Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Komt Blue Dragon op 3 dvd's?! :eek: Dat is echt volledig nieuw voor mij en baart toch enigzins zorgen. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat er free-roam spellen net zo groot en uitgebreid gaan worden als BD en dan kan je dus echt niet met meerdere dvd's aankomen, iaw dan wordt de grootte van de dvd de bottleneck.

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Japanse versie was in ieder geval drie discs, ik heb nog niks gehoord over de Amerikaanse of Europese versies, maar dat zal niet heel veel verschillen lijkt me.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ze gaan aardig de nintendo kant achterna met al die versies. Vond het wel mooi dat er mensen op IG waren die zeiden dat het de lichtinval was :lol:. Ben benieuwd wat deze versie nou weer te bieden heeft...

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een speciale Halo 3 uitvoering.

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Die grijze Xbox 360 is niet de Halo 3 Special Edition console.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    wat is het dan wel?

8. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dat zit met FF weet ik niet maar ik denk toch echt dat je een deel van het antwoord moet zoeken in het feit dat de huidige PC spellen standaard een paar gig op de HD kunnen installeren en dat het bij console spellen allemaal van de DVD/BR moet worden gelezen. Ik neem aan dat FF een stuk minder op de HD van de 360 zet dan Crysis dat doet.

Ook vreemd dat dat uberhaupt gebeurt, kunnen mensen met een core 360 dan geen FF spelen?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  10. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    bizar is het wel veel actie, mannetjes die in de brand staan, maar kwa grapix ben ik nog niet echt onder de indruk

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind niet dat het GoW wegblaast. (ze hebben het coversysteem gejat! :eek:)
    Ben niet echt onder de indruk, maar ziet er wel netjes uit :)

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Leuke beelden inderdaad, maar straks is de gameplay weer net zo standaard en is de AI weer net zo slecht als in deeltje 1...

Ik judge pas nadat ik de reviews heb gelezen.

13. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de graphics zien er netjes uit. Ben benieuwd wat het spel nog meer te bieden heeft. Op dit moment is dit iig nog geen rede voor mij om een PS 3 te kopen.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zul je zien dat die grijze xbox 360 gewoon in de schaduw staat :+ Maar ik heb zo'n gevoel dat die xbox nog minder dan de Core gaat worden. Ik bedoel, ze staan op volgorde, tenminste, de 3 die we kennen. En dan staat die lichtgrijze nog voor de Core.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  15. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    nee!ben je gek! tegen microsoft word nu al geroepen dat de hard disk [te] klein is(vooral door Sony-fans) ik denkt dat het gewoon het design is, het ziet mooier uit om 2 witte voorwerpen naast elkaar te centreren, en daarnaast donkere tinten..

(wat een kut zin:D)

16. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=167633

Ik denk persoonlijk dat ze daar bij Konami de situatie nog even aankijken de komende maanden. Wellicht voert Microsoft ook nog de druk op, het ideale moment is natuurlijk een aankondiging op X07.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het is wel erg dat ze zoveel druk leggen op Hideo Kojima. Als hij er niet was, was nu mgs4 al aangekondigd voor de xbox 360. In ieder geval, Hideo Kojima focust zich op de ps3, en dat vind ik goed. Hij gaat alleen voor de ps3. En als Konami het spel ook naar xbox 360 wil brengen, dan doen ze dat maar, als het spel af is. Dan poorten ze het maar met een gekozen team naar de xbox 360. En zo zal het waarschijnlijk ook gaan gebeuren. Maar dan is het spel op zijn minst een halfjaar exclusief op de ps3. En iedere mgs fan, wacht zeker geen halfjaar. Nu,wel goed voor de 360 bezitters dan.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar dat betekend wel dat de xbox een slechtere versie gaat krijgen, net zoals al die ubisoft spellen op de PS3. Ik heb nooit zoveel vertrouwen in ports :9 .

19. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    ports hoeven niet persé slechter te zijn(oke, de meeste zijn het wel:+)
    kijk maar die ene japanse titel voor de xbox(naam kwijt, maar dat waren er niet zoveel gelukkig) die een paar maandjes geleden naar de PC is geport, op de PC was ie zelfs beter!

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina