haha scoren... grappig dat je dat woord gebruikt. Zegt misschien al genoeg over hoe jij blijkbaar een forum ziet... of hoe jij het ps3 vs 360 gebeuren ziet. Het gaat dus niet om mannetjes die met hun posts op een forum proberen te 'scoren', het gaat om genieten van games, ongeacht op welk platform ze uit komen. Ik ben trouwens geen knul maar een volwassen kerel. Dat je het even weet.
Ik zag de trailer eerst in SD: best leuk. Toen zag ik het in HD op gametrailers: zwaar indrukwekkend. Vervolgens downloadde ik het via mijn ps3 en keek ik het via HDMI op mijn plasma: NOG indrukwekkender. En als zo'n spel over 8 maanden uitkomt in in 1080p zou draaien (en ik een full HD had) dan zou het nog veel mooier zijn.
Het is volledig terecht dat HD wordt opgehemeld. Spellen als Virtua Fighter 5 of CM Dirt profiteren zo enorm van HD man je bent toch niet blind. Tuurlijk er is meer dan graphics maar een superstrak en gedetailleerd beeld draagt zo veel bij aan de gameplay ervaring. Als nu weer terug moest naar een normale TV voor het gamen dan maakte het niet uit welk spel ik zou spelen, ik zou er stukken minder van genieten en een stuk minder gaan gamen. Volgens mij ben jij diezelfde 'knul' die eerst altijd de meerwaarde van full HD t.o.v. 720p probeerde te bagataliseren d.m.v. allerlei vage berekeningen en grafieken of niet? En nu kom je weer met maffe praatjes over low res textures. Je zag net een trailer die al heel dicht bij die allereerste trailer van Killzone 2 komt, terwijl het spel nog lang niet uitkomt. En wat zegt McDennis dan? Het viel zwaar tegen en de textures zijn low res....
Laten we er voor het gemak vanuit gaan dat beide spellen er nu even goed uit zien (ik deel die mening niet maar goed dat weet je). Dan is het toch raar om te zeggen dat Killzone tegenvalt en dat COD4 fantastisch is.... Volgens mij is dat geen kwestie van smaak meer. Dan kan je wel zeggen dat dat heeft te maken met de verwachtingen die Killzone heeft geschapen met die eerste trailer maar als Killzone een 360 exclusive was dan was het wel anders. Ik vind het gewoon jammer dat mensen niet gewoon bewondering kunnen opbrengen voor goede games, net alsof ze aandelen van MS hebben ofzo.
Ja dat filmpje van MGS was inderdaad nietszeggend. Ik heb zelf wel een ps3 maar het klopt dat de 360 nu de meeste vette games heeft. Maar op basis van wat ik de afgelopen periode heb gezien weet ik dat er de komende maanden en jaren heel veel lekker ps3 snoepgoed op de markt gaat komen. De ps3 gaat een harde inhaalslag maken maar beide consoles zullen blijven komen met prachtgames. Maar ik kan niet geloven dat jij die beelden van KZ2 op een lijn met GeOW zet. Ik heb dat spel ook uitgespeeld en het kan niet tippen aan KZ2. COD4 ziet er ook stukken mooier uit dan GeOW.
Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2007