1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders ik wel :D

    Dat schademodel kan wachten, aangezien ik toch zo goed mogelijk probeer te rijden gaat voor mij de fun er niet vanaf :)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor mij hoeft schade helemaal niet , behalve in een F1 game.

    Was gisteren even met de demo van Forza 2 aan het spelen.
    Rij vervolgens achteruit in de muur , dag remlichten :mad:
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    [​IMG]

    leuke site waar je ken checken wat de stand is van verkochte consoles! :)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik snap niet waar in godsnaam die geruchten vandaan komen dat je een PC van 3000 euro nodig zou hebben om Crysis te kunnen draaien ? Ik bedoel :

    A) De definitieve systeemeisen voor de game zijn nog geeneens bekend !
    B) Dan nog weet ik zeker dat ik voor veel minder dan wat jij noemt wat hardware bij elkaar kan zoeken die de game zekers te weten op een redelijk hoog niveau gaat draaien.

    Mijn punt : zullen we gewoon nog even wachten tot de systeemeisen van Crysis bekend zijn alvorens we beginnen te zeuren ? :)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik voelde het aankomen...

    De laatste tijd krijg ik gemiddeld om de 2 weken een bericht van iemand uit mijn friendslist dat zijn xbox 360 kapot is. En van iedereen die ik in het dagelijks leven ken, is er maar éne die zijn xbox nog niet stuk is gegaan. Mijn tijd moest helaas ook komen. De laatste tijd maakte mijn xbox 360 gigantisch veel lawaai(ik dacht dat het mijn gevoel was, omdat ik de ps3 gewoon was geworden). anyways, ik heb de laatste tijd redelijk wat gespeeld, lost planet uitgespeeld, graw 2 begonnen(echt wel vet!),... en vandaag was dus de dag dat ik genaaid werd door mijn xbox :mad:. Ik heb nog niet eens halo beta goed kunnen testen!:'-( Anyways, morgen maar eens naar de helpservice bellen, want vandaag kreeg ik te horen dat hun hele system down was of weet ik veel wat...pfff
    Toch een beetje schandalig al die kapotte xbox 360's...
     
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    Triest inderdaad. Het is gewoon onbegrijpelijk dat zelfs elke apparaat uit de Tweede Wereldoorlog kwalitatief beter is. En de problemen blijven zich nog steeds voordoen, dat na 1,5 jaar =(
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, die hardware is gewoon te brak voor woorden. Ik moest er een week geleden ook aan geloven. De 3 rode lichten, je kent het wel. Was ik net lekker bezig met GRAW. Anyway, na een paar dagen was ik het zat en heb ik de console een paar flinke corrigerende tikken gegeven. Daarna heb ik hem minstens een uur aan laten staan met de 3 rode lichten. En geloof het of niet, sindsdien werkt hij weer als een zonnetje! :lol:
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo, lekker dan. :mad:
    Heb zelf (nog) geen 3 rode lampjes, maar lang maakt hij het niet meer. Hij loopt constant vast (sinds de springupdate), maakt veel herrie en als ik een game heb gespeeld en terug ga naar het dashboard, dan hoor ik een harde klap. Kan zeer waarschijnlijk dus ook contact op gaan nemen met de helpdesk, voor de 4e keer.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ben ook 360-loos :+
    Krijg binnenkort m'n 3de.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    De mensen die de muziek doen voor Super Smash Brothers Brawl:

    Damn, wat een lijst _O_ Achter de namen van de musici staan hun werken.

    Betekent dit dat er misschien characters uit die gameseries in SSBB komen? Wat we alvast wel kunnen concluderen is dat de muziek wel snor zit.

    En wat screens van de officiele site waaruit misschien blijkt dat de beelden van de trailers ingame waren:
    [​IMG]
    [​IMG]

    en tot slot:

    ??
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron
     
  12. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Als MS zo door blijft gaan met:

    -brakke hardware
    -Stelsel matig ontkennen van problemen met die brakke hardware
    -Terug sturen van gerefurbishde misbaksels van andere mensen
    -Per ongeluk onschuldige mensen bannen van xbox live

    Dan gaat Sony rap inlopen.
     
  13. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd te gek voor woorden :mad:. Als ik begin met spelen moet ik soms tot 5 keer toe de lade opnieuw dichtdoen omdat ie hem blijft uitspugen :{
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, daarstraks helpdisk gebeld. Nu moet ik wachten op een mail. Met daar de info in over UPS. Dan moet ik die gasten bellen, hopelijk krijg ik snel die mail...
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    heb vanaf de launch nog steeds dezelfde :+ afkloppen denk :D
     
  16. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met Playstation problemen? Maat van me, die bij de dixons werkt, zei dat er altijd ong. even hoge stapels staan voor retourzendingen als xboxen, maar hier hoor ik er niets over.. Of ligt dit aan mij?
     
  17. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit allemaal zo lees, wil ik weer een PS3, kijk ik naar de functies en games, wil ik weer 360... Kan niet kiezen =(

    :lol: :emo:
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    PS3 zit onder de 1 procent. wil dus zeggen dat er op 100 ps3's, maximum 1 console stukken heeft. Microsoft zit rond de 4 a 5 procent... wat eigelijk wel heel veel is... Met zo'n producten zit men meestal rond de 2 a 2,5 procent. Dus ps3 is op dat vlak echt wel goed. Qua hardware hebben ze wel een stukje pracht afgeleverd. En binnenkort komen eindelijk de grotere games eraan he. In juni Ninja gaiden, Lair,... En september heavenly sword, daarna volgen r&c, ... :)
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Dus echt wel meer hè. Van de 5 mensen waar ik heel veel mee game hebben er 4 een kapotte gehad waarvan ik nu aan m'n 3de zit (dat is dus 100%). 4 a 5 % my ass!
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat is je bron van 4-5%? Ik heb namelijk ander bronnen gezien :eek: ... Vergeet niet dat er veel meer xbox 360's in omloop zijn dan PS3's ... Tevens ligt de PS3 nog niet zo lang in de winkel dus is de uitval kans iets kleiner (omdat hij nog niet zo lang in gebruik is) .. maar ik zie graag een link naar een statement van Microsoft en van Sony over hun uitvallen. Anders zou ik persoonlijk geen cijfers noemen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina