl met Sony altijd terug komen op oude 'uitspraken',... En als Sony dit was, ooh, dan zou het niet pakken, spijtig...
     
  6. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik dit nu goed ? krijgen we nu van MS een 3 jaar geldig garantie ?
    Dit zou toch wel een zekere geruststeller zijn :)
    Normaal mag zo'n apparaat niet stuk gaan maar al bij al is 3jaar wel een mooie termijn
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Let wel, drie jaar garantie geldt enkel voor defecte consoles welke drie rode ledjes vertonen. Voor alle andere defecten blijft gewoon de huidige garantie van kracht.
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Noem mij één bedrijf in de wereld dat zo'n open brief aan zn klanten schrijft met zn welgemeende excuses.

    Noem me dan één bedrijf in de wereld dat lang voordat er ook maar een rechtzaak aan zit te komen wereldwijd zn garantie verhoogd met 2 jaar en 9 maanden? (in de USA hebben mensen normaal gesproken slechts 3 maanden garantie op dit soort producten...).

    Noem me dan één bedrijf in de wereld dat ook nog eens mensen credit nota's gaat sturen over in het verleden gefixte consoles én verzendkosten.

    De uitspraken die je hier leest zijn gewoon bijzonder (ik verklaar NIEMAND HEILIG Boss :emo::mad: )

    Als Sony dit soort gezeik zal hebben zou er eerst een rechtzaak moeten komen (waarmee ze dus eigenlijk tot het laatst blijven zeggen FAK YOU, GIVE ME YOUR MONEY, ONS PRODUCKT IS HET BESTE VAN ALLEMAAL).
    Als die rechtzaak is geweest worden er pas maatregelen genomen.
    Dit was dus met de PS 2 duidelijk het geval...

    E3 2007, Sony kondigt "revolutionaire rumble functie aan" |:-|:-|:-
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Allemaal wel leuk en aardig, maar dit is gewoon puur een marketing verhaal. Ze moeten wel, want hun reputatie en naam heeft de afgelopen tijd een flinke deuk opgelopen. Negatieve publiciteit over de hardware krijgt nu weer positieve publiciteit vanwege garantieverlenging in beperkte mate. Toevallig net voor de E3.
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet tegen elkaar gaan zitten emmeren, laten we nou maar blij zijn dat we extra garantie krijgen, kom op.


    Nu even weer wat goed nieuws voor Sony, het lijkt erop dat er inderdaad een pricedrop komt!

    [​IMG]
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol::lol::lol:_O_
    Eerst en vooral. Nog NOOIT is een product zo slecht geweest. 33 % is gewoon abnormaal. Dus nog NOOIT heeft een andere bedrijf zo'n wanhopige brief naar buiten moeten brengen. Zo simpel is het...
    Daarbij, Microsoft is al verscheidene keren aangeklaagd. De verhalen werden erger en erger. De verhalen over "het jongetje met de 12 xboxen", "33 procent", "ontploffingsgevaar", "ontwikkelingsfouten",... Microsoft heeft het lange tijd uit de media kunnen houden(want het was zeer slim, dat iedereen hun xbox moest opsturen, anders had je veel winkels die klacht indienden tegen Microsoft, maar nu viel het nog mee, tot op het laatste, toen begonnen een paar winkels het beu te worden, heb jij trouwens ook gelezen). Dus Microsoft is gewoon wanhopig op dat vlak. Nogmaals, deze brief is wel het minste wat ze kunnen doen. En een andere bedrijf komt er gewoon niet aan toe. Zou maar erg zijn, kwaliteit wilt iedereen leveren..._0/
     
  12. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    :)
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Inderdaad,

    Next?



    Price Drop :b:
     
  14. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze openlijk verontschuldiging is een stap een in de goede richting maar ik voel me tochnog altijd wel bij mijn voeten gespeeld ...

    EB games noemde dit ook het meest ontbetrouwbare apparaat ooit

    Moest de Xbox360 nu niet om de haverklap uitvallen pas dan stond MS recht in zijn schoenen.
    Het enige wat er nu is gebeurd is dat iemand sorry heeft gezegd omdat hij in zijn broek heeft gekakt ...
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Mompelt iets over verloren rechtzaak van Sony ivm kwaliteit PS 2....

    Maar goed Boss. Welterusten kerel
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D Tja, Sony kan niet zo goed de zaken uit de media houden he...
    Daarbij, denk je dat men toen van 33 procent sprak? Nee, van 4 procent ofzo, en dat was al veel. Dus, laat het me zo zeggen, ik denk dat jij beter wat kunt gaan slapen, aangezien je het precies wel nodig hebt.
    Welterusten he kerel ;).
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Is een aanbieding van een week van winkel....

    Mijn welterusten was ook meer bedoelt van: "laat maat zitten en welterusten".


    Dus nogmaals, welterusten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2007
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, en nu weer ontopic. Persoonlijke zaken gelieve via mail of pm te behandelen.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oké, ontopic:

    http://www.gamed.nl/view/28856
    Wist wel dat al dat gedoe Microsoft veel geld kost(al die xboxen ophalen, maken,...), maar nu extra garantie erbij,... kost het hen 1 miljard dollar, niet niks he...

    edit: nog iets heel intressants:

    Degene die dachten dat mgs4 officieel aangekondigd ging worden voor de 360, mm, ik weet het toch niet. Als ze zeggen dat hij getoond gaat worden in de persconferentie van Sony... Maarja, wie weet, wie weet...
    Ps: Die engelse stemmen, whooowhoow!! Kan niet wachten. En 24 juli misschien speelbaar, hell yeah!

    edit 2:
    Komt wel goed allemaal :).
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af waar die miljard dollars aan gespendeerd worden.

    Even een snel rekensommetje.

    ( weet niet hoeveel die kosten zijn, maar even voor de lol )

    1 miljard/150 dollar reparatiekosten = 6.7 miljoen consoles.

    Nope het is meer dan alleen een aanbieding van 1 week, het is echt een pricedrop van 12 july.

    http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=16721

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina