1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Wat screens van een nieuwe stage uit Super Smash Bros Brawl:

rara, welke game :+

2. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eldin bridge.....

Jammer dat ik niet van SSBB hou(gaat mij veel te snel), maar dit spel ziet er met de dag beter uit.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Smash Brothers Brawl is een must-have, de game ziet er idd erg netjes uit :)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PS3 gaat erg lekker in Engeland zeg. :)

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    logisch dat sony zegt dat het niet zo is. anders wachten de mensen nog wel even tot die prijsdaling om een ps3 te kopen.

als die ps3 echt 500€ gaat worden, (ik weet niet of die prijsdaling ook in europa is) dan koop ik hem. :) 600€ is mij nog even teveel

Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    OK, vervolg op Tales Of Symphonia klinkt goed. Maar welke Nintendo franchise zal er terugkomen uit de dood. Kid Icarus? Ice Climbers? Donkey Kong platform games? Ik denk zelf Kid Icarus, vooral door zn Wii debuut in SSBB

We zullen woensdag zien of IGN gelijk heeft.

Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eigenlijk ook wel op iets van Kid Icarus, lang geleden dat we iets nieuws van onze Pit hebben gezien ! :)

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lees zojuist het volgende op de Playstation Blog:

De prijsverlaging komt dus toch, 499 dollar is het geworden. Tevens komt het 80GB model ook uit in de US gebundeld met MotorStorm voor 599 euro.
    In Europa / Nederland komt er ook een prijsverlaging. Retailers hebben informatie van Sony gekregen over een prijsverlaging vanaf 15 juli aanstaande.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hier wordt dat weer 50 euro minder natuurlijk ipv 100. Ik ben benieuwd wanneer de 360 nou eens goedkoper wordt.

Is er trouwens een kleine kans dat motorstorm op de 360 komt? Want dat vind ik zo'n vet spel! Heb het 1 keer gespeeld in de Replay Videogames en toen was ik al overtuigd! Ik zou hem meteen kopen.

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een slimme en zeer noodzakelijke zet van Sony. Was het entreekaartje bij de launch $499 en $599 USD, nu is dat $499 en $599 USD geworden.

Het probleem met dit soort 'price-cuts' is dat het effect meestal van zeer tijdelijke aard is. Over een periode van 1 maand zullen er zeker meer consoles verkocht worden, hierna zitten de verkopen al snel weer op het normale niveau. Dit zag je bij de XBOX, PS2, GC en recentelijk de PSP.

Op de langere termijn zal de PS3 het toch echt moeten hebben van de games. Toffe games die boven het niveau van de games op die andere consoles stijgen. Met andere woorden, het heeft games nodig die de meerwaarde (letterlijk en figuurlijk) van de PS3 duidelijk moet maken.

Hier kan je de mening pijlen van de NeoGAF bezoekers:
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=169155

11. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Motorstorm is second party, dus door een developer onder Sony zelf gemaakt en door Sony uitgegeven.

Je hebt net zoveel kans dat Halo op de PS3 komt, als Motorstorm op de 360.

Ik had zelf ook niet die bundel van 600 erbij gedaan, nu blijft de gedachte van de kopers dat de " beste " versie van de PS3 nog steeds 600 euro is. Hetzelfde met de Elite, mensen willen altijd de beste versie hebben, en de 360 lijkt nu 480 dollar en de PS3 nog steeds 600. Hierdoor gaan ze nooit verkopen.

Ik ben het compleet met deze post eens van een user op Neogaf:

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vraag me trouwens af hoe betrouwbaar sites zoals VG Chartz zijn. Volgens hun zijn er 315,700 PS3's verkocht in de UK.

Echter, van het weekend komt het bericht naar buiten dat er sinds 23 maart 930,000 PS3's zijn verkocht in de UK. :confused:
    Vind het verschil wel heel erg groot. Gaat dus een stuk beter met de PS3 dan wij eigenlijk denken. Die 5,5 miljoen zou best wel eens heel goed kunnen kloppen.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Goedmakertje, dus

14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VG Chartz is absolute troep. Net als Next Gen Wars, complete rommel.

15. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je bron is, waarschijnlijk maxconsole. Die website heeft bepaalde gegevens verkeerd begrepen.

Ik denk dat die zich baseren op dit overzicht ..
    http://ukresistance.co.uk/

Daar staat inderdaad 930,000 gemeld voor de PS3. Echter, het gaat hier om software, niet hardware. En over die 5,5 miljoen, dat betreft het aantal eenheden dat is verzonden naar retailers, dus niet het aantal dat is verkocht aan de consument.

VGcharts is inderdaad bagger. Hou het liever bij Media Create, NPD en GfK.

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Iedere normaal denkende persoon (de casual gamer ;) ) ziet dit toch niet als een price drop....????
    Een price drop dient er in eerste instantie voor te zorgen dat je de aandacht krijgt van de massa en dat lukt ze met deze "price drop" gewoonweg niet.

Burnfout haalt precies het punt aan zoals ik het ook zie.

xmas 2006.....little billy talking to parents about xmas gift:

Mom, Dad, can I have a ps3 for xmas?

How much are they Billy?

499 and 599

499 and 599!!!!????? Maybe next year when the price has come down.

This week:

Mom, Dad, they just lowered the price of the ps3....can I get one now?

How much are they now, Billy?

499 and 599

I thought you said they lowered the price? Thats exactly what they cost last xmas.

De massa ziet dit straks niet als een pricedrop .

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als ze MotorStorm gratis weg geven bij de 80GB dan kunnen dat toch ook bij de 60GB versie doen.

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, bij de 80GB versie betaal je gewoon voor MotorStorm en de extra 20GB :+. Mja, het is in ieder geval een begin dat de prijs naar beneden is/gaat.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik dacht dat ze dit ook al deden bij de "goedkope" versie :)

Ik hoop voor Sony dat ze bij deze versies ook al hun revolutionaire rumble hebben zitten.... (want anders gaat ze dit ook tegen zitten natuurlijk! Mensen die weten dat dit eraan komt gaan toch wachten op die controller)

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien moeten ze nu 20Gb versie wel op de markt gooien voor € 399

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina